آموزش کامل نحوه ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر | instaa

اگر از طریق برنامه مراحل ساخت اکانت اینستاگرام را انجام دهید هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد اما اگر از سایت اینستاگرام اقدام به ساخت حساب کنید فقط با یک ایمیل میتوانید یک اکانت بسازید. بیشتر مردم جهان با گوشی خود در شبکه‌‌های اجتماعی گشت‌وگذار می‌کنند؛ بنابراین طبیعی است که با گوشی بخواهند حساب کاربری در آن شبکه اجتماعی درست کنند. به‌علاوه، ممکن است برای ساخت حساب کاربری اینستاگرام به کامپیوتر دسترسی نداشتید؛ بنابراین باید با گوشی اکانت اینستاگرام خود را بسازید. اگر قصد دارید که با استفاده از ایمیل خود در این شبکه اجتماعی ثبت نام به عمل آورید، باید فیلدهای موجود را پر کنید. آدرس ایمیل، نام کامل شما، نام کاربری برای اکانت اینستاگرام و رمز عبور چهار گزینه‌ای هستند که باید در فیلدهای ارائه شده وارد کنید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل

در صورتی که در اکانت اینستاگرام خود Log out کرده اید و رمز خود را فراموش کرده اید ، برای بازیابی رمز اینستاگرام خود باید به ایمیل تان دسترسی داشته باشید . هرچند که ساخت اکانت های فیک کار درستی نیست اما به درخواست کاربران محترم وبسایت کدفرند، این موضوع را نیز در این مقاله پوشش میدهیم. 10) حال باید رمز عبوری یا پسووردی برای حساب جدید خود بسازید و آن را در قسمت مشخص شده داخل عکس وارد کنید. برای این کار ابتدا دقت داشته باشید که باید صفر اول شماره را حذف کرده و به جای آن کد کشور را انتخاب کنید. پس از ورود به وب‌سایت اینستاگرام، روی گزینه Sign Up کلیک کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

در این مرحله در کادر اول، شماره تماس یا ایمیل خودتان را باید وارد نمایید. سپس از شما یک نام کاربری از شما می‌خواهد و در آخر هم یک گذرواژه از شما می‌خواهد. چنانچه اگر رمز اکانت خود را فراموش کرده‌اید، با کلیک بر روی گزینه Forgot password? لینکی به ایمیل شما ارسال می‌شود و شما می‌توانید رمز حساب خود را عوض کنید.

تا از بهترین افزونه های سئو ووکامرس برای سال 2023

با همین چند کلیک ساده، حساب کاربری اینستاگرام شما ساخته شد. حالا شما می‌توانید اطلاعات مربوط به پروفایل خود را در هر بخش وارد کنید. در مجله خبری اینستا این مرحله یک کد تایید برای ایمیل یا شماره تلفنی که در مرحله دوم ثبت کردین ارسال میشه، کد را وارد کنید و سپس روی گزینه next بزنید.

  • بعد از اتمام فرایند ساخت اکانت اینستاگرام خود، وقت آن است که در صورت تمایل دوستانی را که اکانت فیس بوک دارند را در اینستاگرام با کلیک بر روی گزینه Connect to Facebook بیابید و آن‌ها را فالو کنید.
  • بسیاری از افراد بعد از دانلود و نصب اینستاگرام ، درگیر این موضوع بوده و میخواهند اکانت جدید برای خود بسازند تا بتوانند در آن فعالیت کنند.
  • اینستاگرام هم مثل یک شهر بزرگ است که برای ورود به اینستا باید با ساخت اکانت اینستاگرام شروع کنید.
اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در اینستاگرام را وارد کنیدبعد از اینکه اطلاعات را وارد کردید، برروی گزینۀ Sign Up بزنید. آدرس وبسایت اینستاگرام را در مرورگر وارد کنید و صفحۀ آن را باز کنید. در این مرحله از شما عکس پروفایل اینستاگرام خواسته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید