توسعه کودکان اینستاگرام پس از شایعه از سرگیری واکنش‌ها متوقف شد

توسعه کودکان اینستاگرام پس از شایعه از سرگیری واکنش‌ها متوقف شد

روزهایی را به خاطر دارید که فقط بزرگسالان تلفن همراه دارند؟ گذشت آن روزها بچه‌ها هم اکنون تلفن‌های هوشمند می‌گیرند و آنها را جوان‌تر و جوان‌تر می‌کنند.

اگر آنها از تلفن خود برای یادگیری، بازی یا برقراری ارتباط با اعضای خانواده استفاده می کنند، مشکلی وجود ندارد. برای رفاه آنها مفید است. با این حال، وقتی آنها از تلفن خود برای ورود به رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، همه چیز متفاوت است.

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان امکانات رفاهی زیادی شناخته می‌شوند. به این ترتیب آنها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره مردم تبدیل شدند. با این حال، این راز نیست که آنها نیز مشکل ساز هستند. شناخته شده ترین چیز منفی در مورد پلتفرم های رسانه های اجتماعی این است که آنها مسائل مربوط به سلامت روان را تشدید می کنند.

به همین دلیل، بچه ها هم توسط والدین از این سیستم عامل ها دور می شوند. گذشته از آن، مطالب زیادی نیز وجود دارد که برای سن آنها نامناسب است. اینها می تواند باعث شود پلتفرم ها با مشکلات قانونی مواجه شوند، بنابراین به کودکان اجازه حضور در شبکه آنها را نیز نمی دهند.

توسعه کودکان اینستاگرام پس از واکنش شدید متوقف شد

با این حال، کودکان یاد گرفته‌اند که برای استفاده از برنامه‌هایی که برای افراد مسن‌تر طراحی شده‌اند، سن خود را نادرست معرفی کنند. و هیچ راه مطمئنی برای جلوگیری از انجام این کار وجود ندارد. بنابراین، بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی دریافتند که بهتر است نسخه «کودکان» از پلتفرم‌های خود را معرفی کنند. این مینی پلتفرم‌ها تجربه‌ای را که کودکان می‌خواهند، اما در محیطی امن‌تر برای آنها به ارمغان می‌آورد. هیچ محتوای نامناسب با سن در این نسخه ها وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، والدین قادر خواهند بود بر تجربیات کودک نظارت و کنترل کنند.

آنچه منتقدان می گویند

دو پلتفرم رسانه اجتماعی مبتنی بر محتوای ویدیویی، یوتیوب و تیک تاک، نسخه‌ای از خودشان برای کودکان دارند. در اواسط ماه مارس امسال، اینستاگرام اعلام کرد که قصد دارد نسخه خود را راه اندازی کند.

نکته اینجاست که رگولاتورها و منتقدان با این نسخه ها مخالف هستند. جنجال‌ها پیرامون YouTube Kids در حال چرخش است. و Instagram Kids در حال حاضر در همان وضعیت است، اگرچه هنوز در حال توسعه است.

BuzzFeed News مسئول انتشار اخباری در مورد قرار گرفتن اینستاگرام Kids در ماه مارس گذشته است. این خبر با استقبال ضعیفی مواجه شد. کارشناسان بهداشت به مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک هشدار دادند که این ایده خوبی نیست زیرا اینستاگرام ذاتاً برای کودکان نیست.

این یک پلتفرم اشتراک گذاری عکس است که عمدتاً روی ظاهر متمرکز است. این باعث می‌شود اینستاگرام برای بچه‌هایی که در «مراحل حیاتی رشد حس خود هستند» مناسب نباشد. با اعتقاد به این موضوع، 40 دادستان کل از مارک زاکربرگ درخواست کردند تا توسعه Instagram Kids را متوقف کند. آنها در مورد اینکه چگونه می تواند منجر به آزار و اذیت سایبری، مقایسه اجتماعی و حتی نظافت جنسی شود صحبت کردند. والدین و افراد مشهور هنگام آپلود کردن ایموجی‌ها در شبکه‌های اجتماعی روی صورت بچه‌ها قرار می‌دهند تا از این موارد جلوگیری کنند. اما وقتی اینستاگرام بچه ها وجود داشته باشد چه اتفاقی می افتد؟ کودکان می توانند عکس های خود را به اختیار خود پست کنند. و احتمال اینکه چهره خود را بپوشانند یا محو کنند کم است.

شایعات در خیابان، زمزمه ها در صفحات اینستاگرام

جدای از این تهدیدات، همانطور که در بالا ذکر شد، رسانه های اجتماعی با اثرات منفی بر سلامت روان افراد مرتبط هستند. کودکان آسیب پذیرتر هستند، بنابراین ضروری است که آنها را در معرض دید قرار ندهند.

وال استریت ژورنال همچنین سال ها تحقیق داخلی فیس بوک را کشف کرد. این تحقیق نشان داد که اینستاگرام برای بخش قابل توجهی از کاربران خود اثرات مضری ایجاد می کند. برای مثال، مشخص شد که مشکلات تصویر بدن برای یک دختر از هر سه دختر به دلیل اینستاگرام بدتر شده است. علاوه بر این، این تحقیق نشان داد که نوجوانان اینستاگرام را برای افزایش میزان اضطراب و افسردگی سرزنش می کنند.

محققان گفتند این مسائل منحصر به اینستاگرام است. آنها ماهیت تمرکز بر بدن و سبک زندگی را ریشه این مشکلات می دانند.

علیرغم این یافته ها، از تحقیقات انجام شده توسط خود این شرکت، برنامه توسعه جایگزین اینستاگرام را ادامه داده است. این واقعاً یک تصمیم مشکوک است. و به این ترتیب، نگرانی ها تشدید شد.

توسعه کودکان اینستاگرام پس از واکنش شدید متوقف شد

اینستاگرام بچه های اینستاگرام را متوقف می کند تا ابتدا ابزارهای کنترل والدین بسازند

در 27 سپتامبر، آدام موسری – رئیس اینستاگرام – اعلام کرد که توسعه Instagram Kids را متوقف می کند. اما، او تصریح می کند که این چیزی نیست که منتقدان باید آن را جشن بگیرند. به گفته موسری، این بدان معنا نیست که آنها با آنچه منتقدان می گویند موافق هستند. آنها هنوز بر این باورند که پلتفرمی که به طور خاص برای بچه ها طراحی شده است، راه حل است. موسری می‌گوید: «توسعه تجربیات متناسب با سن که به‌طور خاص برای آنها طراحی شده‌اند، برای والدین بسیار بهتر از جایی است که امروز هستیم».

این پست همچنین توضیح داد که اینستاگرام بچه ها چگونه خواهند بود. می گوید که علیرغم اینکه نسخه «کودکان» نامیده می شود، هرگز برای بچه ها در نظر گرفته نشده است. درعوض، برای نوجوانان 10 تا 12 ساله است. علاوه بر این، همانطور که انتظار دارید حاوی محتوا و ویژگی های مناسب سن است. همچنین هیچ تبلیغاتی وجود نخواهد داشت. این نکته خوبی است زیرا جنجال‌هایی که YouTube Kids با آن مواجه است ناشی از تبلیغات است.\

البته برای پیوستن به پلتفرم به اجازه والدین نیاز است. علاوه بر این، والدین می توانند بر زمانی که فرزندانشان در برنامه می گذرانند نظارت کنند. آنها همچنین می توانند نظارت کنند که چه کسی می تواند به فرزندان خود پیام دهد، و خطرات احتمالی نظافت جنسی را از معادله خارج می کند.

آینده کودکان اینستاگرام چیست؟

اینها فقط ویژگی هایی هستند که قبلاً طراحی شده اند. به گفته اینستاگرام موارد بیشتری وجود دارد.

متأسفانه، توسعه آن ها متوقف شده است. اینستاگرام می‌گوید این مکث به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با والدین، کارشناسان، سیاست‌گذاران و قانون‌گذاران کار کنند. این به اینستاگرام زمان می دهد تا به نگرانی های آنها گوش دهد. علاوه بر این، این امکان را به اینستاگرام می دهد تا ارزش پروژه را برای نوجوانان جوان امروز به صورت آنلاین به نمایش بگذارد.

در حالی که توسعه Instagram Kids متوقف شده است، این تیم به کار بر روی توسعه ابزارهای کنترل والدین ادامه خواهد داد. آنها این ویژگی را به حساب های نوجوانان گسترش می دهند. موسری می‌گوید این به والدین کمک می‌کند تا تجربه نوجوانان خود را بهتر شکل دهند.

توسعه کودکان اینستاگرام پس از واکنش شدید متوقف شد

موسری همچنین به آنچه WSJ منتشر کرده است پرداخت. او می گوید که تحقیقات داخلی گزارش شده برای یافتن راه هایی برای بهبود اینستاگرام انجام شده است. و اینستاگرام را بهبود بخشیدند. این امر منجر به کار ضد قلدری “پیشرو صنعت” مانند ویژگی‌های Restrict، Hidden Words و Limits در اینستاگرام شد. موسری همچنین به ویژگی‌ای به‌عنوان آزمایشی «مشکلاتی کن» اشاره می‌کند. این افراد را تشویق می‌کند که از اینستاگرام فاصله بگیرند تا در مورد معنادار بودن یا نبودن زمانی که صرف می‌کنند فکر کنند.

آیا این شایعه می تواند درست باشد و اینستاگرام Kids بازگشته است، در امان از محتوای بزرگسالان یا حتی عروسک ها؟

تنها زمان نشان خواهد داد که چرخه عمر توسعه سریع و اکشن برای کودکان اینستاگرام چگونه خواهد بود. می‌توانیم ببینیم که اینستاگرام با تعداد فالوورهای رو به رشد خود به گسترش خود ادامه می‌دهد و بسیاری از محتوای غیرکودک مربوط به بزرگسالان است که اکثر آنها قابل قبول هستند. حتی ظهور شرکت‌های عروسک‌های جنسی در اینستاگرام شکوفا شده است، و حتی محتوای خود را تمیز نگه می‌دارند و لباس‌ها و لباس‌هایشان را پوشیده نگه می‌دارند. اگرچه، احتمالاً فقط به این دلیل است که واقعاً نشان می دهد که چقدر واقعی به نظر می رسند و به طور کلی فناوری چقدر پیشرفت کرده است.

حتی شایعه هم درست نیست و زمان در نهایت به خودی خود فرو می ریزد تا شکل نهایی اینستاگرام فاش شود. اگر اینستاگرام Kids به بخش منظم اینستاگرام تبدیل شود که نگران نباشند یا نخواهند بود، شاید والدین نگرانی کمتری در مورد آن داشته باشند. ما خواهیم دید و برای آنها آرزوی موفقیت داریم!

تاریخ: 12 آوریل 2022 / دسته بندی ها: جالب هست، / نویسنده: جوی پی

مجله ترفندهای اینستاگرام

Instagram Kids’ Development Paused After Backlash Rumored to Resume

دیدگاهتان را بنویسید