پیراهن جین به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس

پیراهن لی و ژاکت، بهترین تیپ زمستانی مردانه‌ای است که می‌توانید در کمد خود داشته باشید. سله بن با پشتوانه ای سرشار از تجربه تولید و بافت پارچه در سال ۱۳۸۹ پا به عصر تولید حرفه ای پوشاک ایرانی گذاشت. ماموریت ما در گروه سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی می باشد.

تمامی مطالب و محصولات این وب سایت مربوط به سایت زود کالا می‌باشد. ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بادابینگ استایل می‌باشد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مود لاین میباشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه مارومارکت است.

پیراهن جین به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس

پیراهن جین با دامن چهارخانه یکی از شیک‌ترین ترکیب‌هایی که در ست کردن پیراهن جین می‌توانید در نظر بگیرید، پوشیدن دامن چهارخانه با آن است. البته دامن‌های راه‌راه هم گزینه‌های جذابی هستند یا حتی طرح خالخالی هم با پیراهن جین جذاب از کار درمی‌آید. هیچکس نمی‌تواند، زیبایی پیراهن لی را در تیپ خاص مردانه انکار کند. شما می‌توانید از این پیراهن در تیپ نیمه رسمی مردانه هم استفاده کرده و ظاهری شیک برای خود بسازید.

  • نظم دهنده عالی برای حمل لوازم التحریر، لوازم آرایشی و لوازم الکترونیکی پیراهن جین مردانه اصل میباشد.
  • اگر قصد دارید که پیراهن جین را با کت‌وشلوار بپوشید، پیراهنی انتخاب کنید که کاملا متناسب است و زیر کت حالتی گشاد پیدا نمی‌کند.
  • یکی از ضروری‌ترین لباس‌ها در کمد لباس مردانه، کت چرم است.
  • در چند سال اخیر پوشیدن پیراهن و شلوار لی با یکدیگر مد شده و ست جین پسرانه بسیار طرفدار پیدا کرده است.
شرکت بین المللی PDE با سال ها تجربه در زمینه خرید از آمازون و سایر سایت های خارجی محصول مورد نظر شما را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت درب منزل به شما تحویل میدهد. پیراهن جین با کت‌وشلوار چرمی درباره شلوارهای چرمی در قسمت قبلی، مربوط به خانم‌ها صحبت کردیم. کاپشن‌های چرمی همیشه در میان آقایان طرفداران زیادی داشته‌اند.

برای اطلاع از شرایط خرید عمده پیراهن آستین کوتاه مردانه با ما تماس بگیرید. شـما حتی میتوانید پیراهن جین تان رابا شلوار جین ست کنید. بـه تنها نکته اي کـه باید دراین باره توجه کنید رنگ لباس هایتان باشد کـه باید از دو رنگ یا تونالیته مختلف باشند. بعنوان مثال اگر پیراهن تان جین روشن اسـت، شلوارتان رابه رنگ جین تیره انتخاب کنید یا برعکس. در مورد کفشی کـه میخواهید با این استایل بپا کنید، هم اسنیکر و هم نیم بوت انتخاب مناسبی خواهند بود.

پیراهن جین با کت‌وشلوار باورتان نمی‌شود؟ باور کنید که ست کردن پیراهن جین با کت‌وشلوار هم ممکن است و البته نتیجه خوبی هم از خود نشان می‌دهد. البته طبیعی است که میزان رسمی‌بودن چنین استایلی کمی از استایل‌های دیگر رسمی دورتر است. اگر قصد دارید که پیراهن جین را با کت‌وشلوار بپوشید، پیراهنی انتخاب کنید که کاملا متناسب است و زیر کت حالتی گشاد پیدا نمی‌کند. پیراهن جین با شلوار رسمی یکی دیگر از جذابیت‌ترین ست‌های پیراهن جین چیست؟ پوشیدن آن با شلواری رسمی از جنس کتان یا پارچه‌های دیگر. اگر رنگ شلوارتان از طیف رنگ‌های نود و خنثی باشد، ترکیب جذاب‌تر هم می‌شود. اما از میان همه این‌ها، توصیه نخستمان همان دامن بلند یا کوتاه چهارخانه است.

دیدگاهتان را بنویسید