تور ارمنستان زمینی تضمین بهترین قیمت و پشتیبانی علی بابا

با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت داده کسب و کار شهر می‌باشد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تهران بهشت است. لازم به ذکر است که بدانید قیمت هر لیتر بنزین در ارمنستان 400 درام است.

  • بنابراین بهتر است با تور سفر کنید تا نگرانی بابت رزرو هتل و اقامت خود نداشته باشید.
  • البته توجه داشته باشید که مدت زمانی که در مسیر هستید طولانی خواهد بود.
  • معروف‌ترین خیابان برای قدم زدن در ایروان، خیابان شمالی یا North Avenue می‌باشد که پاتوق عصرگاهی برای تفریح و خرید است.
  • علاوه بر آن می‌توانید از تفریحات زمستانی مانند اسکی و اسنوبرد استفاده کرده و لذت سفر خود را دو چندان کنید.

جالب است بدانید که این سرزمین در گذشته بخشی از خاک ایران بود که در پی معاهدات انجام شده در عصر قاجار از پکیج تور ارمنستان گشت نامه ایران جدا شد. پس بی‌راهه نیست اگر ادعا کنیم ارمنستان نیز بخشی از تاریخ غنی ایران را که در شمال غربی کشورمان اتفاق افتاده به دوش می‌کشد. بنابراین مهمترین جاذبه های گردشگری این سرزمین را می‌توانیم به دو دسته اصلی طبیعت‌گردی و جاذبه‌های تاریخی- فرهنگی تقسیم کنیم. این شهر مرکز تجمع روحانیون ارمنستان است و تا قرن چهارم پایتخت ارمنستان بوده است و شهری فوق العاده زیبا و سرسبز است.

قیمت بلیط هواپیما از چهار میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۲۳ میلیون تومان وجود دارد. در واقع با انتخاب هتل‌های سه ستاره به‌جای هتل پنج ستاره می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید. اخیرا انواع تورهای زمینی و هوایی به ایروان با وعده دریافت واکسن پر مشتری شده که همین امر به گرانی بلیط هواپیما و اتوبوس به مقصد ارمنستان منتهی شده است. گردشگران معمولا در تورهای چهار روزه وارد این کشور می‌شوند و تنها با ۱۰ دقیقه انتظار، واکسن می‌زنند.

تابلوی پروازی فرودگاه‌ها

همچنین خواندن سفرنامه‌های ارمنستان به شما کمک می‌کند تا با تجربه سایر مسافرانی که به این کشور سفر کرده‌اند، از دریچه نگاه خودشان آشنا شوید. ارمنستان کشوری در منطقه خاورمیانه و شمال غربی ایران است که جزو سرزمین‌های کوهستانی محسوب می‌شود. اگر اینجا هستید، احتمالاً قصد دارید سفری به ارمنستان داشته باشید، که بسیار شگفت انگیز است. ارمنستان هنوز برای اکثر مردم ناشناخته است، بنابراین نگران این نباشید که با جمعیت زیادی در طرف شوید.

تور ارمنستان زمینی تضمین بهترین قیمت و پشتیبانی علی بابا

است که شما می‌توانید در سفرتان به ارمنستان به آن‌ها سر بزنید و از این جاذبه‌های زیبا دیدن کنید. اگر هنوز مبلغی از هزینه‌ی سفرتان باقی‌مانده می‌توانید از این گزینه برای پرداخت استفاده کنید. نرخ پکیج ها بر اساس تاریخ مد نظرتون امکان تغییر قیمت وجود دارد لطفا برای اطلاعات بیشتر با دفتر آرندتور تماس بگیرید. برای سفر به ایروان به پاسپورت با اعتبار ۷ ماه و مدارک شناسایی نیاز داردی. هتل‌های ارمنستان هم درجه‌های مختلفی دارند که هر چقدر هتل باکیفیت‌تر و مجهّزتر بخواهید، بدون شک هزینه بیشتری هم باید پرداخت کنید. که در عصر قاجار در پی معاهداتی که انجام شد، از ایران جدا و اواخر قرن بیستم به کشوری مستقل تبدیل شد.

معمولا در تورهای ارمنستان خدماتی چون بلیط رفت و برگشت، اقامت، گشت شهری، ترنسفر، راهنمای فارسی زبان و بیمه ارائه می‌شود. با توجه به اینکه هزینه‌های جانبی که مسافر خودش قرار است خرج کند، زیاد نمی‌شود، بسیاری از ایرانی‌ها تور ارمنستان را به خیلی از مقاصد دیگر ترجیح می‌دهند. تور ارمنستان زمینی امکان سفر با اتوبوس را برای شما فراهم می‌کند. با توجه به اینکه سفر با اتوبوس به مراتب ارزان‌تر از هواپیماست، قیمت تور ارمنستان زمینی از تور هوایی ارمنستان ارزان‌تر است. پس اگر می‌خواهید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، می‌توانید از تور زمینی استفاده کنید.

قیمت تورهای زمینی ارمنستان به مراتب کمتر و ارزان تر از تورهای هوایی می باشد که علت این موضوع هم زمان و امکاناتی است که در تورهای هوایی وجود دارد؛ اما در تورهای زمینی خیر. اگر قصد سفر به شهر ارمنستان را دارید و می‌خواهید از تور ایروان هوایی استفاده کنید، باید درباره فرودگاه این شهر اطلاعاتی داشته باشید. فرودگاه ایروان، زوارتنوتس Zvartnots International Airport نام دارد و در نزدیکی منطقه زوارتنوتس و در ۱۲ کیلومتری غرب شهر ایروان قرار گرفته است.

بهترین هتل های ایروان ارمنستان را بشناسید

برای رفت و آمد به این فرودگاه می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس‌های شهری استفاده کنید. اما راحت‌ترین راه برای رسیدن به فرودگاه ایروان استفاده از ایروتاکسی است. سفر با تور تجربه بسیار خوبی است زیرا می‌توانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید و از تمامی جاذبه‌های گردشگری ارمنستان بازدید کنید. اگر تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۰ را برای خود در نظر گرفته‌اید، باید بدانید که ارمنستان در این زمان ممکن است شلوغ‌تر از سایر فصل‌ها باشد و هزینه سفر شما نیز افزایش پیدا می‌کند. همانطور که گفتیم ارمنستان هم دیدنی‌های طبیعی دارد و هم جاهای تاریخی و فرهنگی که با توجه به سلیقه و سبک سفرتان، می‌توانید آنها را امتحان کنید. و پس از آن هتل‌هایی مثل ریپابلیک و آرارات، از هتل‌های 4 ستاره خوب ارمنستان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید