دانلود تلگرام اصلی آپدیت جدید Telegram 9 4.2 اندروید تلگرام دی ال | instaa

شما به عنوان صاحب کانال می توانید ادمین های بیشتری جهت کمک در اداره کانال و وضع قوانین دقیق تر تعیین کنید. انتخاب اینکه چه کسی مجاز به افزودن مخاطبان، مدیریت پیام ها، ویرایش اطلاعات کانال یا حتی اضافه کردن ادمین جدید هست، همه در حوزه اختیارات صاحب کانالهای تلگرامی قرار دارد. ابتدا با لمس تصویر سه خطی در بالای صفحه سمت چپ منوی کشویی باز می شود که اکثر تنظیمات عملکردی و همچنین ظاهری تلگرام در این قسمت برای ایجاد تغییرات دلخواه در دسترس ما قرار داده شده است.

http://amoozesh-agrcs.ir

دوستی را که مد نظرتان هست و حساب تلگرامی نیز دارد را برای شروع گفتگو انتخاب کنید. درست مشابه واتس آپ و دیگر نرم افزارهای پیام رسان، در پایین صفحه نمایش فضایی برای تایپ متن دلخواه تان وجود دارد که با لمس دکمه ارسال فرستاده می شود. در قسمت بالا آسان ترین طریقه ساخت کانال در تلگرام را به شما آموزش دادیم، اما برخی به دنبال ساخت لینک عضویت در کانال تلگرام هستند تا بتوانند لینک کانال خود را پخش کنند و مخاطب جذب کنند. برای ساخت لینک کانال تلگرام، زمانی که کانال را ساخته باشید باید روی اسم کانال لمس کنید تا اطلاعات آن نشان داده شود، سپس روی شکلک مداد که در بالای نمایشگر قرار گرفته بزنید تا ادیت کانال فعال شود.

  • با ورود به این بخش، می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها را برای چت، گروه و کانال تغییر دهید.
  • برخلاف گروههای تلگرامی، کانالها به جای نمایش شخص فرستنده پیام ها، اسم و عکس کانال را در کنار پیام ها به نمایش می گذارند.
  • در انتهای این بخش هم امکان تعیین استثناء در تنظیمات نیز فراهم شده است.
  • در صورت تکرار این موضوع، زمان محدودیت به‌صورت پله‌ای افزایش خواهد یافت.
تمام این موارد باعث شده است این اپلیکیشن پتانسیل‌های زیادی داشته باشد. علاوه بر این مجله خبری اینستا ابزارهای مختلفی را هم در اختیار کسب‌وکارها می‌گذارد که می‌توانند در افزایش فروش تضمینی اثرگذار باشند. با استفاده از کد QR دیگر کاربران نیازی به داشتن شماره تلفن برای انجام برخی از کارها ندارید؛ کاربران می‌توانند این کد را از طریق خود تلگرام به اشتراک بگذارند و از این طریق دسترسی‌ها مختلفی را پیدا کنند.

تلگرام برای اندروید

به عنوان مثال تلگرام از سیستم رمزنگاری سر به سر استفاده می کند و به هیچ وجه اجازه دسترسی افراد دیگر به حریم خصوصی کاربران را نمی دهد. آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. در زیر بخش Privacy می‌توانید تعیین کنید که چه کسی شماره‌موبایل شما را ببیند.

افزایش قابل توجه تعداد کاربران

مشاهده و مدیریت افرادی که از طریق تلگرام می توانند یا نمی توانند به ما تماس صوتی بگیرند و تعیین استثاء ها. کنترل حساب های کاربری شما در تلگرام از طریق منو انجام پذیر است. در این بخش می‌توانید با کلیک بر روی هر حساب، به حساب تلگرام مربوط به آن وارد شوید. تلگرام از معدود پیام رسان های امروزی است که تقریباً در تمام پلتفرم ها در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید