پشتیبانی شبکه‌ های کامپیوتری خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه ویرا شبکه کاسپین

در فاز اول تیم کارشناسان پسیو فناوران پارسه از محل پروژه پسیو بازدید کرده و اطلاعات مورد نیاز اولیه جهت طراحی نقشه، پروپزال، گانت چارت، مقدمات اجرای پسیو شبکه را جمع آوری کرده و نهایتاً هزینه حدودی پروژه محاسبه میگردد. هدف از این فاز جمع‌آوری اطلاعاتی مانند متراژ، مسیرهای عبوری و امکان‌سنجی پروژه و نیاز سنجی مشتری می باشد. طراحی منحصر به فرد و اختصاصی پسیو شبکه‌های کامپیوتری و دوربین‌های مداربسته بر اساس نیاز شما و ارائه راهکار مطابق با کسب و کار شما. تبدیل یک دیتاسنتر فیزیکی به یک دیتاسنتر مجازی باعث کاهش موارد مورد نیاز دیتاسنتر از قبیل سیستم تامین برق، سیستم خنک کنندگی، کابل کشی، تجهیزات شبکه، منابع مجوز خدمات کامپیوتری ذخیره سازی و… میشود ، چرا که شما با این کار تعداد سرورهای فیزیکی خود را کاهش داده اید.

با خدمات مشاوره فناوری اطلاعات، تصمیمات هوشمندانه‌تری بگیرید و بازگشت سرمایه و رشد مداوم کسب و کار خود را قطعی کنید. هر چقدر تعداد تجهیزات شبکه بیشتر باشد، وظایف ما برای پشتیبانی از آن ها نیز افزایش می یابد. شرایط فعلی موجب افزایش اهمیت وجود دوربین های نظارتی و دوربین مدار بسته به منظور کنترل و نظارت بهتر جهت حفظ امنیت و بهبود وضعیت نسبت به گذشته شده است. به يک کارشناس مجرب در زمينه عيب يابي و تعميرسخت افزار و انجام سرويس هاي پيشگيرانه و همچنین بروزرسانی نرم افزار و در مواقعی سخت افزار ها به ازاي هر مرکز کامپيوتر، نياز مي باشد. در نظر داشته باشید که این کاهش دادن با تبدیل شدن چندین سرور فیزیکی به ماشینهای مجازی و در نهایت یکی کردن آنها در یک سیستم عامل میزبانامکانپذیر می شود.

در واقع سیستم عامل میزبانکامپیوتر میزبانی می باشد که چندین ماشین مجازی برروی آن به اجرا در می آیند. در ادامه به بخشی از خدمات شبکه و سرور ارایه شده توسط تک دیتا اشاره خواهیم کرد که تمامی این سرویس ها بر اساس استانداردهای جهانی ارائه می گردد . بعد از کارشناسی اولیه و تشخیص کارشناسان پشتیبانی شبکه کامکو نسبت به حجم کار و انتظارات کارفرما تعرفه اعلام میگردد. مجموعه کامکو به صورت حضوری و غیر حضوری آماده ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به شما می باشد. بعد از بازدید و کارشناسی با توجه به نیاز کارفرما و حجم کار تعرفه پشتیبانی توسط کارشناسان اعلام می شود.

هر یک از این واحدها باید بسته به نیازهای ساختاری خود، به یک زیرساخت و توپولوژی شبکه مجهز شوند. بهترین و بزرگترین این واحدها در تهران قرار دارند و پایتخت ایران بیش از هر زمان دیگری به خدمات باکیفیت شبکه نیاز دارد. تنها چند دقیقه قطع شدن شبکه می‌تواند باعث اختلال گسترده و خسارت بسیار زیاد به سازمان شود، به همین دلیل انجام اقدامات امنیتی بسیار ضروری است.

با داشتن وب سایتی حرفه ای ، کسب و کار شما بدون محدودیت زمانی یعنی در 24 ساعت شبانه روز و بدون محدودیت مکانی یعنی در هر کجای دنیا ، در دسترس تمام کسانی خواهد بود که به خدمات شما نیاز دارند. این نوع شبکه ها به منظور امکان اشتراک گذاری اطلاعات از راه دور از طریق فرآیندی که قابلیت اطمینان و ایمنی را ارائه می دهد و برای افزایش سرعت انتقال داده ایجاد شده اند. انجام نادرست و غیر اصولی عملیات پسیو می تواند هزینه های هنگفتی را متحمل شما نماید و باعث هدر رفت و افت سرعت در شبکه گردیده و همچنین می تواند تاثیر به سزایی در پیچیدگی و شلوغی محل استفاده از تجهیزات داشته باشد. مثلا آیا به این مشکل برخورد کرده اید که باج افزار ransomware تمامی اطلاعات شما را از بین ببرد و دیگر به اطلاعات چند ساله که اهمیت زیادی برای شما دارد ، دسترسی نداشته باشید ؟ ما به شما راهکار ارائه میدهیم تا کمتر به این باج افزار مبتلا شوید. مدیریت شبکه برای مشاغل ضروری است زیرا کارمندان، داده ها، برنامه ها و کل عملیات نیروی کار به اینترنت و شبکه وابسته هستند. با افزایش پیچیدگی دستگاه‌ها و برنامه‌های شبکه، نظارت و عیب‌یابی مسائلی که ممکن است منجر به قطعی عملیات شود، چالش برانگیز است.

  • به وجود آمدن مشکل در زیرساخت‌های شبکه نیز می‌تواند موجب اختلال درعملکرد شبکه شود.
  • مجموعه مشاوره شبکه نوین پویا نت به دلیل ارائه راهکاری خلاقانه و همچنین بهره مندی از نیروی متخصص فنی در زمینه ‌های مختلف در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ های ارائه مشاوره شبکه در تهران و ایران شناخته می‌ شود.
  • کافیست تماس بگیرید و شرایط مجموعه خود را به ما اعلام کنید و لیست خدماتی که برای شما نیاز است را دریافت کنید.
  • در این مطلب قصد داریم در مورد خدمات شبکه اینترنت ،‌ خدمات IT و مهمترین مزیت خدمات نصب و راه اندازی شبکه خدمت شما عزیزان توضیحاتی را بیان کنیم پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

عبارت است از فراهم آوردن امکان ارائه سرویس الو رایانه توسط شرکت برای هر کاربر در محدوده این موافقتنامه. با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و افزایش ضریب استفاده از این سرویس ها هر روز شاهد به وجود آمدن مباحث جدیدتری در زمینه خدمات شبکه هستیم و لیست فعالیت هایی که بخشی از زیر مجموعه بزرگ خدمات شبکه هستند هر روز در حال افزایش است. اصطلاح خدمات شبکه یک تعریف کلی از تمامی خدماتی است که در حوزه IT و شبکه های رایانه ای قابل ارائه است. اما باید خاطر نشان کرد که موارد تخصصی که بسیار به ندرت پیش می آیند برای رفع مشکل نیاز به ارسال سرور به مراکز تخصصی سرور ها دارند.

مهمترین خدمات پشتیبانی شبکه

بنابراین دیگر لازم نیست برای انجام این وظایف از نیروی انسانی استفاده کنید و این کار می‌تواند به شرکت سود بیشتری برساند. دستمزد یک کارشناس تازه کار با ساعات کاری کم با دستمزد یک کارشناس با تجربه با ساعات کاری زیاد زمین تا آسمان فرق می کند. بسته به حرفه ای بودن کارشناس، تجربه وی و میزان خدمتی که ارائه می دهد مبلغ دستمزدش قطعا فرق خواهد کرد.

خدمات دورکاری و دسترسی از راه دور

پشتیبانی شبکه‌ های کامپیوتری خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه ویرا شبکه کاسپین از آنجا که ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده زیرساختی برای پشتیبانی از پیاده سازی و ارتقاء سریع و همچنین نگهداری پیشگیرانه دارند، شبکه به عنوان یک سرویس مزایایی را فراهم می کند که ممکن است شرکت ها در غیر این صورت قادر به انجام آن نباشند. خدمات نظارت مستمر باعث میشود مشکلات به راحتی قابل پیشگیری باشند و اعلان‌ها را اغلب میتوان به گونه‌ای پیکربندی کرد که بتوان مسائل عمده را حتی قبل از اینکه فعالیت‌های تجاری روزانه را مختل کنند شناسایی و حل کرد. قبل از اینکه شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه جهت نصب و راه اندازی شبکه به شرکت مربوطه مراجعه کنند باید مشاوره های لازم را در خصوص شبکه های کامپیوتری و نوع شبکه ای که می خواهند نصب کنند به مدیران و مسئولان سازمان بدهند تا آن ها با اصول کلی کار آشنا شوند. در صورت بروز هرگونه مشکل در شبکه های کامپیوتری شما مهندسین شبکه ما در یکتا سرویس می توانند با ارائه خدمات پشتیبانی شبکه از راه دور به صورت تلفنی و یا آنلاین در کمترین زمان به حل مشکل شما بپردازند.

این پروپوزال بر اساس درخواست شما نسبت به یکی از انواع خدمات غیرحضوری، ساعتی و تمام وقت تهیه خواهد شد. در صورت پذیرفتن پروپوزال، قرارداد همکاری بین شما (مشتری) و پیراسیس ( ارائه دهنده خدمات شبکه ) منعقد می‌گردد. در صورتی که با ما چنین قراردادی امضا کنید، ضمن خدمات ریموتی، کارشناسان ما ماهانه ساعاتی رو هم در محل شرکت شما حضور پیدا می‌کنن تا مسائلی که به صورت ریموتی قابل حل نبوده رو برطرف کنن. ساده‌انگاری تامین امنیت اطلاعات شرکت می‌تواند باعث صدمات جبران‌ناپذیری شود.

نظر در “خدمات شبکه”

دیدگاهتان را بنویسید