اتاق فرار مگا اسکیپ مگا مال تخفیف خدمات به همراه اطلاعات کامل تخفیفان | allescape

در سناریو این بازی شما ماموریت ورود به اداره پلیس و دستیابی به یک سری کدهای محرمانه را باید داشته باشید. اینجا سناریو بازی در دو داستان اتاق فرار نغمه مرگ که ژانر آن ترسناک و دلهره آور است و اتاق فرار سفر در زمان که ژانر آن معمایی و رازآلود به شما پیشنهاد داده می‌شود. پس برویم در این مطلب از پینورست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار مشهد را برایتان شرح دهیم تا در بازدید از دیدنی های مشهد حتما به این فضاهای هیجان‌انگیز هم سر بزنید.

معرفی پنیک روم شیراز

در حقیقت داخل اتاق فرار آرماگدون باید برای زنده ماندن تلاش کنید. پس فقط بازیکن‌های باتجربه حرفه‌ای باید در آن شرکت کنند. اتاق فرار آرماگدون با ژانر شگفت‌انگیز، آخرالزمانی و مرموز، بزرگترین محصول اسکیپ روم به حساب می‌آید. اگر به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند باشید، احساس خواهید کرد که در دنیای بازی هستید. اتاق فرار یا Escape Room در واقع مکانی است برای انجام یک بازی هیجان‌انگیز گروهی.

اتاق فرار مگا اسکیپ مگا مال تخفیف خدمات به همراه اطلاعات کامل تخفیفان | allescape

اسکیپ روم های ترسناک تهران و ایران هم بر این اساس هستند و دو حالت جنی روحی یا بازی اتاق فرار جنایی دارند. تا سال 2012، تمامی اسکیپ روم ها معمایی بودند و باید کلید قفل گاو صندوق ها یا فرار از اتاق را شرکت کنندگان با استفاده از حل معماهای سخت و عجیب و غریب پیدا می کردند. در سال 2012، اتاق های فرار آنقدری شناخته شده بودند که در یکی از دانشگاه های مطرح سوئیس، استاد دانشگاه برای دانشجویانش یک اتاق فرار علمی ساخت و به عنوان پایه گذار اسکیپ روم های علمی شناخته شد.

  • قفل های مغناطیسی از نظر عملکرد همانند قفل های کلیدی هستند و شما باید کلید آن را پیدا کنید و داخل ضامنش کنید تا قفل شود.
  • برای مثال فردی که در یک پاساژ یک مرکز تفریحی راه‌اندازی می‌کند و داخل آن دو اسکیپ روم قرار می‌دهد مجوز مکان خود را از طریق دیگری دریافت می‌کند.
  • در برخی از اتاق فرار ها بخصوص اسکیپ روم های معمایی با درجه سختی بالا، معماهای فیزیکی می تواند کنار هم قرار دادن اشکال مختلف و ایجاد یک الگو باشد البته همیشه این کار جواب نمی دهد و گاهی به قصد فریب دادن شرکت کنندگان قرار داده شده.
  • داشتن تجربه؜ ای متفاوت در این بازی باعث خاطره آفرینی می؜ شود.
  • گاهی این هیجان با حس ترس، وحشت و دلهره همراه خواهد بود.

سلام ۱۳ سال همراه با بزرگسال اتاق موزه و ساواک فقط میتونن. سلام با توجه به اینکه مالکیت معنوی اتاق ها محفوظه از داخل اتاق عکس و فیلم نمیشه تهیه کرد. بلیط های قم تیکت برای اتاق موزه و اتاق ساواک قابل استفاده میباشد. حالا اگر اهل سفر هستید و برای رزرو آنلاین اقامتگاه و سوئیت در تمام ایران دنبال یک جای مطمئن برای رزرو هستید، پینورست بهترین جا برای شماست تا با خیال راحت محل اقامت خود را انتخاب کنید.

اتاق فرار تنهایی، یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای بوده و ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن دارد. اتاق فرار راز، یک بازی ۷۵ دقیقه‌ای است و ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن دارد. برای رنج بالای ۱۶ سال مناسب است و ژانر معمایی و ترسناک دارد. ایستگاه مترو میدان صنعت در خط ۷ مترو تهران، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو فعال در نزدیکی مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب است. دقت کنید که تمامی بازی‌ها برای سن ۱۶ سال به بالا طراحی شده‌اند.

سن بازیکنان اتاق فرار[ویرایش]

دیدگاهتان را بنویسید