ساخت اکانت اینستاگرام روش بدون شماره کاربر مجازی | instaa

به‌هرحال، در این مطلب قصد داریم بهترین روش های ساخت اکانت در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. شما بعد از دانلود اینستاگرام و نصب آن و ساخت حساب کاربری ، باید برای پروفایل خود یک عکس انتخاب کنید که حال زمان آن رسیده است. اگر قصد دارید که از طریق سایت اینستاگرام، مشخصات و اطلاعات پروفایل خود را ویرایش کنید باید ابتدا وارد اکانت خود شده و سپس بر روی آیکون با نماد آدمک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید. سپس بر روی آیکون Edit Profile کلیک کنیدو مشخصاتی نظیر نام کاربری، بیوگرافی و … پروفایل اینستاگرام خود را ویرایش کنید.

http://amoozesh-agrcs.irشما باید ساخت اکانت جدید یا گزینه create new account را انتخاب نمایید. در این صورت یک کد اعتبار سنجی برای شما ارسال می شود که باید آن را در صفحه ای که باز می شود وارد کنید و بعد ادامه مراحل آموزش ساخت اکانت اینستاگرام را طی کنید. ادامه کار بسیار ساده میباشد و طبق معمول اطلاعات خواسته شده از جمله ایمیل یا شماره تلفن، نام کاربری و پسورد را وارد میکنید و اکانت اینستاگرام ایجاد میکنید.

کامپیوتر و اینترنت ( مروری بر گذشته )

در نظر داشته باشید که مراحل مجله خبری اینستا در اندروید و آموزش ساخت اینستاگرام از آیفون هیچ تفاوتی با هم ندارد. در صفحه‌ی بعدی، می‌توانید به‌ انتخاب خود با کمک شماره‌ تلفن‌همراه یا ایمیلتان حساب جدیدی ایجاد کنید. برای ایمن‌کردن حساب و بازیابی راحت‌تر آن در آینده، بسته به روش انتخابی (شماره یا ایمیل)، بهتر است پس از ساخت حساب ایمیل یا شماره تلفن‌همراهتان را وارد کنید. یعنی اگر به‌کمک شماره‌تلفن حساب را ایجاد کردید، پس از ساخت حساب، آدرس ایمیلتان را نیز اضافه کنید.

ساخت اکانت اینستاگرام با اپلیکیشن موبایل و کامپیوتر

فهرست مطالب برای دسترسی آسان بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام چه ساعتی است ؟… در این مرحله باید تاریخ تولد خود را به روز ، ماه و سال وارد کنید . دقت کنید در این قسمت حتما سنتان را بالای 13 سال ثبت کنید. تنظیم حساب کاربری به حالت خصوصی ساده ترین کاری است که می توانید برای قفل کردن نمایه خود انجام دهید. این بدان معناست که ، هیچ کس نمی تواند عکس ها یا استوریهای شما را ببیند ، مگر اینکه آنها را تأیید کنید. اگر می خواهید به اینستاگرام اجازه دهید به مخاطبین شما دسترسی پیدا کند اولین چیزی که از شما خواسته خواهد شد.

  • ساختن اکانت اینستاگرام کار ساده‌ای است، فقط کافی است مراحلی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را به‌دقت اجرا کنید.
  • ساخت اکانت اینستاگرام در واقع اولین اقدامی است که باید برای داشتن یک حساب در این شبکه اجتماعی محبوب داشته باشید.
  • این گزینه مربوط به کسانی است که یک حساب کاربری در فیسبوک دارند و اکنون می‌خواهند که آن حساب با همان مشخصات در اینستاگرام هم ایجاد شود.
  • دقت داشته باشید که هم یوزرنیم و هم پسورد خود را در گوشه ای یادداشت کنید تا آن را فراموش و یا گم نکنید.

استفاده بیش از حد از فضای مجازی می تواند به تحصیل، شغل و زندگی شخصی شما آسیب وارد کند. در مرحله پنجم از ساخت اکانت اینستاگرام وقت آن رسیده که تاریخ تولد خود را به میلادی وارد نمایید. ترجیحا سعی نمایید این تاریخ را به درستی وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید