آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی کامتک | آموزشگاه کاسپین تبریز

بله؛ چندین خوابگاه در نزدیکی محل آموزش مهیا است و میشه در صورت درخواست دوره ها در بازه زمانی کوتاهتری برگزار شود.

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی

کارآموزان میتوانند بعد از آشنایی با تعمیر لوازم پزشکی وارد دوره مهندسی معکوس شده و بتوانند تجهیزات اتاق عمل پیشرفته را نیز براحتی تعمیر کنند. بمراتب تجهیزات پزشکی و لوازم آزمایشگاهی انواع زیادی دارد که برای نتیجه گیری بهتر در این دوره ما بطور کلی از هر مداری بحث کارگاهی داریم. کسانیکه میخواهند در دوره تجهیزات پزشکی فعالیت کنند میتوانند با شرکت های وارد کننده این لوازم در ارتباط باشند و از راهنمایی های آنها برای کار تعمیرات مکانیکی استفاده کنند. در کامتک مشاوره بازار کار تجهیزات پزشکی در طول دوره برای راه اندازی این شغل میباشد. بعلت تنوع در بردهای پزشکی کارآموزان میتوانند بردهای تجهیزات و لوازم مورد نظر خود را در کلاس جهت تشریح همراه بیاورند. شرکت کامتک دوره های تخصصی تعمیرات بردهای الکترونیکی این تجهیزات را برگزار می نماید.

  • آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی شامل آموزش تعمیر سی تی اسکن، آموزش تعمیر یونیت پزشکی، اموزش تعمیر تجهیزات بیمارستانی، اندوسکوپی،‌اتوکلاو و الکتروشوک میباشد.
  • لازم است که کارآموز بعد از گذراندن عیب یابی بردهای پزشکی در مرکز واردات این تجهیزات فعالیت خود را شروع کند تا با بخش های مکانیکی دستگاه بیشتر آشنا شوند.
  • در کامتک مشاوره بازار کار تجهیزات پزشکی در طول دوره برای راه اندازی این شغل میباشد.
  • کارشناس مجرب کامتک بهترین سرفصلها را برای یادگیری بهتر شما در بازار کار مهیا کرده است که در زیر آورده شده است.
  • در کارگاههای آموزشی کامتک با بردهای مختلف تجهیزات پزشکی آشنا شده و روی انها تمرین عملی انجام میدهید.

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی بیشترین مبحث را در زمینه تعمیرات بردهای این دستگاهها در بازار کار شامل میشود. تعمیر برد لوازم آزمایشگاهی و تعمیرات لوازم پزشکی با توجه به قیمت این دستگاهها حائز اهمیت میباشد. آموزش عیب یابی بردهای پزشکی مستلزم یادگیری اصول مدار تغذیه، مین برد اصلی و ارتباط آن با هیدرلیک و مکانیک میباشد. در کارگاههای آموزشی کامتک با بردهای مختلف تجهیزات پزشکی آشنا شده و روی انها تمرین عملی انجام میدهید. آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی بخش برد ویژه بازار کار طراحی شده و کارشناس و تعمیرکار بردهای پزشکی این مباحث را تدریس میکند. در آموزش عیب یابی و تعمیر تجهیزات پزشکی لازم است که کارآموزان با دستگاههای جدید و عملکرد آنها آشنا شوند.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

علاوه بر آن تعمیر برد تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و اتاق عمل از بهترین شاخه در بازار کار است. در بخش آموزش تعمیر بردهای پزشکی در ابتدا کارآموزان با قطعات تشکیل دهنده روی کلیه مدارات آشنا میشوند. بعد از شناخت قطعات الکترونیکی سراغ ابزارها جهت تست و اندازه گیری و درآوردن و جازدن آنها میپردازیم.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی کامتک | آموزشگاه کاسپین تبریز انواع بردهای مختلف از جدیدترین برندها بصورت سالم و خراب در کارگاههای آموزشی کامتک مهیا است. کامتک با گزینشهای سخت با تجربه ترین اساتید متخصص و تعمیرکار را برای کلاسهای آموزشی گلچین میکند. جهت اطلاعات بیشتر درباره دوره تجهیزات پزشکی با بخش فنی و مشاوره کامتک تماس حاصل کنید. برای هر رشته فیلم آموزشی، PDF، جزوه های تایپ شده، نقشه مدارات، سرویس منوال و کتاب داریم.

سرفصل آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید