کانال تلگرام معرفی بهترین کانال های تلگرام و عکس های پروفایل | instaa

در این بخش می‌توانید فولدر جدید بسازید و کانال‌ها، گروه‌ها یا چت‌ها و بات‌ها را به آن‌ها منتقل کنید. این فولدرها در صفحه‌ی اصلی مجله خبری اینستا، در بالای چت‌ها نشان داده می‌شوند. برای آنکه مخاطب جدیدی به Contactهای تلگرام خود اضافه کنید، دو راه پیش رو دارید. راه اول برای حالتی است که تنها یک شماره تلفن از شخص مورد نظر دارید. راه دوم برای زمانی است که مشغول چت با شخصی هستید که شماره‌ی شما را ذخیره دارد. دومین گزینه‌ی این منو به شما امکان می‌دهد افرادی را که هنوز در تلگرام عضو نشده‌اند به این پیام‌رسان دعوت کنید.

http://amoozesh-agrcs.irیکی از پرکاربرد ترین استفاده این ربات ها، ایجاد سیستم پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته می باشد. این مورد درست بر عکس پشتیبانی های تلفنی که نیاز به توضیح کلمه به کلمه دارند، بسیار ساده بوده و متن مشکلات ذخیره شده و نیازی به توضیح دوباره آن ها نیست. این مزایا باعث می شوند تا ارتباط شما با مشتریان خود تنگاتنگ و راحت تر شود. به ویژه اینکه خیلی از کاربران علاقه ای به صحبت کردن نیز ندارند. با این کار اعتماد مشتریان جلب شده و پشتیبانی آن ها در بازه زمانی بیشتری امکان پذیر خواهد بود. Telegram ویژگی هایی دارد که آن را از دیگر پیام رسان های مشابه متمایز کرده است.

پیام‌رسان محبوب تلگرام با داشتن قابلیت‌هایی چون کانال و ربات پا را فراتر از یک پیام‌رسان ساده اینترنتی گذاشته و به یک ابزار بسیار مفید تبدیل شده است. به تازگی به‌روزرسانی جدید Telegram منتشر شده و در این مطلب ۱۰ قابلیت جدید آپدیت تلگرام بهمن ۱۴۰۱ را با هم مرور می‌کنیم. در صورت تمایل می‌توانید عکس‌هایی بفرستید که پس از گذر زمانی کوتاه به‌طور خودکار پاک شوند.

  • تلگرام همچنین بهبودهایی در استفاده از اینترنت ایجاد داشته و آن را حتی کارآمدتر و سریع تر کرده است.
  • نام کاربری باید مرتبط با حوزه ی فعالیتتان باشد به نحوی که هر کس با دیدن نام کانال یا گروه متوجه زمینه کاری تان شود.
  • در صفحه‌ی مخاطبان تلگرام با ضربه روی گزینه‌ی Sort می‌توانید فهرست مخاطبان را بر اساس نام یا آخرین بازدید تغییر دهید.
  • با ورود به این بخش می‌توانید اطلاعات شخصی مثل نام، نام خانوادگی، بایو، شماره‌موبایل و آی‌دی را تغییر دهید.

در عنوان، عبارتِ “یک کانال یا گروه” را به کار برده ایم، اما حقیقت این است که بهتر است هر دو را (هم یک کانال و هم یک گروه) داشته باشید. مرورگر درون برنامه که با فعال شدن، لینک های خارجی را در داخل برنامه و با مرورگر داخل تلگرام باز می کند. در قسمت message corners ما می توانیم فاصله پیام هایمان از حاشیه صفحه را مدیریت و کم و زیاد کنیم.

۱- یافتن افراد نزدیک، یکی از قابلیت‌های تلگرام

شما به آسانی می‌توانید سه اکانت یا بیشتر از آن را در تلگرام خود مدیریت کنید. آیا ریپورت شده‌اید؟ اطلاع از زمان رفع ریپورتاگر اکانت شخصی شما بنا به هر دلیل ریپورت شود محدودیت‌هایی برای شما تعیین خواهد شد. برای مثال نمی‌توانید به افرادی که شما را در لیست مخاطبان خود ندارند پیام ارسال کنید. اگر بنا به هر دلیلی حس می‌کنید که اکانت شما ریپورت و محدود شده است می‌توانید توسط ربات رسمی تلگرام از این موضوع آگاه شوید.

ایجاد موضوعات مختلف در گروه های بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید