آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر مجله اینترنتی بیننده | instaa

ما تلاش می‌کنیم تا بستری ایجاد کنیم که افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی، بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های باکیفیت، به‌روز و کاربردی، زندگی شخصی و شغلی خود را متحول کنند. به منظور حفظ امنیت پیج خود، هر مجله خبری اینستا چند وقت یکبار پسورد اکانت خود را تغییر دهید. در این مرحله باید تاریخ کامل تولد خودتان را به روز و ماه و سال‌های میلادی وارد کنید. در این قسمت از شما خواسته می‌شود که یک نام و یک پسورد برای اکانت خود انتخاب کنید.

اگر مورد دوم را انتخاب کنید ، هنوز می توانید ثبت نام کنید. تمام شما وارد حساب اینستاگرامی خود شده اید و حالا با این صفحه روبرو میشوید. ٢- در فیلد اول ایمیل و یا شماره موبایل را وارد می کنیم. از بازار اپلیکیشن موبایل‌تان، اینستاگرام را دانلود کنید. 1.1 از بازار اپلیکیشن موبایل‌تان، اینستاگرام را دانلود کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم؟

دیلیت اکانت اینستاگرام + نکات مهم حذف اکانت اینستاگرام را به صورت ویدیویی و کامل در این مقاله یاد می گیریم. اینجا اینستاگرام از ما می پرسد که میخاین وارد اکانت هایی که از قبل ساخته اید بشوید یا میخاین اکانت جدید بسازید، ما میخواهیم اکانت جدید بسازیم پس روی گزینه Create New Account میزنیم. در این صفحه اگر خواستن عکسی که برای پروفایل انتخاب کردین پست هم بشود تیک Also share this photo as a post را فعال کنید اگر هم نخاستین پست شود تیک رو غیر فعال کنید و سپس روی next بزنید. یوزرنام یا همون آیدی مورد نظر خود را به صورت انگلیسی وارد کنید. اگر آیدی انتخاب شده اشتباه نباشد یا قبلا توسط کسی دیگر ثبت نشده باشد تیک سبز فعال میشود و با زدن روی دکمه next حساب شما ایجاد میشود.

http://amoozesh-agrcs.ir

نوریه رضوی‌ثانی دانش‌آموخته IT است و به نوشتن در مورد بازاریابی دیجیتال و دنیای شبکه‌های اجتماعی علاقه دارد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. از ربات‌ها و سایر ابزارها مانند آنفالو یاب و … به هیچ عنوان استفاده نکنید، استفاده از این سرویس‌ها منجر به بسته شدن پیج شما خواهد شد.

  • اصلاً شاید کسب و کار آنلاین خودتان را در اینستاگرام راه‌اندازی کردید.
  • در این حالت ، البته ، ما در حال شروع یک مورد جدید هستیم.
  • همچنین به شما پیشنهاد میکنیم بعد از دانلود اینستاگرام و نصب آن به اندازه از شبکه های اجتماعی استفاده نمایید تا زندگی شما دچار اختلال نگردد.
  • سپس آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس روی گزینه Next تپ کنید .
  • ترفند های مخفی موبایل اندروید؛ با قابلیت های جالب …
در این جا از شما می پرسد که آیا مایلید دوستان خود را از فیس بوک پیدا کنید؟ شما می توانید روی skip کلیک کنید و از این مرحله عبور نمایید. برای ایجاد اکانت اینستا با موبایل دقیقا همان مسیری که در کامپیوتر طی نموده اید را باید دنبال کنید که تفاوتی در این زمینه نخواهید داشت. پیشنهاد میشود جهت انجام اینکار از کامپیوتری استفاده کنید تا نمایش اطلاعات و ایکون های مربوط با سایز بزرگتری برایتان نمایان شود. در این زمینه وبسایت پلازا با بررسی تمامی موارد در زمینه ساخت حساب اینستا قصد دارد به شما در این زمینه کمک نماید که اگر با سوال یا مشکلی مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید. در این مطلب، تمامی روش های ساخت اکانت اینستاگرام را توضیح دادیم.

ساخت اکانت اینستاگرام با اپلیکیشن موبایل و کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید