گشت و نگهبانی دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب | zoomfing

انواع دستگاه گشت و نگهبانی اثر انگشتی و RFID از جمله محصولاتی است که توسط این شرکت شرکت ارائه می‌شود. دستگاه گشت و نگهبانی 5000V5 ، ما را از نوشتن گزارشات دستی توسط نگهبانان بی‌نیاز می‌کند و با استفاده از آن می‌توان مدیریت دقیق‌تر و بهتری بر روی نگهبانان، مأمورین کنترل نگهبانان، پاسبخش‌ها، سرپرستان و … داشت. استفاده از این دستگاه در نهایت باعث ارتقاء کیفیت گشت زنی و اطمینان مدیران از صحت حضور نگهبانان در نقاط تعیین شده https://zoomfing.ir می‌گردد. نرم‌افزار سیستم گشت و نگهبانی نیز دارای قابلیت‌ها و امکانات گزارش‌گیری متنوعی جهت اطلاع و تحلیل جزئیات عملکرد نگهبانان، مناطق گشت زنی و … دستگاه گشت و نگهبانی جزو یکی از تجهیزات امنیتی است، که باعث ارتقای سطح امنیت در سازمان‌ها و مراکز شما می‌شود.

جدول مشخصات فنی دستگاه های ژیوان

همچنین با تکنولوژی ذخیره باتری قوی در مصرف باتری بسیار بهینه عمل می نماید. همچنین می توان با ایجاد آلارم برای نگهبان، زمان آغاز نگهبانی را با پیغام Please Start Patrolling به او هشدار داد. پس از آن به نقطه ۲ رفته و به همین ترتیب تا نقطه هفتم، هر نقطه را بازدید نماید. برای رزرو وقت دمو، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • مدیریت نیروهای گشت و نگهبانی در هر سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اماکن و بخشهای حساس که نیاز به سرکشی روتین دار دارند بایستی بصورت مداوم حراست شوند هرگونه اهمال در سرکشی این دست از اماکن موجب ضررهای جبران ناپذیر می شود.
  • از مزایای دستگاه گشت و نگهبانی اطمینان از عملکرد نگهبانان می باشد که پس از نگهبانی و یا در روزهای بعد ، بنا به صلاحدید مدیریت ، دستگاه به سیسم متصل شده و اطلاعات فراخوانی می شود و مسئولین مربوطه از درستی و یا نادرستی عملکرد نگهبان بصورت دقیق مطلع می گردند .
  • با استفاده از این دستگاه مطمئن خواهید شد که نگهبان در ساعات مقرر محل های مورد نظر را گشت زده است.
  • خواندن ۵۰۰ رکورد با روشن بودن چراغ قوه شارژ دستگاه تا ۹ روز باقی می ماند.
  • یکی از کاربردهای دستگاه های گشت زنی ایجاد نقاط یا Check Point هایی است که فرد را مجبور میکند، به آنها سر زده و حضور خود را ثبت نماید.

در هنگام سرکشی به هر نقطه نگهبان می باید در هر محل، دستگاه را به هر تگ نزدیک نماید. تکنولوژی توانسته است در حوزه گشت زنی و نگهبانی به کمک شرکت ها و سازمان ها بیاید. پیچیدگی کاربری و راه اندازی در محصولات موجود مارا بر این داشت مجموعه ای جدید با تکیه بر تجربه و دانش همکاران خود در زمینه کنترل تردد و امنیت پدید آوریم تا تحولی نوین در ارائه محصولات کاربردی منطبق با درخواست شما مشتریان عزیز تولید نماییم . استفاده از این دستگاه‌ها مزایای بسیار زیادی دارد و می‌توان از آن‌ها به عنوان یک دستگاه حضور و غیاب قابل حمل نام برد.

گشت و نگهبانی دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب | zoomfing

سیستم های نرم افزاری گزارشات لحظه ای متنوعی را در اختیار مدیران قرار می دهند. قابلیت ارائه گزارشات تفکیک شده و جامع را دارند، این گزارشات تمامی جوانب مورد نیاز برای مدیریت و کنترل نیروهای گشت و نگهبانی را در بر می‌گیرند. نمونه گزارشات نرم افزار پاسبان تعدادی گزارش عملکردی از نگهبانان در اختیار مدیران قرار می‌دهد. در ویدیو زیر آموزش کار با دستگاه گشت و نگهبانی را برای شما به نمایش گذاشته ایم، به این صورت که چند نقطه فرضی برای گشت زنی بر روی چند کارت (تگ) مشخص کرده ایم ، بعد تعریف اثر انگشت نگهبان بر روی دستگاه شروع به گشت زنی انجام می‌گردد. اساس كار اين دستگاه قرائت تگ های نصب شده در مكان های مورد نظر مي باشد كه قابليت خواندن كارت از فاصله ۵ سانتیمتر را دارا بوده و اطلاعات ثبت شده بر روی دستگاه، در نرم افزار گشت و نگهبانی دژبان تخليه شده و گزارشهای لازم را ارائه می نماید. تنها کافی است نگهبان در زمانهای سرکشی دستگاه را به تگ نگهبانی نصب شده در محل مورد نظر ثبت کند، تا زمان دقیق حضور وی در آن نقطه بر روی دستگاه گشت نگهبانی ثبت شود.

نرم افزار گشت و نگهبانی

دیدگاهتان را بنویسید