نکات مهم کتاب آیین نامه رانندگی پایه سوم

سلام.من امروز امتحان دادم و بار اول با یه غلط قبول شدم .تاریخ ۷ مرداد. اگر کمتر از 4 غلط داشته باشید در آزمون قبول میشوید. اگر قصد دارید برای قبولی در آزمون آیین نامه اقدام کنید، باید از آخرین تغییرات اطلاع داشته باشید و این وظیفه وب سایتها است که آخرین تغییرات را به شما اطلاع دهد. در سال ۱۴۰۰ با آمدن سوالات جدید افراد باید خود را آپدیت کنند و مطابق با ویرایش و براساس آخرین تغییرات ، نمونه سوالات آیین نامه را بخوانند. با این کار شما خود را در شرایط آزمون قرار می دهید و می توانید در جلسه سریع به سوالات پاسخ دهید. اگر نتوانستید به همه سوالات پاسخ دهید لازم است که سرعت خود را به هر نحوی که میتوانید افزایش دهید. اما خواندن نمونه سوالات آیین نامه اصلی به همراه جواب می تواند آمادگی شما را برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی چند برابر کند. ۱- پارک خودرو در فاصله مناسب، استفاده از تابلو اعلان خطر، مطمئن شدن از اینکه خطری شما را تهدید نمی کند. همچنین در انتهای همین صفحه کاربران گرامی سایت نمونه سوالات پرتکرار آیین نامه رانندگی را جهت استفاده شما عزیزان ارسال نموده اند که میتوانید مشاهده نمایید.

مثلا برای من این سوالات اومده بود: در خیابان یکطرفه در کدام سمت نباید پارک کنیم؟ ✅جواب: توقف کامل نموده و با رعایت احتیاط، کاهش سرعت و رعایت حق تقدم عبور می کنیم. نکات کلیدی و سوالات مهم آزمون آیین نامه سال ۱۴۰۱ می باشد، طبق نگارش جدید کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی تهیه و تنظیم نموده است. دانلود سوالات آیین نامه اصلی , نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی , نمونه سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی ۱۴۰۰ , Sample questions of regulations. ولی سوالات با هم متفاوت هستند و اگر هنرجویان تمایل به آشنایی با نمونه سوالات بیشتر و مختلفی دارند میتوانند کاربر ویژه شوند . Jump to نمونه سوالات آیین نامه اصلی و مجموعه ای از آزمون آیین نامه اصلی – نمونه سوالات آیین نامه اصلی جدید. آزمون مقدماتی شامل سوالات ساده تری است و آزمون اصلی دارای سوالات فنی و مهمی است که نیازمند دقت و مطالعه ی بیشتر است. به بیان دیگر آزمون اصلی آیین نامه اندکی سخت تر از آزمون مقدماتی است. بسیاری از بچه ها مخصوصا دخترها پس از اینکه فهمیدند در آزمون آیین نامه قبول نشدند گریه کردند اما برای یک مرد واقعا زشت است که بخاطر مردودی در یک آزمون حالا هر آزمونی بخواهد گریه کند.

که متقاضیان برای قبولی در آزمون آیین نامه باید آنها را چندین بار مرور کنند تا پس از آن قبولی آنها در آزمون آیین نامه تا حدود زیادی تضمین شود. دوستان هنرجو سلام از جمله نکات مهم و کلیدی آیین نامه رانندگی البته از نگاه من یادگیری تابلوهای راهنمایی و رانندگی، یادگیری حق تقدم در تقاطع ها که ۲ الی ۳ سوال از این بخش میاد، یادگیری سوالات فنی خودرو که ۷ الی ۸ سوال از این بخش میاد و موقع جلسه آزمون سوالات آیین نامه کاردکس تونو با دقت مطالعه کنید، و به سوالات انحرافی توجه داشته باشید. برای پاسخ گویی صحیح به این بخش از سوالات، باید پیشتر کتاب آیین نامه رانندگی را به خوبی مطالعه کرده و با تمام زوایا و نکات ریز و درشت آن آشنا شده باشید. آموزش رانندگی به صورت تصویری به شما کمک میکند تا با آرامش کارهایی که باید انجام دهید را ببینید تا به صورت عملی راحت تر بتوانید اتومبیل را کنترل کنید.

برای آموزش موتورسواری باید دوره آموزش رانندگی موتورسیکلت را گذرانده و با قطعات مختلف یک موتورسیکلت باید آشنا باشید. حتی اگر به جدول برخورد کنید یا تماس کوچکی با آینه اتومبیل بغل داشته باشید از آزمون موفق بیرون نخواهد آمد. سوال ۶۱: هر خودروی سواری حداقل دارای چند آینه می باشد؟ حداقل نمره قبولی در آزمون آیین نامه اصلی چند است؟ در اخرم اگه بخوام بگم کدوم قسمت های کتاب رو خودم دقیق خوندم چون تعداد سوالایی که ازش میومدن زیاد بود ، این قسمتا هست : تابلو ها (حداقل ۳ یا ۴ تا سوال خواهید دید ) رنگ تابلو ها و شکل تابلو ها ، سرعت( مطمئن باشید حداقل ۲ تا سوال میاد پس ارزش دقیق خوندن داره ) ، سبقت .برای قسمت فنی هم سوالای فنی همین سایت رو بزنید کفایت میکنه . سوال ۳۹: مبدل کاتالیستی در کدام قسمت خودرو قرار دارد و وظیفه آن چیست؟ سوال ۷۰: وظیفه ی روغن ترمز چیست ؟ 13- وظایف روغن در موتور چیست؟ ۲ -غلط است – بلکه ابتدا وارد موتور میشود. در امتحان شهر تنها مهارت رانندگی نیست که تعیین کننده است بلکه توانایی شما در کنترل استرس، حضور ذهن و تسلط بر شرایط و حتی تعامل شما با افسر در نتیجه تاثیر دارد.

✅سوالات آیین نامه اصلی – مفهمومی دسته اول سوالات مفهومی از آن دسته سوالات است که شما با دانش مربوط به رانندگی خود به آن پاسخ میدهید. سلام به همه دوستان گرامی، من اول خرداد ۹۹ ازمون ایین نامه شرکت کردم با یک اشتباه قبول شدم البته بنده کتاب را یکبار مرور کردم و تمامی ازمون های تست درایو را تست زدم و تمامی اشکالاتم را هم رفع کردم البته من بیشتر تو بخش فنی و حق تقدم در تقاطع ها اشکال داشتم که با کمک مطالب مفید و اموزنده تست درایو تونستم کامل این دو بخش را یاد بگیریم حتما بهتون پیشنهاد میدم کتاب را یکبار مرور کنید کامل، بعد ازمون های سایت را تست بزنید حتما قبول می شوید. حتما قبل از گرفتن گواهینامه بین اللملی این نکته را مد نظر قرار بدید که کشور مقصد گواهینامه بین اللملی را قبول دارد یا خیر. ✅جواب: غالبا در مسیر رفت و برگشت جاده ها و در سمت چپ مسیر (یا بین فضای خالی وسط آزاد راهها و باند اصلی). جان نثاران دیگر مثل دستکش و چکمه که دستکش ها از دست و چکمه ها از پا مراقبت می کنند.

برای انجام کمک های اولیه اگر آرامش ندارید چه باید بکنید؟ هنگام رانندگی و مشاهده چراغ چشمک زن قرمز چه اقدامی باید انجام داد؟ این سوالات تعداد مشخصی دارند که همگی توسط افسر راهنمایی و رانندگی طرح میشوند و شما باید در زمانی مشخص به تمام آنها پاسخ دهید. شما نیز میتوانید سوالات پرتکرار آیین نامه که از نگاه شما مهم و پرتکرار است را جهت استفاده دیگر هنرجویان ارسال نمایید. قابل توجه متقاضیان اخذ گواهینامه رانندگی موتور سیکلت ، از همین سوالات می توانید برای ازمون ایین نامه موتور سیکلت استفاده کنید، بنده برای ازمون ایین نامه موتور در سال ۹۹ همین سوالات را مطالعه کردم و نمره قبول را گرفتم البته گویا سوالات ازمون ایین نامه پایه سوم و دوم و موتور سیکلت یکی هست، و توجه داشته باشید برای ازمون ایین نامه موتور از همین سوالات ایین نامه پایه سوم استفاده کنید. ۱. ارائه اصل گواهینامه رانندگی معتبر پیش نیاز ( گواهینامه ب۲ یا پایه دوم ) (الزامی است). در صورتی که مباحث را فراموش کردهاید با دانلود نمونه سوالات آیین نامه پایه دوم به سرعت مباحث در ذهن شما مرور میشود. طبق دستورالعمل پاسخ به سوالات چهارراه غیر هم عرض حق تقدم مطابق با گزینه ب است.

سوالاتی که یادمه رو میگم شاید کمکتون کنه:۱- سوال اول تابلوهای گذرگاه پیاه و عبور پیاده و عبور پیاده ممنوع و یه تابلو دیگه رو داده بود و گفته بود که کدوم تابلو به برای عبور عابر پیاده هشدار میده جواب میشد تابلویی که مثلثی شکل بود و شکل عابر پیاده بدون خط های گذرگاه رو داره.۲-سرعت در جاده های اصلی در روز و شب ۳- حداکثر سرعت در آزاد راه که ۱۲۰ تو کتاب اشتباهی ۱۲۵ که البته ۱۲۵ هم تو گزینه ها بود.۴-خط ممتد کشیده بود گفته بود باید چه عکس العملی داشته باشی جواب می شد نباید از خط عبور کنیم.۵با دیدن چراغ چشمک زن زرد باید با احتیاط عبور کنیم.۶٫از فرعی به اصلی باید توقف کنیم بعد با رعایت حق تقدم بیایم تو اصلی.۷راهنما از ۱۰۰ متری بزنیم.۸وسیله نقلیه که سر پیچ یا تپه از کار بیفته از فاصله ۲۰۰ متری علامت هشدار باید بزاریم.۹وقتی نور جاده کافی باشه چراغ های کوچک جلو و عقب استفاده می کنیم.۱۰-از تابلو ها پایان خیابان اصلی – عبور چرخ دستی ممنوع – عبور با عرض بیش از ۲ متر ممنوع – جهت عبور در میدان – کاهش خطوط عبور – جریان همگرا اومده بود ۱۱-سبقت گرفتن از ۵۰ متر به پیچ ممنوع ۱۲-عبور عابر پیاده در ازادراه ممنوع ۱۳-چراغ های جلو -خطر – راهنما-دنده عقب باید قبل از حرکت چک بشن۱۴-عکس داده بود موتور در نقطه کور سواری بود باید تو گزینه ها انتخاب میکردی.۱۵-حق تقدم در تقاطع غیر هم عرض داده بود.۱۶-وظیفه ترموستات رو خواسته بود-۱۷مزیت سیستم ضد قفل۱۸-۵۰۰۰کیلومتر شد تایرها رو جابجا کنیم.۱۹-عکس فشار مناسب تایر ماشین رو باید انتخاب میکردیم از گزینه ها.۲۰-یه سوال هم از لیست رفتارهای راننده پرخاشگر بود که صفحه ۱۶۸ هست که برای ما همه موارد رو باید انتخاب می کردیم۲۱-گفته بود چه کسایی محدودیت هایی دارن برای رانندگی اونایی که ضعف بینایی ، شنوایی ، ناتوانی جسمی دارن که همه موارد میشد.

کدام گزینه نشان دهنده ی تابلوی عبور کلیه وسایل نقلیه ممنوع میباشد ؟ کدام گزینه به معنی توقف وسیله نقلیه ممنوع است؟ سوال ۶۴: کدام یک از موارد زیر وظیفه قطع و وصل کردن مدار آب از موتور به رادیاتور را به عهده دارد ؟ بااینحال، بسیار مهم است که یاد بگیرید چگونه موتور سواری کنید. اما واقعیت این است که از نظر حجم، مطالبی که برای پاسخ به سوالات تحلیلی لازم دارید بسیار کم است. در بسیاری از موارد پاسخ های اشتباه مربوط به سوالات فنی آزمون آیین نامه اصلی است. آنچه ما به عنوان بانک سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۱ به همراه پاسخنامه ارائه میکنیم بارها مورد بازبینی و بررسی قرار گرفته است.

چراغ هایی که حضور وسیله نقلیه و عرض آن را از سمت جلو نشان می دهد کدام است؟ در این فیلمها اشتباهاتی که ممکن است رخ دهد نیز به شما نشان داده خواهد شد. حسن سوالات علائم راهنمایی و رانندگی آن است که در صورت تسلط بر این بخش از زمان مشاهده سوال تا زمان پاسخگویی به آن زمان بسیار کوتاهی سپری خواهد شد و زمان را برای سایر سوالات ذخیره خواهید کرد. نمونه سوالات مجموعه ای بسیار ارزشمند از سوالات مشابه و تکراری است که در دورههای مختلف آزمونهای آیین نامه اصلی و آزمون مقدماتی آیین نامه مطرح شده است. سلام: بنده با توجه به اینکه ۲ سال در گیر آزمون آیین نامه بودم و مدام رد میشدم تصمیم گرفتم کل کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی را مرور کنم و خوب یاد بگیرم، از نکته های مهم آِیین نامه رانندگی از نظر من سوالات مربوط به حق تقدم در تقاطع ها بود که من خیلی مشکل داشتم و بیشترین اشتباهاتم در این بخش بود. ✅ در موارد اضطراری در هنگام رانندگی چگونه باید عمل کنیم؟

سوالات فنی: در اکثر آزمونهای مقدماتی اصلا خبری از سوالات فنی نیست! این وب سایت سوالات جامعی را گردآوری کرده است و کاربران به راحتی توانایی دستیابی به مجموعه کاملی از سوالاتی که در آزمونهای ۱۴۰۱ طرح میشود گردآوری شده است. ایا سوالات ایین نامه تستی است ؟ Nov 13, ایین نامه 2020 – آزمون آیین نامه اصلی شماره: ۲ مناسب برای سال ۹۹. آزمون اصلی آیین نامه رانندگی ۹۹ (آزمون آنلاین). چنان چه شما می خواهید در تست های آنلاین آزمون آیین نامه شرکت نمایید، در این قسمت از سایت این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است و می توانید به نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی دسترسی پیدا کنید. سایت udriver اولین و معتبرترین مرجع آزمون آیین نامه آنلاین بیش از 1500 سوال و جواب آزمون آیین نامه را آماده کرده است. چنانچه یک متقاضی دریافت گواهینامه رانندگی بپرسد که برای قبولی در آیین نامه چه باید کرد؟ این یادداشت آموزشی برای مراحل دریافت گواهینامه رانندگی بی­سوادی است.

دیدگاهتان را بنویسید