در اینجا 4 مزیت تبلیغات در اینستاگرام آورده شده است

مطمئنم اکثر افرادی که این مقاله را می خوانند قبلاً اینستاگرام را آزمایش کرده و از آن استفاده کرده اند. اگر از قبل یک حساب شخصی دارید، باید یک حساب کاربری جدید برای کسب و کار کوچک خود راه اندازی کنید.

[clickToTweet tweet=”Instagram is the king of social media with 4,21% engagement rate.” quote=”Instagram is the king of social media with 4,21% engagement rate.”]

مزایای تبلیغات اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال، یک پلتفرم رسانه اجتماعی پیشرو است. با این عدد متقاعد نشده اید؟ خوب، همین چند وقت پیش، اینستاگرام نقطه عطف 700 میلیون کاربر خود را اعلام کرد. رشد تقریباً 30+٪ در مدت زمان کوتاهی بیش از هر چیز دیگری در مورد محبوبیت و پتانسیل آینده این پلتفرم به ما می گوید.

به گفته فارستر، اینستاگرام سلطان رسانه های اجتماعی با یک 4.21٪ نرخ تعامل

مردم می خواهند بیشتر ببینند، بشنوند و بیاموزند، اما زمانشان محدود است. مشکل این است که پلتفرم های رسانه های اجتماعی کلاسیک وقت گیر هستند.

در اینجا به مزایای واقعی تبلیغات در اینستاگرام می پردازیم.

  • بیشتر از 700 میلیون کاربر در اینستاگرام و جامعه همچنان در حال رشد است.
  • اینستاگرام و فیسبوک به هم متصل هستند. بنابراین هدف قرار دادن مخاطبان خود بر اساس داده های فیس بوک آسان تر است. تمام کارهای بودجه بندی و برنامه ریزی، راه اندازی و ایجاد تبلیغات از طریق فیس بوک انجام می شود. پس نیازی نیست که از صفر شروع کنید و در مورد اینستاگرام بیاموزید، زیرا قبلاً از پلتفرم خواهر آن برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کرده اید.
  • تبلیغات اینستاگرام غیر نفوذی هستند و کمتر احتمال دارد که مخاطب هدف شما را آزار دهد.
  • تینرخ تعامل او در اینستاگرام بالاتر است نسبت به نرخ تعامل در هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر.
  • شما به راحتی می توانید Shopify را ادغام کنید و محصولات خود را فورا بفروشید.
  • اینستاگرام اندازه گیری می کند موفقیت کمپین شما بر اساس آگاهی، به جای تعداد فالوورها، لایک ها یا کامنت ها دسترسی پیدا کنید و به یاد بیاورید.
  • اکثر مردم از تلفن های هوشمند خود برای خواندن اخبار، معاشرت در فیس بوک یا ارسال داستان های خود و به روز رسانی جدول زمانی رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. اکثر گوشی‌های هوشمند دارای دوربین‌های رده بالایی هستند که می‌توانند عکس‌هایی بگیرند تا فوراً در اینستاگرام پست شوند. همه می توانند یک عکاس آماتور باشند. اینستاگرام بهترین کانال برای این نوع رسانه است و به همین دلیل است که اکثر کاربران موبایل دارای اکانت اینستاگرام هستند.
  • از نظر بازگشت سرمایه و هزینه، بازاریابی اینستاگرام بهترین نتایج را به همراه دارد. نسبت به سایر کانال‌های بازاریابی آنلاین موثر و زمان‌بر کمتر است.

چگونه کسب و کار کوچک خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

[clickToTweet tweet=”People react better to images and videos than texts and slogans.” quote=”People react better to images and videos than texts and slogans.”]

در نظرات به من بگویید که از کدام یک از این استراتژی های بازاریابی برای کمک به کسب و کار کوچک خود برای کسب نتایج بیشتر استفاده خواهید کرد.

با خواندن هر آنچه که در اینترنت در مورد این موضوع می توانید پیدا کنید تا حد امکان در مورد تبلیغات اینستاگرام و اینستاگرام بیاموزید.

سودآورترین روش برای تبلیغات در اینستاگرام البته روش پولی است. اگر قبلاً کسب و کار خود را در فیس بوک تبلیغ کرده اید، از قبل می دانید که چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنید.

به عبارت ساده تبدیل شده است یک جامعه آنلاین بزرگ و متنوع با پتانسیل بازاریابی نامحدود

این نوع تبلیغات باعث می‌شود که کاربران اینستاگرام برای دیدن تصاویر اضافی و فراخوانی برای اقدام در وب‌سایت رسمی شما، انگشت خود را بکشند تا درباره محصولات یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. از بسیاری جهات، کمپین تبلیغاتی چرخ و فلک شبیه کمپین بازاریابی محتوا است زیرا اطلاعات ارزشمندی را به کاربران ارائه می دهد.

در اینجا انواع تبلیغاتی که می توانید در اینستاگرام ارسال کنید و البته چگونه می توانید از آنها بهره مند شوید، آورده شده است.

بازاریابی پولی

هنگام راه اندازی کمپین اینستاگرام چندین گزینه وجود دارد. اما شما باید از همان ابتدا بدانید که دقیقاً چه می خواهید و هدف شما چیست.

اگر در حال فروش محصولات هستید، می توانید اینستاگرام، فیس بوک و Shopify را ادغام کنید و فوراً به دنبال کنندگان خود بفروشید. ارسال تصاویر و ویدیوهای مرتبط و ایجاد برند خود به صورت آنلاین و جذب مشتریان و فالوورهای بیشتری.

عکس براندون لی در Unsplash

آیا به تبلیغات در اینستاگرام فکر کرده اید؟  این مقاله برای شما مناسب است!  در اینجا مقدماتی در مورد اصول استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای تجارت شما آورده شده است

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://nealschaffer.com/4-benefits-advertising-instagram/

در حال حاضر هیچ محدودیتی در بازاریابی و تبلیغات وجود ندارد. اینترنت کار را برای همه آسان می کند. پلتفرم مناسب و راه درست برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود را انتخاب کنید و موفقیت در گوشه بعدی است. بیایید در مورد آخرین روند در تبلیغات رسانه های اجتماعی و یکی از بهترین پلتفرم ها برای ارائه پیام خود صحبت کنیم:

موفقیت را هدف بگیرید و بصری بروید!

تبلیغات استوری اینستاگرام «بچه جدید در شهر» است. با بیش از 250 میلیون کاربر روزانه، این یک راه عالی برای افزایش آگاهی از برند شما است. درست مانند کاری که Smartketer در این مطالعه موردی انجام داده است.

فیس بوک و یوتیوب، هر دو کانال های چند رسانه ای پیشرو و جوامع اجتماعی، بیشتر بصری هستند.

زمانی بود که صاحبان مشاغل تنها به بازاریابی ارجاعی متکی بودند.

شما باید پیام خود را سریع و مختصر برسانید تا بتوانید طرفداران یا مشتریان را جذب کنید. و همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی این نوع ارتباطات را ترویج نمی کنند.

شما باید انتخاب کنید که کدام نوع کمپین برای کسب و کار شما بهترین است.

در حالی که ممکن است بازاریابی پولی نیز در نظر گرفته شود، تعامل با اینفلوئنسرهای برتر اینستاگرام را برای همکاری و همچنین یک گزینه اضافی در اینجا فراموش نکنید.

2. بازاریابی پولی

یک ویرایشگر مانند “Ads Manager”، “Power Editor” یا “Facebook API” را انتخاب کنید، هدف خود را انتخاب کنید، مخاطبان و بودجه خود را انتخاب کنید.

اصولاً 2 روش تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد، روش رایگان و البته ویژگی تبلیغات پولی.

1. بازاریابی رایگان

در قرن بیستم، زمانی که رادیو و تلویزیون به مردم اجازه دسترسی به اطلاعات بیشتر را داد، همه چیز تغییر کرد. با این حال، این اینترنت بود که یکی از مهم‌ترین و شدیدترین تغییرات را در بازاریابی، تجارت و سبک زندگی ایجاد کرد. این شیوه ارتباط ما و البته روش بازاریابی و تبلیغات محصولات و کسب و کارمان را تغییر داد.

البته فیسبوک تعداد کاربران فعال تری نسبت به اینستاگرام دارد. با این حال، اعداد برشی ممکن است اولین چیزی نباشند که هنگام تبلیغات یک کسب و کار کوچک به آن توجه کنید. اگر می خواهید کسب و کار کوچک خود را با موفقیت تبلیغ کنید، ابتدا باید به داده های مربوطه نگاه کنید. آمارها چیزی بیش از اعداد ساده محاسبه شده برای جذب کاربران بیشتر است.

هدف اصلی این است که وقتی توانستید توجه آنها را جلب کنید، مشتریان بالقوه خود را به بازدید از وب سایت خود ببرید.

4. تبلیغات استوری اینستاگرام

شما می توانید یک داستان بگویید یا محصولات خود را به صورت آنلاین از طریق تصاویر جذاب بصری تبلیغ کنید. کسب و کار کوچک یا نام تجاری خود را برای مخاطبان گسترده ای بازاریابی کنید یا فقط مشتریان محلی از منطقه جغرافیایی یا شهر خود را هدف قرار دهید.

تبلیغات ویدیویی اینستاگرام

2. تبلیغات ویدیویی اینستاگرام

استراتژی “Word of Mouth” برای مشاغلی که در جوامع کوچکی فعالیت می کنند عالی بود، جایی که هر مشتری می توانست این خبر را منتشر کند و مشتریان دیگری را از همان شهر یا شهر جذب کند.

من با ارائه اسلاید از Socialbakers در مورد اینکه چرا اینستاگرام برای هر صاحب کسب و کار کوچک در سال 2017 مهم است، پایان خواهم داد.

تبلیغات استوری اینستاگرام

توجه داشته باشید که این تصاویر باید هدفمند، جذاب و در عین حال با کیفیت باشند. اگر عکاس ماهری نیستید، عکاسی را استخدام کنید که بتواند بهترین تصاویر را برای موفقیت ارائه دهد. همچنین باید به بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای حداکثر تعامل توجه کنید.

این از بسیاری جهات دلیل اصلی موفقیت آنهاست.

آیا پلتفرمی وجود دارد که بصری و محبوب باشد، دسترسی به آن آسان باشد و بتواند پیام های فوری را ارائه دهد؟ بله، وجود دارد، و ما به اینستاگرام و یکی از مزایای متعدد اینستاگرام اشاره می کنیم.

چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

تبلیغات ویدیویی تا 60 ثانیه ایجاد کنید و آنها را به مخاطبان هدف خود تحویل دهید. این روزها زمان بسیار محدود است و من ویدیوهای کوتاه تر را توصیه می کنم. آنها حداکثر توجه و پاسخ مورد انتظار مشتریان بالقوه و فعلی شما را جلب خواهند کرد.

با توجه به اینکه فیس بوک و توییتر در مجموع به ندرت به نرخ تعامل 0.10 می رسند، این رقم بسیار بزرگی است. «اینستاگرام به ازای هر فالوور 58 برابر بیشتر از فیس بوک و 120 برابر بیشتر از توییتر تعامل به ازای هر فالوور ارائه کرد.» تبلیغات Forrester

در حالی که تبلیغات عکس بهترین انتخاب شما در مواجهه با اینستاگرام است، ویدیوها اگر کوتاه باشند و پتانسیل ویروسی شدن را داشته باشند می توانند موثر باشند.

3 نوع اصلی از تبلیغات اینستاگرام برای شروع یک کمپین آنلاین وجود دارد:

1. تبلیغات عکس اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید