خرید لایک اینستاگرام: چرا هرگز نباید این کار را انجام دهید

توصیه ما؟ وقت بگذارید و به صورت ارگانیک رشد کنید.

اگر می خواهید به سطوح بالاتر تعامل برسید، می توانید طرح خود را ارتقا دهید. اگر شرکت موفق به تحویل نشد، می توانید درخواست بازپرداخت کنید.

فاموئید

چرا؟ زیرا خرید لایک نشانگر تعامل واقعی نیست. بدون محتوای باکیفیت که افراد مناسب را جذب می کند، نمی توانید سرنخ ایجاد کنید، روابط ایجاد کنید یا دنبال کنندگان را به مشتری تبدیل کنید.

به جای خرید لایک اینستاگرام چه کنیم؟

خرید لایک جعلی اینستاگرام هرگز ایده خوبی نیست. وقتی لایک می‌خرید، در خطر از دست دادن اعتبار و رشد رسانه‌های اجتماعی هستید.

Famoid یک ارائه دهنده محبوب لایک اینستاگرام است. آنها چندین سرویس رشد رسانه های اجتماعی از جمله بسته های مختلف لایک را ارائه می دهند.

هشتگ ها بازیگران اصلی موفقیت در اینستاگرام هستند.

تعداد لایک‌های یک پست تنها عاملی نیست که الگوریتم اینستاگرام برای سنجش میزان تعامل در نظر می‌گیرد. اگر لایک های جعلی می خرید اما هیچ نظر یا فعالیت فالوور دیگری ندارید، الگوریتم به راحتی می تواند عدم تطابق در معیارها را تشخیص دهد.

پست کردن مداوم و فعال در اکانت اینستاگرام بهترین راه برای به دست آوردن فالوورهای طبیعی، لایک و تعامل است.

در اینجا چند نکته برای بهبود حضور خود در پلتفرم آورده شده است:

  • در بهترین زمان پست کنید از Insights استفاده کنید تا متوجه شوید که مخاطبان شما چه زمانی بیشتر فعال هستند و در ساعات اوج مصرف پست کنید تا دید و تعامل را افزایش دهید. بهترین زمان برای ارسال پست برای برند شما می‌تواند متفاوت باشد، اما در اینجا میانگین‌های جهانی که در Sprout Social یافتیم آمده است:
بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام جهانی 2022
  • با فالوورهای خود درگیر شوید. پاسخ به موقع به نظرات و پیام های مستقیم، نظر دادن در مورد پست های دیگر و ایجاد ارتباطات برای تاکید بر حضور خود در پلت فرم.
  • به یک برنامه پست ثابت پایبند باشید. برای حفظ حضور خود و علاقه مند نگه داشتن فالوورها، به طور مداوم و بدون فاصله پست کنید. از ابزار برنامه‌ریزی اینستاگرام Sprout برای برنامه‌ریزی پست‌ها از قبل و پایبندی به یک برنامه زمان‌بندی قابل پیش‌بینی استفاده کنید.
پلت فرم انتشار جوانه

استراتژی هشتگ اینستاگرام بسازید

یکی از راه هایی که می توانید سرمایه گذاری کنید این است که ما را بررسی کنید ابزارهای مدیریت اینستاگرام ببینید چگونه می‌توانید هوشمندانه‌تر کار کنید و بینش‌های قدرتمندی را با Sprout به دست آورید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://sproutsocial.com/insights/buy-instagram-likes/

اینستاگرام پست‌هایی با تعامل بالا را بیشتر در فیدهای کاربران و صفحات کاوش نشان می‌دهد. اما این الگوریتم در تحلیل فعالیت کاربر به طور فزاینده ای هوشمندتر می شود.

اینستاگرام با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه، فرصت بزرگی را برای تبلیغ‌کنندگان فراهم می‌کند.

و این آسان است— مقداری پول خرج کنید، فوراً نمایه خود را تقویت کنید، و به طور بالقوه مشتریان و فروش های جدیدی به دست آورید. با این حال، اگر می‌خواهید کلیک‌ها و تبدیل‌های واقعی داشته باشید، خرید لایک ایده‌آل نیست.

در این مقاله با فرآیند خرید لایک اینستاگرام و مکان هایی که می توانید آنها را خریداری کنید آشنا خواهید شد. اما مهمتر از همه، خواهید آموخت که چرا توسل به این تاکتیک برای بازاریابی در اینستاگرام بی تاثیر است.

خرید لایک اینستاگرام چگونه کار می کند

اکثر شرکت ها دو نوع لایک اینستاگرام ارائه می دهند:

  • لایک های با کیفیت: این لایک‌ها از نمایه‌هایی می‌آیند که دارای تصویر نمایشی هستند اما محتوای آپلود شده ندارند.
  • لایک های ممتاز: این لایک‌ها از حساب‌های واقعی اینستاگرام که متناسب با مخاطب هدف خریدار است، می‌آیند.

آیا خرید لایک اینستاگرام کار می کند؟

Twicsy ادعا می کند که خدمات بهتری را نسبت به رقبا ارائه می دهد، با کیفیت بالاتری از لایک. آنها همچنین فرآیند پرداخت ساده تری را ارائه می دهند.

Buzzoid به شما امکان می دهد لایک و همچنین دنبال کننده برای پروفایل اینستاگرام خود خریداری کنید. مشتریان می توانند لایک های خیره کننده ای را انتخاب کنند که در طول زمان به آرامی تحویل داده می شوند تا واقعی به نظر برسند.

به خاطر داشته باشید که این «لایک‌های» مصنوعی معمولاً از حساب‌های ربات می‌آیند، نه افراد واقعی.

هزینه لایک اینستاگرام چقدر است؟

Instafollowers یکی دیگر از خدمات خرید لایک اینستاگرام است. این شرکت حداقل 10 لایک با 0.40 دلار و تا 50000 لایک با قیمت 155 دلار ارائه می دهد.

یکی از ویژگی‌های اضافی که ارائه می‌دهند «لایک خودکار» است که نیازی به لایک کردن دستی یا دنبال کردن سایر حساب‌هایی که با مخاطبان شما مطابقت دارند را از بین می‌برد.

توئیسی

صفحه اصلی Twicsy

وقتی با محتوایی روبرو می شوید که واقعاً با شما طنین انداز می شود، فشار دادن «لایک» یک غریزه است. این دقیقا همان چیزی است که شما از فالوورهای اینستاگرام خود می خواهید.

بیایید به پنج دلیل خاص تر بپردازیم که چرا باید از خرید لایک اینستاگرام خودداری کنید:

1. معیارهای تعامل شما را مخدوش می کند

چندین وب سایت وجود دارند که لایک اینستاگرام را می فروشند. اکثر این شرکت ها بسته ها یا “سطوح” را برای تعداد و نوع لایک ها ارائه می دهند.

در عرض چند دقیقه، اعداد به شدت افزایش می یابد و حضور شما در رسانه های اجتماعی افزایش می یابد. بنابراین، چرا کارشناسان به شدت از توسل به این تاکتیک جلوگیری می کنند؟

در حالی که تعداد لایک ها افزایش می یابد، لزوما به رشد کسب و کار شما کمک نمی کند.

با گذشت زمان، خرید لایک های جعلی می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و بر خلاف الگوریتم عمل کند و محتوای شما را برای مخاطبان مرتبط کمتر دیده شود.

3. اینفلوئنسرها ممکن است در شراکت با شما تردید کنند

در همان زمان، بیش از 200 میلیون کسب و کار وجود دارد که محصولات خود را بر روی این پلتفرم بازاریابی می کنند. برای متمایز شدن از رقبا، خرید لایک اینستاگرام می تواند وسوسه انگیز باشد.

پلت فرم رسانه های اجتماعی برای “تجارب واقعی، از جمله تعاملات واقعی” ساخته شده است و هر گونه فعالیت غیراصولی را می توان به راحتی توسط الگوریتم در حال تکامل آنها شناسایی کرد.

خرید لایک اینستاگرام گران نیست. شما می توانید 50 لایک را با قیمت 1.48 دلار خریداری کنید. همچنین می توانید تا 5000 لایک با 45 دلار دریافت کنید.

لایک های جعلی منجر به نرخ تعامل بالا نمی شود. ممکن است در کامنت ها تعداد لایک های بالایی داشته باشید و هیچ تعامل معنی داری نداشته باشید.

Likes.io به شما امکان می دهد تا هر تعداد لایک را که می خواهید با تحویل فوری خریداری کنید. آنها چندین روش پرداخت از جمله بیت کوین را ارائه می دهند.

اما دستیابی مداوم به لایک ها کار سختی است. اگر می خواهید به سرعت “توهم” حضور قوی در اینستاگرام را ایجاد کنید، خرید لایک اینستاگرام ساده ترین راه حل است.

Buzzoid همچنین گزینه تقسیم لایک های خریداری شده را بین چندین پست ارائه می دهد. قیمت از 1.47 دلار برای 50 لایک تا 88.99 دلار برای 10000 لایک شروع می شود.

فالوورهای داخلی

صفحه اصلی Instafollowers

مشتریان می توانند لایک های با کیفیت بالا یا لایک های واقعی را انتخاب کنند و زمان تخمینی تحویل مورد نیاز را انتخاب کنند. اگر شرکت موفق به ارسال لایک در این مدت نشد، می توانید درخواست بازپرداخت کنید.

Likes.io

صفحه اصلی Likes.io

به‌جای هدر دادن صدها دلار برای لایک‌های جعلی اینستاگرام، روی محتوای با کیفیت و تعامل معتبر سرمایه‌گذاری کنید که به بازگشت سرمایه، فروش و رشد کسب‌وکار شما منجر می‌شود.

اینستاگرام کاربران خود را از خرید لایک های جعلی و ساختن این اعداد منصرف می کند. در سال 2018، این شرکت اقدامات سختگیرانه ای را علیه حساب های درگیر در این تاکتیک ساختگی آغاز کرد.

به علاوه، مشارکت با برندهای مشکوک می تواند بر اعتبار آنها تأثیر منفی بگذارد. همچنین به همین دلیل است که اکثر اینفلوئنسرها از تبلیغ یا کار با حساب هایی که لایک اینستاگرام می خرند اجتناب می کنند.

4. اگر اینستاگرام شما را بگیرد ممکن است حساب شما را پاک کند

در اینجا روش های جایگزین برای دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام به جای خرید آنها وجود دارد.

محتوای با کیفیت ایجاد کنید

لایک اینستاگرام ابزاری ساده و در عین حال قدرتمند برای تعامل در رسانه های اجتماعی است. تعداد زیاد لایک در یک پست معمولاً نشان دهنده مشارکت یا موفقیت زیاد است.

در اینجا چند سایت محبوب برای خرید لایک اینستاگرام آورده شده است:

Buzzoid

صفحه اصلی Buzzoid

هدف خود را تولید محتوای ثابت و باکیفیت متناسب با مخاطبان و تخصص خود داشته باشید. در حالی که هیچ فرمول جادویی برای کمک به شما در انجام این کار وجود ندارد، در اینجا بهترین روش هایی وجود دارد که می توانید دنبال کنید:

  • معتبر و خلاق باشید. محتوای اصلی و منحصربه‌فرد را که با صدای برند شما همخوانی دارد، پست کنید. زیرنویس‌های جذاب بنویسید، فیلم‌های پشت صحنه را به اشتراک بگذارید، و بینش‌های تخصصی را به مخاطبان خود آموزش دهید و الهام بخشید.
  • یک زیبایی شناسی منسجم ایجاد کنید. برای جذب فالوور به پروفایل اینستاگرام خود از رنگ ها و تصاویری استفاده کنید که نه تنها باکیفیت هستند، بلکه با برند شما همخوانی دارند.
  • از داده ها برای هدایت استراتژی خود استفاده کنید. برندهای موفق اینستاگرام، تصمیمات مبتنی بر داده را می گیرند، به خصوص در مورد تولید محتوا. از تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای درک رفتار، جمعیت و علایق مخاطبان خود استفاده کنید و از آن برای ایجاد پست های جذابی که با آنها کلیک می کنند استفاده کنید.
بینش مخاطبان اینستاگرام

در اینستاگرام فعال باشید

آنها نه تنها ابزارهای عالی برای قرار گرفتن در معرض و تعامل هستند، بلکه می توانند به شما کمک کنند تا آگاهی از برند را افزایش دهید و در پلتفرم ویروسی شوید.

جواب کوتاه، نه است.

یکی از میانبرها خرید لایک اینستاگرام است. اساساً شما به شرکتی که لایک می فروشد پول می دهید تا این خدمات را با نتایج فوری ارائه دهد. تنها چیزی که آنها نیاز دارند پروفایل اینستاگرام، آدرس ایمیل و پست هایی است که می خواهید لایک کنید.

در اینجا چند راه برای ایجاد یک استراتژی قوی برای هشتگ اینستاگرام وجود دارد:

  • از هشتگ ها برای بهبود قابلیت جستجو استفاده کنید. کاربران اینستاگرام برای یافتن محتوای مرتبط هشتگ ها را جستجو و دنبال می کنند. استفاده از هشتگ های خاص می تواند به نمایش پست های شما در مقابل افراد مناسب کمک کند، حتی اگر آنها حساب شما را دنبال نمی کنند.
  • هشتگ های مارک دار ایجاد و تشویق کنید. از هشتگ های مارک دار برای تبلیغ کسب و کار خود به روش های منحصر به فرد، مانند کمپین هشتگ یا چالش استفاده کنید.
  • برای پیگیری روندها، هشتگ ها را دنبال کنید. با دنبال کردن هشتگ های محبوب در جایگاه خود، آنچه را که در حال حاضر ترند است، پیدا کنید و محتوای خود را مطابق با آن تراز کنید.

بدون خرید لایک اینستاگرام به صورت ارگانیک رشد کنید

مشتریان می توانند لایک های معمولی یا لایک های خودکار را انتخاب کنند. بسته های بسته به نیاز مشتریان از 2.95 دلار تا 168.95 دلار متغیر است.

5 دلیل که چرا نباید لایک اینستاگرام بخرید

طرح های مختلفی برای انتخاب وجود دارد و گزینه های مختلفی برای سفارشی کردن لایک های خریداری شده شما وجود دارد.

انواع لایک اینستاگرام که می توانید خریداری کنید

اینستاگرام می خواهد کاربران به صورت ارگانیک رشد کنند. در صورت دستگیری، حساب شما می‌تواند برای همیشه مسدود شود و آن لایک‌های اضافی حتی مهم نخواهند بود.

5. لایک های تقلبی باعث افزایش فروش نمی شوند

خرید لایک اینستاگرام ممکن است باعث رضایت آنی شود. اما لایک های تقلبی هرگز نمی توانند جایگزین استراتژی بازاریابی قدرتمند و ارگانیک اینستاگرام شوند.

ما به آنجا می رسیم. اما ابتدا اجازه دهید چند سوال رایج در مورد نحوه عملکرد خرید لایک اینستاگرام را بررسی کنیم.

آیا می توانید لایک اینستاگرام بخرید؟

بازاریابان ساعت ها صرف تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام می کنند. اغلب ممکن است ماه ها یا سال ها طول بکشد تا به نرخ تعامل بالا در پلت فرم دست یابید.

آره. می توانید برای پست های اینستاگرام خود لایک بخرید. با این حال، اکثر حساب های اینستاگرام موفق معمولاً به این روش متکی نیستند.

خرید لایک اینستاگرام به چه معناست؟

داشتن لایک و کامنت واقعی به شما تصویر واضح تری می دهد که کدام پست ها عملکرد خوبی دارند و چگونه می توانید استراتژی اینستاگرام خود را بهبود ببخشید.

2. سیگنال ضعیفی را به الگوریتم اینستاگرام ارسال می کند

اینستاگرام می‌داند چگونه لایک‌های تقلبی را از لایک‌های واقعی تشخیص دهد – و مخاطبان شما هم همین‌طور. به همین دلیل است که باید برای تعامل واقعی و ارگانیک در محتوای خود تلاش کنید.

میلیون ها تجارت در اینستاگرام در بازاریابی و فروش محصولات در این پلتفرم وجود دارد. اما لایک های تقلبی هیچ کاری برای فروش شما انجام نمی دهند – یک استراتژی محکم اینستاگرام این کار را می کند.

تشخیص اینکه چه زمانی یک حساب دارای نسبت ناهنجاری فالوور/لایک به تعامل است، کار سختی نیست. این می تواند نظارت بر رشد رسانه های اجتماعی شما را دشوار کند.

لایک‌های جعلی اینستاگرام می‌توانند اسپم به نظر برسند و هر کسی می‌تواند بررسی کند که آیا لایک‌ها از حساب‌های جعلی اینستاگرام هستند یا خیر. این می تواند به طور قابل توجهی به اعتبار پروفایل اینستاگرام شما آسیب برساند.

از کجا لایک اینستاگرام بخریم

اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام زمانی بهترین کار را انجام می دهد که هر دو طرف از شراکت سود ببرند و هیچ سازنده ای نمی خواهد با برندهایی کار کند که هیچ تعامل واقعی برای نشان دادن ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید