تلگرام Telegram مجله تصویر زندگی | instaa

فایل های صوتی و تصویری تلگرام پس از دانلود در گوشی مخاطبان ذخیره می شوند پس بهتر است علاوه بر داشتن کیفیت مناسب، حجم کمی داشته باشند. بهتر است کانال و گروه شما عمومی باشند تا هر کاربری بتواند به آسانی در آن عضو شود. حالت شب خودکار که در صورت فعال بودن با کم شدن میزان روشنایی محیطی به صورت خودکار رنگ صفحه نمایش را سیاه می کند که نور زیاد چشم را آزار ندهد. در قسمت auto play media امکان فعال یا غیرفعال کردن پخش خودکار تصاویر متحرک (گیف) و ویدیو قرار دارد. در قسمت بازنشانی، شما امکان بازگرداندن تنظیمات اعلانات حساب ها، گروه ها و کانال ها به حالت پیشفرض خواهید بود.

http://amoozesh-agrcs.ir

اطلاعات در تلگرام به صورت لحظه ای سینک می شوند و از این رو، می توان استفاده های زیادی از این قابلیت کرد. تلگرام نه تنها راهی آسان برای برقراری ارتباط با مشتریان شما می باشد، بلکه برای کاربران نیز روشی سریع برای ارتباط با شما خواهد بود. بازخوردهای سریع کاربران باعث می شود تا برند شما یک ویژگی منحصر به فرد به خود بگیرد. از همین ویژگی می توانید به منظور دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان استفاده کرده و از آن ها ایده برداری کنید تا محصولات و سرویس های خود را به مراتب بهبود ببخشید.

آموزش مدیریت دسترسی اعضاء در گروه معمولی تلگرام

اعضای گروه می‌توانند در هر تاپیکی که مدنظرشان باشد، چت کنند. براساس بیانیه‌ی تلگرام، تاپیک‌ها مخصوص گروه‌های بزرگ هستند و تا پیش از پایان سال جاری میلادی، ابزارهای متفاوت دیگری برای گروه‌های کوچک هم دردسترس قرار می‌گیرد. با مراجعه به این گروه عمومی، می‌توانید نگاهی به تاپیک‌های تلگرام بیندازید. گروه‌های تلگرامی گاهی اوقات از جوامع بزرگی میزبانی می‌کنند (تا صدهاهزار کاربر) و ارسال پیام در این گروه‌ها ممکن است بسیار سخت باشد. ازاین‌پس در گروه‌های میزبان ۲۰۰ کاربر و بیشتر، امکان ایجاد «موضوع» یا «تاپیک» فراهم می‌شود.

سوپرگروه تلگرام

ارسال از طریق File حجم و کیفیت عکس و ویدیو را کاهش نمی‌دهد. به‌علاوه، حتی در صورت ویرایش پیام، همچنان برای شخص مورد نظر نوتیفیکیشن ارسال می‌شود و نمی‌توانید شرایط را طوری تغییر دهید که شخص مقابل متوجه نشود که شما به او پیام داده بودید. خوشبختانه مجله خبری اینستا هم‌اکنون از قابلیت حذف پیام پشتیبانی می‌کند. در تلگرام افزون‌بر پیام‌های خودتان می‌توانید پیام‌های طرف مقابل را نیز به‌صورت دوطرفه پاک کنید. در حالت عادی برای آنکه عکس یا ویدیویی برای شخصی دیگر ارسال کنید، چاره‌ای جز دانلود و سپس آپلود مجدد ندارید. اما به لطف امکان فوروارد کردن می‌توانید با لمس طولانی روی پیام، آن را بدون نیاز به دانلود و آپلود، برای اشخاص دیگر بفرستید.

تنظیمات داده و حافظه ذخیره‌سازی

تلگرام پریمیومتلگرام در ماه‌های اخیر میزبان سرویس اشتراکی جدیدی شده است که محدودیت‌های کمتری نسبت‌به نسخه‌ی عادی دارد و از یک‌سری قابلیت اضافی پشتیبانی می‌کند. در اکتبر ۲۰۱۳ تلگرام روزانه صد هزار کاربر فعال داشت که در ۲۴ مارس ۲۰۱۴ این شمار به ۱۵ میلیون رسید. تلگرام ۲۰۲۳ یک سرویس پیام رسان رایگان ، فوری ، چند پلتفرمی، رمزگذاری شده و متمرکز جهانی است. این موضوع به آن معناست که شما می‌توانید تلگرام را از طریق مرورگر و بدون نیاز به نصب هیچ برنامه یا اپلیکیشن جانبی در کامپیوتر، لپ‌تاپ و غیره اجرا کنید. اگر این موضوع برایتان جالب است، در مقاله “آموزش استفاده از نسخه تحت وب تلگرام -Telegram Web” نحوه استفاده از نسخه تحت وب تلگرام را آموزش داده‌ایم. سعی کنید تصاویر و فیلم ها را خودتان تهیه کنید و تا حد ممکن از فوروارد کردن مطالب کانال های دیگر بپرهیزید تا محتوای مخصوص خود را به کاربران ارائه دهید.

  • در مواقعی که در پیام ارسال‌شده اشتباه تایپی دارد یا حتی در صورتی که از حرف ارسال‌شده پشیمان شده‌اید، می‌توانید با نگه داشتن انگشت روی پیام و انتخاب گزینه‌ی Edit، پیام ارسال‌شده‌ی خود را ویرایش کنید.
  • گزینه‌ی اول دسترسی به گالری گوشی را از طریق تلگرام ممکن می‌کند.
  • نرم‌افزارهای کلاینت غیررسمی برای نسخهٔ وب، نسخهٔ اواس ده، نسخهٔ لینوکس و یک کلاینت دسکتاپ مایکروسافت ویندوز از توسعه‌دهنده‌های مستقل که از رابط برنامه‌ نویسی کاربری تلگرام استفاده می‌کنند در دسترس هستند.
  • و مطلب دیگر درباره تماسهای صوتی تلگرام توانایی کنترل کامل هست یعنی شما می توانید تعیین کنید چه فرد یا افرادی اجازه دارند به شما تماس بگیرند یا بالعکس.
  • تلگرام پریمیوم به شما امکان می‌دهد جلوی ارسال ویس‌مسیج یا ویدیومسیج را بگیرید یا این‌که آن‌ها را به متن تبدیل کنید.
  • می‌توانید اسم خود را به پست‌های کانال اضافه کنید و تعداد ادمین‌ها را بالا ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید