آموزش ساخت اکانت های اینستاگرام نامحدود + ساخت اکانت فیک اینستاگرام ویرگول | instaa

اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنیدطبق تصویر بالا هر اطلاعاتی که نیاز است را وارد کنید. گزینۀ Remember password که تیک آبی خورده است، برای زمانی است که شما می‌خواهید رمزعبورتان در موبایل‌تان حفظ شود و هرباری که وارد برنامۀ اینستاگرام می‌شوید نیاز به درج مجدد آن نباشد. 💡اگر اکانت خود را با شماره تلفن ساخته اید حتما ایمیل خود را هم ثبت و تایید کنید و برعکس اگر با ایمیل ثبت نام کردین شماره تلفن خود را هم ثبت و تایید کنید. حالا یک کد جهت تایید اکانت به شماره ای که در مرحله قبل نوشتیم ارسال میشود، کد را در اینجا وارد کنید و بعد روی گزینه submit کلیک کنید تا حساب شما تایید شود. الان وقتشه که تاریخ تولد مون رو به میلادی ثبت کنیم و بعد روی گزینه next بزنید. برای راحتی کار میتوانید از ابزار تبدیل تاریخ شمسی به میلادی میتونید استفاده کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

این نام در آینده، در بخش ویرایش پروفایل قابل تغییر است. اگر حسابی از قبل دارید و اکنون می‌خواهید به آن متصل شوید. شما می‌توانید با وارد کردن نام کاربری، شماره تماس و یا ایمیل مربوط به آن حساب، به همراه گذرواژه مربوط وارد حساب خود شوید. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Change username، نام کاربری یا رمز عبور خود را تغییر دهید.

  • به هیچ عنوان اطلاعات ورود به حساب اینستاگرام خود را در اختیار سایر افراد قرار ندهید.
  • یوزرنام یا همون آیدی مورد نظر خود را به صورت انگلیسی وارد کنید.
  • اولین روش برای ثبت نام و ورود به دنیای جذاب اینستاگرام؛ خود اپلیکیشن اینستاگرام است.

اگر به محصولات و خدمات ما نیاز دارید، از طریقسایت انگلیسیبا ما در ارتباط باشید. ما برای شما هموطنعزیز❤️ راهنمای فارسی محصولات را ارسال می‌کنیم و امکان خرید ریالی با تخفیف ویژه را برایتان فراهم می‌نماییم. مجله خبری اینستا فهرست مطالب برای دسترسی آسان تقویم محتوایی اینستاگرام چیست ؟نوشتن یک تقویم محتوایی اینستاگرام یکی… لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام برای ورود به دنیای جذاب تصاویر

بقیۀ اطلاعات موردنیاز برای ساخت اکانت اینستاگرام را وارد کنید. اطلاعات لازم برای ایجاد حساب کاربری اینستاگرام را وارد کنید. 1.6 بقیۀ اطلاعات موردنیاز برای ساخت اکانت اینستاگرام را وارد کنید. 1.5 اطلاعات لازم برای ایجاد حساب کاربری اینستاگرام را وارد کنید. اکنون حساب کاربری اینستاگرام شما آماده استفاده است.

آموزش ساخت حساب جدید در بادو و استفاده از برنامه

سعی کنید که تا حد ممکن است ترکیب اعداد و حروف به منظور ساخت اکانت اینستاگرام استفاده کنید. همانطور که پیش از این اشاره داشتیم، ثبت نام در برنامه اینستاگرام به دو طریق قابل انجام است. در اولین روش با استفاده از برنامه اینستاگرام در این شبکه اجتماعی ثبت نام می‌کنید و در روش دوم بدون نیاز به این برنامه و از طریق مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود قادر به ثبت نام در اینستاگرام خواهید بود.

آیا ساخت اکانت اینستاگرام تنها با گوشی هوشمند امکان پذیر است؟

دیدگاهتان را بنویسید