لیوان یکبار مصرف کاغذی طرحدار فروشندگان و قیمت لیوان کاغذی | ایران کاپ

با افزایش تقاضای لیوان کاغذی، شرکت‌های مختلفی در سراسر ایران اقدام به تولید این نوع لیوان کرده‌اند. از شهرهایی که بیشترین سهم را در تولید لیوان‌های کاغذی دارند، می‌توان به تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، قم و … اشاره کرد. اما یکی از شرکت‌هایی که توانسته مسیر خود را از دیگر شرکت‌ها جدا کند، شرکت طبیعت سلولز سبز ماندگار (بایدا) است. این شرکت به عنوان اولین تولیدکننده استروک لیوان کاغذی در ایران، توانسته گام مهمی در خودکفایی این محصول پرمصرف بردارد. از همین رو یکی از انواع لیوان‌ کاغذی پرطرفدار در بازار، برند بایدا است. اگر بخواهیم خط تولید کامل لیوان کاغذی را راه‌اندازی کنیم، نیاز به دستگاه‌های مختلفی داریم.

لیوان کاغذی بهداشتی

از آنجایی که استفاده از لیوان‌های یکبارمصرف کاغذی رشد چشم‌گیری پیدا کرده است، تبدیل به یک ابزار تبلیغاتی شده است. قیمت لیوان کاغذی همانند سایر ظروف یک‌بارمصرف به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از این فاکتورهای می‌توان به جنس لیوان کاغذی، کیفیت محصول، حجم و گنجایش لیوان، چاپ، تعداد و سایز لیوان کاغذی اشاره کرد. بد نیست بدانید رایج‌ترین سایز جهت خرید لیوان کاغذی، سایز معمولی با گنجایش 220 سی‌سی است.

برای خرید این تجهیزات و دستگاه ها می توانید به فروشگاه های بزرگ بروید و یا از نزدیک وسیله مورد نظر را انتخاب می نمایند. در آنلاین شاپ ها تمامی مدل ها با توضیحات کامل پیش روی شما هستند و می توانید پس از مصاحبه نظرات خود را ارسال کنند. چنانچه قصد خرید آنلاین این تجهیزات را دارید پیشنهاد می کنیم با مراجعه به مجموعه های پیشرفته در جهت خرید تولیدات سالم اقدام کنید. برای انتخاب محصول می توانید از فروشنده عکس دستگاه تولید لیوان کاغذی را درخواست کنید. البته برای بررسی کاملا تجهیزات باید حضورا اقدام کنید اما اگر امکان سفر و مراجعه حضوری نبود با استفاده از فیلم دستگاه تولید لیوان کاغذی تا حد زیادی به سلامت آن پی ببرید. لیست قیمت انواع کارت ویزیت، سلفون، کتان ، لیبل ، لمینیت ،لمینیت برجسته و .

راهنمای راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی طرحدار فروشندگان و قیمت لیوان کاغذی | ایران کاپ

برای متصل کردن دو لبه لیوان کاغذی نیاز به چسب نیست و این کار به کمک حرارت انجام می‌شود. لیوان‌های کاغذی دارای وزن سبکی هستند و به‌راحتی می‌توان آنها را حمل کرد. لیوان‌های کاغذی سایت ای تی مارکت قابلیت تحمل دما تا 90 درجه سانتی‌گراد را دارند.

با استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی می توانید اقدام به تولید لیوان کاغذی در دسته بندی های مختلفی نمایید. مثلاً ظرفیت لیوان ها به صورت 4،5،6،7، الی 32 تقسیم بندی می شود و این موضوع بر اساس هر اونس سنجیده می شود که هر اونس شامل 28/34 خواهد بود. تنوع ظروف یکبار مصرف از لحاظ جنس زیاد است و این نوع ظرف‌ها به صورت پلاستیکی، کاغذی، گیاهی، فومی و آلومینیومی تولید و مصرف می‌شوند. برخی از این ظروف مانند ظروف یکبارمصرف کاغذی همچون لیوان کاغذی و بشقاب کاغذی در تولدها و بوفه دانشگاه‌ها به صورت انبوه استفاده می‌شود. حال که با نکات مهم بحث جنس لیوان کاغذی آشنا شدید، لازم است تا به صورت گسترده‌تر با انواع خمیرهای کاغذی موجود در بازار که از آن‌ها برای ساخت محصولات مختلف استفاده می‌شود، آشنا شوید.

  • به طور کلی سرعت تولید برای این لیوان ها بین 90 الی 100 عدد در دقیقه اعلام شده که رقم قابل قبولی است.
  • در استفاده برای انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های داغ اثرات منفی مواد پلاستیکی را نخواهند داشت.
  • نکته جالبی که درباره این دستگاه‌ها وجود دارد، مصرف کم برق آن‌ها است که نیازی به تامین برق صنعتی ندارند.
  • حال که با نکات مهم بحث جنس لیوان کاغذی آشنا شدید، لازم است تا به صورت گسترده‌تر با انواع خمیرهای کاغذی موجود در بازار که از آن‌ها برای ساخت محصولات مختلف استفاده می‌شود، آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید