آموزش ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن موبایل کمک | instaa

بعد از پر کردن این فرم، حالا روی دکمه sign up کلیک کنید. رمز عبور وارد شده باید شامل 8 کاراکتر ترکیبی از حروف و اعداد و کاراکترهای خاص باشد. آدرس ایمیل وارد شده نباید قبلا توسط اکانت دیگری مورد استفاده قرار گرفته مجله خبری اینستا باشد. در این مرحله یک کد تایید به شماره‌ای که وارد کردید ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد کنید. اگر تمایلی به این کار نداشتید می‌توانید بر روی گزینه Skip کلیک کنید تا از این مرحله عبور کنید.

اینستاگرام و فیسبوک اروپا را ترک خواهند کرد

در واقع حتی می‌توانید بیشتر از یک اکانت داشته باشید و به‌طور جداگانه هرکدام را مدیریت کنید. در صورتی که تصویر پروفایل را انتخاب کنید، آن تصویر را به عنوان اولین پست اینستاگرامی شما در صفحه تان قرار می دهد یا به عبارتی عکس را پست می کند. که شما می توانید با غیرفعال کردن also share this photo as a post گزینه از این کار جلوگیری کنید.

ورود / ثبت‌نام

اولین کاری که انجام میدیم، سرچ کردن duckduckgo هست. داک داک گو، یک مرورگر و سرچ انجین Private کاملا رمزنگاری شده و امن هست که استفاده از آن برای ساخت اکانت های اینستاگرام بدون محدودیت در تعداد ضروری است. 9) در این قسمت کدی که به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می شود را وارد کنید. بعد از باز کردن این نرم افزار اندرویدی بر روی دکمه sign up with email or phone number در گوشی های اندرویدی و یا create new accoun در ایفون کلیک کنید. حالا این صفحه باز میشود در پایین سمت راست گزینه Sign Up یا ثبت نام را لمس کنید و در صفحه جدید میتوانید اکانت دوم و سوم و … اینستاگرام خود را بسازید.

http://amoozesh-agrcs.irاگر افرادی در این لیست هستند که به شما علاقه مند هستند ، فکر بدی نیست که چند نفر را انتخاب کنید. در صفحه بعدی ، می توانید عکس نمایه خود را اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا برای فالورهای خود شناسایی شوید. عکس نمایه می تواند مربوط به شما ، حیوان خانگی مورد علاقه شما یا هرکسی (یا هر چیزی) باشد که می خواهید.

نکاتی که در هنگام ساخت اکانت اینستاگرام باید رعایت گردد

به شما ساخت اکانت از طریق اپلیکیشن و سایت اینستاگرام را یاد دادیم و گفتیم که می‌توانید در اینستاگرام چند اکانت با هم داشته باشید و روش ساختن اکانت دوم را هم گفتیم. در این مرحله یک کد تایید برای شما به آدرس ایمیل یا شماره تماسی که داده‌اید، ارسال می‌شود. آن کد را در فیلد مشخص شده جای‌گذاری کرده و بر روی دکمه next کلیک کنید. در ادامه درمورد چگونگی ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر صحبت خواهیم کرد. در مقاله فوق بطور کامل آمزوش ساخت اکانت برای شما عزیزان قرار گرفت که اگر هنوز با سوال چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم؟ مواجه هستید میتوانید سوالات خودرا در بخش نظرات باما در میان بگذارید. دقت داشته باشید که در آموزش ذکر شده نحو ساخت اکانت با کامپیوتر و اندروید و ایفون ذکر شده که پیشنهاد میشود بار دیگری مقاله را مطالعه کنید.

  • چنانچه در رابطه با آموزش سوالی داشتید می‌توانید در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.
  • همچنین کاربران iOS هم می‌توانند از اپ استور یا سیبچه برنامۀ اینستاگرام را دانلود و نصب کنند.
  • اگر می خواهید مخاطبان خود را به‌راحتی پیدا کنید، روی گزینه ادامه و پیدا کردن مخاطبان یا Continue and sync Contacts کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید