پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری آوش نت

دیگر با خدمات راه اندازیشبکه های کامپیوتریبرای انتقال مطالب بین دو کامپیوتری نیازی به استفاده از فلش نیست . از سوالات مهمی که همیشه پرسیده می شود این موضوع است که کسب و کار من چه نیازی به خدمات شبکه دارد؟ در جواب به این پرسش باید بیان داشت که یکی از چالش های اصلی صاحبان مشاغل کوچک، دستیابی به فناوری مناسب برای کسب و کارشان است. با این حال، بهره‌گیری حداکثری از این سرمایه‌گذاری فناوری هنوز یک چالش بزرگ برای کسب‌وکارهای کوچک است. به عنوان مثال، کسب و کار شما ممکن است تنها با یک عدد کامپیوتر و چاپگر و یا یک اسکنر شروع شده باشد، اما با رشد کسب و کار، رایانه ها و سایر لوازم جانبی بیشتری نیز در آن گنجانده شده باشد. بنابراین، در نتیجه رشد کسب و کار شما، تقاضا برای چاپگرها و سایر لوازم جانبی افزایش می‌یابد و اشتراک‌گذاری به یک مسئله تبدیل می‌شود.

راه حل اساسی برای برآورده کردن خواسته‌های مختلف کسب و کارها این است که ابتدا نیازهای سازمانی شناسایی شوند، سپس برحسب این نیازها خدمات مرتبط در حوزه شبکه در اختیار سازمان‌ها قرار بگیرد. جهت آگاهی از روش های نوین و دانش روز، استفاده از مشاورین مجرب شبکه های کامپیوتری از اهمیت بالایی برخوردار است . زیرا در صورت رعایت نکردن اصول پیاده سازی شبکه و استفاده از کارشناسان غیر مجرب، امکان اشتباه در انتخاب تجهیزات و یا سروریس های شبکه مورد استفاده وجود دارد و در طولانی مدت باعث بروز مشکلات فراوانی برای سازمان و شرکت شما خواهد شد .

به دلیل افزایش حجم اطلاعات و داده هایی که نیاز بود مابین سیستم های مختلف جابه جا شود، دیگر فلش، تهران و خدمات شبکه دیسک و … پاسخ گو نبودند و نیاز به یک شبکه وسیع و نامحدود روز به روز احساس شد، همین نیاز ها باعث ایجاد شبکه های کامپیوتری گردید. یک تعریف ساده برای خدمات شبکه و شبکه های کامپیوتری اینکه؛ شبکه های کامپیوتری در اثر اتصال دو عدد کابل، وایرلس و … ایجاد شده و سایر خدمات بر روی آن ها پیاده سازی می شوند. هر وقت نیاز به خدمات حتی در خارج از ساعت کاری داشته ایم کارشناسان ترازنت همکاری های لازم را با ما انجام داده اند.مشاوره های لازم در خصوص بروزرسانی و امنیت شبکه هم توسط مجموعه ترازنت ارائه می گردد. خوب است بدانید که ، پشتیبان شبکه ، پل ارتباطی میان شرکت‌ها و تامین کنندگان اینترنت و شرکت‌های تولید کننده نرم‌افزارهای مورد نیاز شرکت است ، به طوری که بدون شک حافظ منافع شرکت در تعامل با تامین کنندگان ثالث می باشد. از بزرگترین شرکتهای پشتیبانی شبکه روی بستر اینترنت که در قالب فروم ها و صفحات پرسش وپاسخ ، به مراجعه کنندگان خدمات میدهند ، می توان به پشتیبانی شرکت مایکروسافت ، میکروتیک ، سیسکو ، کینگ آی تیو … اشاره کرد .

  • از دیگر خدمات آنها در ارتباط با جا به جایی و نقل مکان به دفتر جدید است.
  • در رابطه پشتیبانی سخت افزار نیز به همین صورت است، کارشناس پشتیبانی شبکه اطلاعات کلی درباره سخت افزار های مختلف دارد و می تواند ایراد های کلی که بیشتر کامپیوتر ها با آن ها مواجه می شوند را شناسایی کند و قطعه جایگزین را خریداری کرده و نسبت به تعویض آن اقدام کند.
  • هدف از این بخش، خدمات راه اندازی شبکه های کامپیوتری و اجرای پروژه‌های نرم‌افزاری و نصب و پیاده‌سازی سرویس‌ها و سیستم‌های شبکه‌ای است.
  • نوع خدمات اینترنتی که انتخاب می کنید تا حد زیادی به ارائه دهندگان خدمات اینترنتی به منطقه شما و انواع خدماتی که ارائه می دهند بستگی دارد.
  • نوین‌نت به عنوان شرکت رسمی در حوزه خدمات شبکه و همچنین اجرای شبکه‌های پسیو و اکتیو توانسته بیش از چندین پروژه‌های بزرگ و کوچک را اجرا نماید.پروژه‌هایی نظیر اجرا و کابل کشی شبکه ، نصب و راه اندازی دوربین‌های مداربسته ، اجرا و پیاده‌سازی اتاق سرور فعالیت نماید.
ما با تعهدی که به کار خود داریم همیشه در زمان مشخص و بحرانی حاضر هستیم، تا کارفرمایان با خیال راحت شبکه خود را به ما بسپارند. کارشناسان ما در خدمت شما هستند تا به تمام سوالات شما با شفافیت کامل پاسخ دهند. اگر حجم یا شرایط کارتون به نحوی باشه که به صورت ریموتی نشه انجامش داد، ولی نیازی هم به کارشناس مقیم تمام‌وقت نداشته باشید، می‌تونید از خدمات ساعتی پیراسیس استفاده کنید. در مورد میزان این ساعات می‌تونید خودتون با انتخاب پکیج مناسب تصمیم بگیرید و اگر برای این انتخاب نیاز به مشورت داشتید ما در کنارتون هستیم. تمام سازمان هایی که دارای یک شبکه جزئی هستند احتیاج مبرم به خدمات شبکه در سازمان های خود دارند.

در نتیجه، اگر خدماتمان از حدودی که تضمین کرده‌ایم پایین‌تر بیاید، موظفیم ضمن جبران زیان احتمالیتان، به شما جریمه نقدی بپردازیم. مهمترین و اصلی ترین عنصر این نوع شبکه ها سوئیچ می باشد و وظیفه آن سوئیچ کردن بسته های داده می باشد. این نوع خدمات شبکه مربوط به اینترت، مدیریت پایگاه داده و به اشتراک گذاری منابع اشاره دارد. سیگنال‌های شبکه بی‌سیم قوی و قابل اطمینان هستند و شما با خیال راحت‌تری می‌توانید مطمئن شوید که شبکه شما بدون نقص کار می‌کند.

پشتیبانی تلفنی نامحدود

باید توجه داشته باشید که با استفاده از خدمات شبکه منابع تکراری در سیستم جمع نمی شود و از هدر رفت فضای سیستم جلوگیری خواهد شد.

مشاوره پروژه های آی‌تی

قبل از آن که بخواهیمپشتیبانی شبکه وخدماتراه اندازی شبکههای کامپیوتری را معرفی کنیم ابتدا بیایید بحثی پیرامون شبکه های کامپیوتری را مطرح کنیم و بررسی کنیم دلیل استفاده از شبکه های کامپیوتری چیست و چرا استفاده از آن ها اهمیت یافته است . با این تعریف به آسانی می توانیم مزیت خدمات راه اندازی شبکه های کامپیوتری را درک کنیم .در ادامه همینطور به هزینه هایخدمات راه اندازی شبکههای کامپیوتری نیز اشاره کرده ایم . شبکه های کامپیوتری در اصطلاح از اتصال یافتن دو یا چند کامپیوتر به وجود می آید . حضور در محل جهت رفع مشکل کاربران، پشتیبانی از راه دور و مشاوره امنیت شبکه را متناسب با نیاز سازمان شما در اختیار قرار می دهند.

هزینه‌های سرمایه کاهش می‌یابد زیرا سخت‌افزار فیزیکی کمتری در محل وجود دارد و هزینه‌های مرتبط با ارتقا، نگهداری و آموزش در هزینه ماهانه لحاظ می‌شود. شرکت ترازنت سعی داشته است تا خدمات شبکه‌های کامپیوتری را به بهترین نحوه برای مشتریان خود به اجرا بگذارد. شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه ترازنت در حال حاضر با استفاده از دانش فنی بالا، برخورداری از نیروی متخصص شبکه، استفاده از به روزترین تجهیزات شبکه و … توانسته است گامی بزرگ در جهت رفع نیاز مجموعه‌های مختلف برای پیشبرد اهدافشان داشته باشد.

این سرویس کاربر را قادر می‌سازد تا به داده‌های موجود در کامپیوتر از راه دور دسترسی داشته باشد. کارشناسان ما در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و نیازهای شماست. حتی اگر ساعت 2 نیمه شب هم با ما تماس بگیرید، مشکلات شما را به سرعت برطرف می‌کنیم. در ادامه خدماتی که شرکت پیشگام رایانه در زمینه ی شبکه های کامپیوتری ارائه مینماید را به تفصیل شرح میدهیم. یکی از مزایای استفاده از خدمات شبکه ، افزایش میزان در دسترس بودن شبکه است. بسیاری از فعالیت ها و اقداماتی که در راستای Network Services ارائه می شوند ، موجب می شوند که شبکه کمتر دچار مشکل شود و کمتر از دسترس خارج شود.

پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری آوش نت

دیدگاهتان را بنویسید