تلگرام Telegram مجله تصویر زندگی | instaa

پیام رسانی فوری خالص – ساده ، سریع ، ایمن و همگام سازی شده در همه دستگاه های شما. یکی از 10 برنامه برتر بارگیری شده در جهان با بیش از 500 میلیون کاربر فعال. تاپیک‌های تلگرام مثل صفحات جداگانه‌ی چت در دل گروه‌ها هستند و می‌توان تنظیمات مجزایی برای آن‌ها تعیین کرد.

  • از زمان آغاز به‌ کار سرویس اشتراکی تلگرام پریمیوم، تبدیل پیام صوتی (ویس‌مسیج) به متن فراهم شده بود.
  • کاربران همچنین می‌توانند ۲۰ فولدر چت ایجاد و در هر کدام از آن‌ها ۲۰۰ چت جای دهند.
  • برای ری‌اکشن به پیام کافی است انگشت خود را برای مدتی کوتاه روی آن نگه دارید تا فهرست ایموجی‌ها ظاهر شود.
  • شما به عنوان ادمین یک کانال و یا یک کاربر فعال در تلگرام می توانید با کمک این ربات ها کارها و امور مختلف خود را از حالت دستی به حالت خودکار در بیاورید.

در زیر نگاهی به آپدیت های تلگرام قبل از آغاز سال ۲۰۲۲ می‌اندازیم. این پیام رسان در آخرین به‌روز رسانی خود قبل از سال 2022 از چهار ویژگی‌ Post Reaction، auto translate، coma personal QR code و spoilers را رونمایی کرد. در بروز رسانی سال 2022 تلگرام، یک نوار تاریخی در کنار لیست فایل هایی که share شدند، افزوده شد. شما می توانید با استفاده از این قابلیت و بر اساس زمان دلخواه خود، فایل ها را اسکرول کرده و خیلی سریع تر به فایل مورد نظر خود دست بیابید. به کمک این قابلیت، ادمین کانال ها و گروه های بزرگ توانستند از محتواها و مطالبی که در تلگرام منتشر می کنند، محافظت نمایند.

همین مورد نکته ای مهم در زمینه تجارت آنلاین محسوب می شود؛ چرا که می دانیم فایل های رسانه ای بخشی جدا نشدنی از فعالیت های تجاری و آنلاین می باشند. تلگرام یک برنامه پیام رسان یا اصطلاحا مسنجر است که امکان رد و بدل پیام‌های متنی، صوتی، فایل‌های تصویر، ویدیویی و غیره را به صورت رایگان و از طریق شبکه اینترنت امکانپذیر می‌کند. این اپلیکیشن همچنین از امکان ساخت گروه و انجام گفتگوهای گروهی و ساخت کانال هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. همچنین در حال حاضر امکان برقراری تماس صوتی مستقیم از طریق اینترنت هم به تلگرام اضافه شده است و انتظار داریم به زودی شاهد پیاده‌سازی آن در نقاط مختلف دنیا باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می‌توانید از مقاله “برقراری مکالمه و تماس صوتی تلگرام رسما امکانپذیر شد” استفاده کنید. اگرچه امنیت تلگرام بسیار بالا می باشد اما اگر می خواهید پیام های خود را در ایمن ترین حالت ممکن ارسال کنید، این روش مناسب شما خواهد بود.

http://amoozesh-agrcs.ir

اگر ایموجی های ارسالی به شما و گیرنده تماس شما یکسان باشد، تماس صد در صد ایمن است. میزان تبادل پیام‌ها در بازه زمانی پنج‌ماهه دو برابر شد و به ۲ میلیارد پیام در روز رسید، در سپتامبر ۲۰۱۵ تلگرام به بیش از ۶۰ میلیون کاربر فعال دست یافت که روزانه ۱۲ میلیارد پیام با یکدیگر رد و بدل می‌کردند. در ایران برپایه نظرسنجی انجام‌شده از سوی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، از آنجایی که تا سال ۱۳۹۶، ۶۲٫۲ درصد ایرانیان به عضویت تلگرام درآمده بودند، محبوب ترین نرم افزار پیام رسان کشورمان شد. Telegram در حال حاضر یکی از محبوب ترین برنامه ها یا برنامه های پیام رسان موجود است که قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد و استفاده از همه خدمات آن رایگان است. تلگرام دارای چندین ویژگی مانند امکان ساخت گروهایی با بیشتر از 100 هزار عضو و امکان گفتگوی صوتی گروهی همانند کلاب هاوس و..

ارسال پیام ویدیویی (ویدیومسیج)

برای فعال کردن امکان ترجمه پیام در مجله خبری اینستا، به تنظیمان این اپلیکیشن رفته و به بخش زبان بروید. در اینجا گزینه Show traslate button را فعال کنید تا امکان ترجمه پیام تلگرام فعال شود. این بدان معناست که کاربران اکنون می توانند بدون نگرانی در مورد تفاوت‌های زبانی با مردم از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. ویژگی ترجمه از یادگیری ماشینی برای ارائه ترجمه های دقیق در آن‌واحد استفاده کرده و بیش از 100 زبان را پشتیبانی می کند. یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های جدید تلگرام، ساختن تصویر پروفایل است. این ابزار جدید به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از انواع قالب‌ یا استیکرها، تصاویر پروفایل سفارشی ایجاد کنند.

رمز عبور برای اجرای تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید