ساخت اکانت اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تماس بخش آموزش خبری توربو رایان | instaa

این برنامه راه بسیار زیادی را سپری کرده است و هم اکنون تبدیل به اینستاگرامی شده است که هر یک از ما می توانیم از آن بصورت رایگان استفاده کنیم و بدون پرداخت هزینه های سنگین سرور و… تنها با روشن کردن دیتا گوشی با دوستان خود در ارتباط باشیم. از این رو اگر شما قصد ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر را دارید، در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک با مجله خبری اینستا با کامپیوتر آشنا خواهید شد.

بازگرداندن مک بوک پرو به حالت کارخانه

نکته جالب‌تر اینجاست که از میان این 94 نفر، چیزی در حدود نیمی از آن‌ها در اینستاگرام یک اکانت یا حساب کاربری دارند و در آن فعالیت می‌کنند. برای ساختن اکانت اینستاگرام، هر سوالی یا مشکلی که داشتید را در بخش کامنت همین مقاله با ما مطرح کنید. جالب است بدانید که اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد.

http://amoozesh-agrcs.ir

اگر از شماره موبایل استفاده کنید، باید کد تاییدی را که برایتان پیامک می‌شود وارد کنید. اگر از گوشی‌های هوشمند استفاده نمی‌کنید یا تمایلی به استفاده از اینستاگرام در گوشی همراه خود ندارید، در ادامه مراحل عضویت و ثبت نام در اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام را بررسی می‌کنیم. یک کد تایید 6 رقمی به شماره همراه وارد شده شما ارسال خواهد شد؛ اگر از ایمیل برای ساخت اکانت خود استفاده کردید، این کد تایید به ایمیل شما ارسال خواهد شد. برای اولین بار، بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام با ورود به اینستاگرام، با صفحه زیر رو به رو خواهید شد. ضریب نفوذ اینترنت در ایران به بیش از 94 درصد رسیده و این یعنی از هر 100 ایرانی 94 نفر به طریقی به شبکه اینترنت دسترسی دارند.

  • خوب شما اگر تا اینجا همراه با آموزش ساخت اکانت اینستاگرام تمام مراحل را انجام داده باشید، اکنون یک اکانت اینستاگرام ساختید.
  • بعد از وارد شدن به برنامه اینستاگرام، در صفحه باز شده شما می‌بایست بر روی لینک sign up with email or phone number و یا گزینه create new account کلیک نمایید.
  • پیشنهاد ما این است که از کاراکتر های خاص نظیر @ و …
  • با وارد کرد روز، ماه و سال تولد خود به تاریخ میلادی از این مرحله نیز عبور کنید تا اکانت شما تکمیل شود.
  • مراحل ایجاد حساب اینستاگرام در گوشی‌های اندرویدی و آیفون یکسان است.
  • به غیر از نام کاربری و رمز عبور، تکمیل سایر اطلاعات پروفایل اختیاری است.
این بدین معنی است که اینستاگرام از لیست مخاطبان شما آنهایی که عضو اینستاگرام هستند را یافته و به شما معرفی می کند. پس از ساخت اکانت هم امکان فعال کردن این گزینه را دارید. اکنون در این صفحه می توانید انتخاب کنید که می خواهید اکانت خود را با استفاده از شماره موبایل خود ایجاد کنید و یا با ایمیل. ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید و دکمه next را لمس کنید.

راهنمای دیلیت اکانت اینستاگرام | حذف اکانت اینستاگرام را چگونه انجام دهیم؟

برای شما نوشتیم که میتوانید برای انتخاب پسوورد سخت و قوی از آن استفاده کنید . سپس از شما خواسته می شود تاریخ تولد خود را اضافه کنید. چرا؟ زیرا “ویژگی ها و تبلیغاتی را که می بینید بهبود می بخشد.” و احتمالاً تأیید می کند که شما یک فرد بالغ هستید. گذرواژه ایجاد کنید و توجه داشته باشید که از شما دعوت می شود به “ادامه و همگام سازی مخاطبین” (که برجسته خواهد شد) یا “ادامه بدون همگام سازی مخاطبین”. بعد از تایپ ، اینستاگرام در لیست نتایج ظاهر می شود. بعد از تایپ دو یا سه حرف اول ، اینستاگرام در بالای لیست نتایج ظاهر می شود.

ایمیل خود را وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید