آموزش ساخت اکانت اینستاگرام برای ورود به دنیای جذاب تصاویر : لرن دی ال | instaa

البته اگر مرحله مربوط به شماره تماس و یا ایمیل را به طور درست رد کرده باشید، در صورت فراموشی رمز عبور به راحتی می توانید آن را بازیابی کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور خود بر روی Continue and Sync Contact و یا Continue مجله خبری اینستا without Syncing Contact کلیک کنید. در صورت کلیک بر روی دکمه اول تمامی مخاطبین تلفن همراه شما توسط instagram سینک شده و در صورتی که مخاطبان شما از این شبکه اجتماعی استفاده کنند اکانت آن ها جهت دنبال کردن به شما نمایش داده خواهد شد.

مراحل ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

درصورتی‌که در همین مرحله تصویر پروفایل را انتخاب کنید، می‌توانید آن را به‌عنوان اولین پست اینستاگرامتان به‌اشتراک بگذارید. اگر نمی‌خواهید تصویر پروفایل پست شود، باید تیک گزینه‌ی Also share this photo as a post را بردارید. در صفحه‌ی بعد، اینستاگرام از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید وارد حساب کاربری جدیدتان شوید یا خیر.

http://amoozesh-agrcs.irبرای اطلاعات بیشتر در اینباره، حتما مقاله نام کاربری اینستاگرام چیست را مطالعه کنید، در این مقاله به تفاوت‌های نام کاربری با نام نمایشی در اینستاگرام پرداخته‌ایم. بعد از پشت سر گذاشتن مراحل بالا اکانت شما ساخته می‌شود، پیغامی به شما نمایش داده می‌شود که از شما می‌خواهد نام کاربری خود را تایید کرده و وارد برنامه شوید. با کلیک بر روی گزینه Sign Up وارد صفحه ورود می‌شوید.

  • سپس از شما خواسته می شود تاریخ تولد خود را اضافه کنید.
  • ثبت نام اکانت اینستاگرام از طریق وبسایتاطلاعات خواسته شده را برای ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام وارد کنید.
  • در صورتی که مایل هستید اکانت شما خصوصی باشد ابتدا وارد قسمت تنظیمات پروفایل خود شوید.
  • بعد از اینکه اینستاگرام از توسعه برنامه خود در آیفون راضی بود ، کارمندان توجه خود را به توسعه اینستاگرام برای پلتفرم اندروید معطوف کردند.
  • چنانچه نمی‌دانید که چگونه یک ویدیو را به صورت IGTV و به همراه کاور پست کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله چگونه igtv بگذاریم را به صورت کامل مطالعه کنید.
  • شما می‌توانید تاریخ تولد مدنظر خود را از سایتباحساب از شمسی به میلادی تبدیل نمایید.

به همین خاطر با انتخاب کشور ایران، بدون وارد کردن صفر ابتدا شماره، شماره تلفن همراهی که قصد ساخت اکانت جدید با آن را دارید وارد کنید و بر روی دکمه next یا بعدی بزنید. ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ثبت نام و شروع استفاده از برنامه اینستاگرام بپردازیم. به طور کلی فرآیند ثبت نام و استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام به هیچ وجه پیچیده نبوده و به سادگی قابل انجام است. این عمل با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام یا مرورگر کامپیوتر یا گوشی هوشمندتان قابل انجام است. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

آموزش ساخت اکانت فیک اینستاگرام (به تعداد دلخواه)

این اسم می تواند تکراری باشد و هیچ محدودیتی در انتخاب آن ندارید. Table of Contents افزایش فروش اینترنتی چگونه اتفاق می افتد ؟بنظر شما افزایش فروش اینترنتی… فهرست مطالب برای دسترسی آسان آهنگ بدون کپی رایت از کجا پیدا کنم ؟ قراره…

آموزش کار با واتس اپ (whats app)

دیدگاهتان را بنویسید