خرید کلاهک دودکش H از تولیدکننده گروه صنعتی شایان فن

دودکش سیمانی دودکشی است که از مواد نسوختنی از جنس‌های سیمان یا آزبست ساخته می‌شود. اتصال لوله‌ها از نوع نر و ماده می‌باشد و قسمت پایین دودکش سیمانی باید ۳۰ سانتیمتر در داخل اتصال قرار گیرد و درزبندی شود. برخی مواقع ممکن است بخاطر اینکه درزبندی به طور کامل صورت بگیرد، نیاز باشد تا با گچ و یا ترکیب خاک و گپ محل اتصال لوله ها (محل درز) به طور کامل پوشانده شود. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد. با توجه به شکل و ساختار تاج کلاهک دودکش که به شکل کلاه های چینی می باشد به این نوع کلاهک دودکش ، کلاهک دودکش چینی گفته می شود. تولیدی لوله آذربایجان لوله و اتصالات مسعودی تولید کننده لوله های سیمانی و اتصالات سیمانی – بتنی لوله با کیفیت و دوام بسیار بالا .

این به طور بالقوه می تواند سقف شما را آتش بزند و خسارت وحشتناکی ایجاد کند. اندازه، ارتفاع، قطر و جنس هر کدام از کلاهک‌ها نیز متغییر خواهد بود. پس از استعلام قیمت و ثبت سفارش، محصولات شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در بسته‌بندی‌های مناسب به آدرس ارائه شده ارسال خواهند شد. از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند. البته فراموش نکنید که کلاهک H باید 60 سانتی متر از لوله بالاتر باشد و ارتفاع داشته باشد.

  • سلام، برای دودکش موتورخانه هم از کلاهک اچ و هم از کلاهک ژاپنی میتوانید استفاده کنید.
  • در کلاهک دودکش اچ چهارگوش نیز ابعاد پایه و خروجی‌های کلاهک دودکش نباید از ابعاد کانال‌های اصلیِ دودکش کمتر باشد که در جریان مکش دود و آلاینده اختلال ایجاد نگردد.
  • انتخاب مسیر دودکش مناسب و به تبعیت از آن بهره‌برداری از کلاهک دودکش در جهت افزایش کارایی خروج گازهای سمی تاثیرگذار است.
  • البته قابل ذکر است که هر یک از این دسته بندی‌های فوق، خود انواع و مدل‌های مختلفی دارند.

کلاهک را بردارید و یک مهره درزگیر در اطراف لبه های تاج قرار دهید. پیچ های نصب را در سوراخ های پیلوت قرار دهید و با پیچ گوشتی آنها را سفت کنید. هدف عملکردی دیگ دودکشی ایجاد دودکش بلندتر و آبکشی بهتر برای احتراق است، زیرا آتش برای سوزاندن و تولید گرما به اکسیژن نیاز دارد. انواع طرح های دیگ دودکش برای این عملکرد موجود است که در عکس های زیر نشان داده شده است.

خرید کلاهک دودکش H از تولیدکننده گروه صنعتی شایان فن نصب دودکش از پنجره ساختمان یا دیواره های جانبی و همچنین دودکش هایی که ارتفاع آنها از بام ساختمان کمتر است و غیر اصولی خارج شدن دودکش، از موارد غیر استاندارد نصب دودکش است که گاها با سردی دودکش خود را نشان کلاهک دودکش می دهند. در این وضعیت دودکش به جای اینکه هوای داخل را به بیرون منتقل کند بطور عکس عمل کرده و سرد می شود. قطر تاج کلاهک دودکش، مقداری از قطر پایه بزرگ تر می باشد و از امکان ورود آب به دورن لوله جلوگیری می کند. جهت نصب کلاهک دودکش H چهارگوش رعایت حداقل ارتفاع 1.5 متری از کف یا سطح بام الزامی می‌باشد تا عملیات مکشِ دود با تمام ظرفیت انجام پذیرد.

دودکش و کلاهک آن نقش مهمی در رفع و انجام مسائل مطرح شده در انواع ساختمان ایفا خواهند کرد. از زمان‌های قدیم استفاده از هیزم برای ایجاد آتش و گرما در بین انسان‌ها مرسوم بوده و رفته‌رفته با پیدایش سوخت‌ها فسیلی و پاک امروزی سیستم حرارتی منازل و مشاغل تغییر نمود. هر کدام از سیستم‌های گرمایشی ساختمان مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و شرکتی نیازمند تامین اکسیژن و خروج گاز سمی تولید شده از سوختن ماده سوختنی خواهد بود. با استفاده از سیستم دودکش وکلاهک دودکشمناسب شرایط مکانی، منطقه آب‌وهوایی و ماده سوختنی موجب بهبود و تداوم روند فعالیت سیستم حرارتی را در پی دارد. این کلاهک از جنس انواع ورق روغنی، سیاه، رنگی، گالوانیزه و گاهی از ورق استیل ساخته می شود. علت استفاده از جنس ورق استیل برای کلاهک دودکش پره ای چهارطرفه نیز نوع آلاینده یا دودی که ناشی از فعل و انفعالات شیمیایی اسیدی و خورنده از لاین دودکش خارج می شود می باشد.

شباهت شکل ظاهری این کلاهک با خانه‌های چینی و ژاپنی موجب این نام‌گذاری شده است. کلاهک ژاپنی با انواع فلز و در رنگ‌های مختلف تولید شده و با خاصیت رنگ نسوز از دوام بالایی نیز برخوردار است. کلاهک دودکش طرح اچ چهارگوش دارای سطح مقطعی به شکل مربع می باشد. انتخاب دقیق ابعاد این نوع کلاهک نیز در کیفیت جریان مکش دود و آلاینده ها حائز اهمیت می باشد. هر چه ابعاد این کلاهک بزرگ تر باشد؛ ضخامت ورق آهنی لازم برای ساخت آن نیز باید به همان نسبت بیشتر باشد.

قیمت لوله ایرانیت و قیمت لوله دودکش ایرانیت

پیشتر به عنوان یکی از موارد بسیار مهم در استفاده از وسایل گازسوز اشاره شد که استفاده از کلاهک دوکش امری مهم و بعضا ضروری است. دودکش وسیله‌ای است که در انتهایی لوله رابط دودکش نصب می‌شود و وظیفه تسهیل و افزایش مکش دودکش را بر عهده دارد. کلاهک از انواع ورق روغنی ، گالوانیزه ، سیاه و حتی گاهی از استیل قابل ساخت می باشد. کلاهک پره ای در انواع سقف ها مانند سقف های مسطح و سقف های شیبدار، به راحتی می توان استفاده نمود. در واقع به لحاظ اصول نظام مهندسی این کلاهک از تمام استانداردهای لازم جهت قرارگیری در بالاترین نقطه ی لوله های دودکش برخوردار است. در ادامه می خواهیم انواع مختلف دودکش های پشت بام را بررسی کرده و در انتخاب دودکش مورد نیاز برای منزلتان ،شما را راهنمائی کنیم .لطفا تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

ساختمان‌های موجود در شمال کشور به شدت در معرض باد، بارش و رطوبت بالا هستند؛ از این رو بهتر است از کلاهک‌های دودکش از جنس بتون یا استیل استفاده کنند. این مدل دودکش و کلاهک در برابر خوردگی ناشی از رطوبت مقاومت بیشتر به نسبت دیگر دودکش‌ها خواهند داشت. در این بخش از مقاله آشنایی با انواع دودکش و کلاهک آن به سوالات احتمالی شما در خصوص خرید محصولات مذکور پاسخ خواهیم داد. همچنین با استفاده از بخش نظرات امکان درج سوال خود و دریافت جواب مناسب را خواهید داشت.

وجود کلاهک در قسمت پایانی مسیر دودکش به حفظ جان ساکنین کمک خواهد نمود! سالانه شاهد اخباری حول محور مسدود بودن مسیر دودکش ساختمان و جان باختن بسیاری از افراد در خواب هستید. از این رو باید با اهمیت بهره‌مندی از این محصول ساختمانی بیشتر آشنا شوید. با توجه به مسیر خروجی هوای گرم، پرندگان در فصول بهار و تابستان محل مناسبی برای ساخت لانه خواهند داشت.

کلاهک دودکش پره ای گرد

مزیت این نوع کلاهک جلوگیری از ورود و لانه‌سازی پرندگان در مسیر دودکش است. مدل دیواری کلاهک در ساختمان‌های که خروجی بخاری به شکل مستقیم از دیوار خارج شده نصب خواهد شد. اما کلاهک دودکش پشت بام بر اساس میزان گازهای خروجی، نوع سوخت، وضعیت آب و هوایی و اندازه دهانه دودکش متفاوت بوده و باید در انتهای خروجی دهانه دودکش نصب شود. اولین نکته‌ای که در هنگام نصب کلاهک H باید در نظر گرفت، این است که ساختار و زوایای باله‌های کلاهک H باید طوری طراحی و ساخته شود که از امکان نفوذ آب باران و برف به سیستم رایزر دودکش جلوگیری شود. کلاهک H را لزوماً باید به صورت عمودی نصب نموده و حتماً از نصب آن بر سر لوله‌هایی که بصورت افقی قرار گرفته‌اند خودداری نمود، زیرا این حالت باعث تجمیع دود و آلاینده‌ی لوله‌های دودکش می‌شود و موجب پس زدن دود به داخل سیستم دودکش می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید