معرفی ویژگی های جدید پیام رسان اینستاگرام

معرفی ویژگی های جدید پیام رسان اینستاگرام

شما می توانید کارهای مختلفی را در شبکه های اجتماعی مختلف انجام دهید. در برخی، می توانید موسیقی را آپلود کنید. در دیگران، می توانید ویدیوها را آپلود کنید. اما چیزی که در ابتدا باعث محبوبیت پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شد، توانایی آنها در برقراری ارتباط کاربران با عزیزانشان بود.

سیستم پیام‌رسانی رسانه‌های اجتماعی راحت‌تر است و کمتر رسمی به نظر می‌رسد. در برخی از کشورها مانند فیلیپین، پیام رسانی در برخی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی نیز رایگان است – کاربران نیازی به داشتن داده ندارند. بنابراین، می تواند راحت تر از متن باشد.

معرفی ویژگی های جدید پیام رسان اینستاگرام

بنابراین، در حالی که پلتفرم ها نیاز به توسعه ویژگی های بیشتری برای جایگاه خود دارند، نباید از ویژگی های پیام رسانی خود غافل شوند. فیسبوک مسنجر متا کاربران زیادی دارد. در مورد واتس اپ هم همینطور. و می توان گفت که هر دوی این محصولات به خوبی توسعه یافته اند. در حالی که قابلیت پیام‌رسانی مستقیم اینستاگرام قابل استفاده است، در مقایسه با این دو کمرنگ است.

اما این در حال تغییر است. این پلتفرم هفت ویژگی جدید پیام رسانی را منتشر کرده است. در اینجا چیزی است که باید در مورد آنها بدانید و چگونه می توانید از آنها برای جذب فالوورهای بیشتری در اینستاگرام فردا استفاده کنید.

تمرکز اینستاگرام بر بهبود پیام رسانی

29 دسامبر گذشته، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، ویدیویی را در این پلتفرم منتشر کرد. او در مورد چیزهایی که اینستاگرام امسال در اولویت قرار دارد صحبت کرد. از جمله آنها پیام رسانی است.

او می‌گوید که پیام‌رسانی راه اصلی ارتباط افراد با یکدیگر به صورت آنلاین است. او اضافه می کند که اینستاگرام باید این واقعیت را بپذیرد. و آنها معتقدند اینستاگرام می تواند بهترین مکان برای ارتباط افراد با دوستان در مورد چیزهایی باشد که دوست دارند.

این شرکت ثابت کرده است که آن ها وعده های توخالی نبوده اند. آنها بیشتر روی پیام‌رسانی سرمایه‌گذاری کردند تا کاربران بتوانند با نزدیک‌ترین دوستان خود به روش‌های سرگرم‌کننده‌تر و یکپارچه‌تر ارتباط برقرار کنند.

اینستاگرام هفت ویژگی پیام رسانی جدید را در 31 مارس 2022 منتشر کرد و کاربران آنها را دوست خواهند داشت.

پاسخ دادن، اشتراک گذاری و چت کردن

قبل از انتشار این ویژگی ها، چت در حین مرور یک دردسر بود. اما اکنون، سه ویژگی جدید به شما امکان می دهد هر دو را به طور همزمان انجام دهید.

در حین چت به دوستان پاسخ دهید

قبل از راه‌اندازی این ویژگی‌ها، باید هنگام پاسخ دادن به پیام‌ها، فید خود را ترک کنید. و هنگامی که به فید خود باز می گردید، جایی که ترک کرده اید نیستید. بنابراین، باید دوباره به پایین اسکرول کنید، که آزاردهنده است.

اینستاگرام ویژگی جدیدی را برای بهبود تجربه راه اندازی کرد. دیگر لازم نیست برای پاسخ دادن به صندوق ورودی خود بروید. در نتیجه، دیگر جایگاه خود را در فید خود از دست نخواهید داد.

این ویژگی پیام را در بالای صفحه نمایش شما نمایش می دهد. سپس، صفحه کلید و آهنگساز پیام در نیمه پایین صفحه ظاهر می شوند. پس زمینه را که فید شماست محو می کند تا بتوانید روی پیام خود تمرکز کنید. و پس از انجام، فید را محو می‌کند و به شما اجازه می‌دهد به پیمایش ادامه دهید.

ارسال پست برای دوستان

وقتی روی دکمه اشتراک گذاری در فیس بوک ضربه می زنید، گزینه های زیادی در اختیار شما قرار می گیرد. یکی از این گزینه ها ارسال پست برای دوستان خود از طریق مسنجر است. متا این ویژگی را به اینستاگرام می آورد. اگر روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و نگه دارید، تصاویر نمایه نزدیک‌ترین دوستانتان را در بالای آن خواهید دید. می‌توانید روی عکس‌های نمایه آنها ضربه بزنید تا مستقیماً پست را برای آنها ارسال کنید. به اشتراک گذاری چیزها در پیام رسانی اینستاگرام سریع و بدون دردسر می شود.

معرفی ویژگی های جدید پیام رسان اینستاگرام

شاخص برای چه کسی آنلاین است

این ویژگی یکی دیگر از مواردی است که همیشه در مسنجر وجود داشته اما در اینستاگرام وجود نداشته است. این قابلیت این است که ببینید چه کسی از دوستان شما آنلاین است و در حال حاضر برای چت با آنها در دسترس است. با این کار، دیگر لازم نیست منتظر پاسخ کسی باشید که ممکن است آنلاین باشد یا نباشد. اینستاگرام می‌گوید به شما کمک می‌کند فرصت‌های مهمی برای ارتباط با دوستان خود پیدا کنید.

تجربه های جدید

اینستاگرام وقتی گفت که ارتقاء قابل توجهی برای صندوق ورودی DM وجود خواهد داشت، شوخی نکرد. علاوه بر سه ویژگی ذکر شده در بالا، این شرکت چهار ویژگی دیگر را ارائه کرد که آنها را به عنوان “تجربه های جدید در رشته های پیام” طبقه بندی می کند.

پیش نمایش آهنگ ها در DM

آیا یک آهنگ عالی در یک سرویس پخش موسیقی پیدا کردید؟ معمولاً مردم آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارند. و DM های اینستاگرام اکنون به شما این امکان را می دهند که به راحتی این کار را انجام دهید.

اینستاگرام با Apple Music و Amazon Music یکپارچه شده است. هنگامی که یک آهنگ عالی را در آن پلتفرم ها کشف کردید، می توانید آن را با دوستان خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. در پلتفرم‌های دیگر، فقط می‌توانید لینک آهنگ را ارسال کنید. اما در اینستاگرام، دوستان شما می توانند پیش نمایش 30 ثانیه ای آن آهنگ را بدون ترک پلت فرم گوش دهند.

پیام های بی صدا

گاهی لازم است برای کسی پیامی بفرستید، اما این پیام در شب است. بنابراین، ممکن است بخواهید ارسال آن را به تعویق بیندازید زیرا نمی خواهید آنها را اذیت کنید. و ممکن است روز بعد انجام آن را فراموش کنید.

پیام های بی صدا این مشکل را حل می کند. شما باید “@silent” را به پیام خود اضافه کنید. اینستاگرام پیام شما را به گیرنده می‌رساند اما به او اطلاع نمی‌دهد.

نظرسنجی ها

به نظر می‌رسد اینستاگرام می‌خواهد دقیقاً شبیه فیس‌بوک مسنجر باشد زیرا در اینجا یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که از آنجا کپی کرده است. همانطور که در پست وبلاگ گفتند، نظرسنجی یکی از محبوب ترین ویژگی های چت گروهی مسنجر است. و اکنون، می‌توانید در چت‌های گروهی خود در اینستاگرام نیز نظرسنجی ایجاد کنید. این تصمیم گیری را به عنوان یک تیم آسان تر می کند.

تم Lo-Fi

این بدون شک کم هیجان ترین ویژگی است. این موضوعی است که دارای منظره شهری، گربه و رنگ های پاستلی است. اگر می‌خواهید مکالمات را شخصی‌تر کنید و جعبه چت را از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیرتر کنید، باید آن را امتحان کنید.

معرفی ویژگی های جدید پیام رسان اینستاگرام

دسترسی

متأسفانه، حداقل در حال حاضر، همه به این ویژگی ها دسترسی نخواهند داشت. اینستاگرام می گوید که آنها فقط برای کشورهای منتخب در دسترس خواهند بود. اما نگران نباشید زیرا این شرکت می گوید که قصد دارد ویژگی ها را در سطح جهانی گسترش دهد.

اینستاگرام اضافه می کند که این حرکت بخشی از تلاش مداوم آنها برای بهبود نحوه ارتباط و اشتراک گذاری شما با نزدیک ترین دوستانتان است. بنابراین، منتظر ویژگی های آینده بیشتر باشید زیرا این شرکت اشاره کرده است که موارد بیشتری در راه است. باز هم همانطور که موسری در دسامبر گذشته گفت، بهبود DM یکی از تمرکز اصلی آنها در سال جاری خواهد بود.

تاریخ: 17 ژانویه 2023 / دسته بندی ها: جالب هست، / نویسنده: ریچ دریس

مجله ترفندهای اینستاگرام

Introducing Instagram’s New Messaging Features

دیدگاهتان را بنویسید