با استفاده از این 4 اپلیکیشن، عکس های اینستاگرام را درست مانند یک حرفه ای ویرایش کنید

حتی اگر سبک جدید نباشد (DeepArt.io را به خاطر دارید؟) تفاوت سرعت و در دسترس بودن برای پلت فرم تلفن همراه است.

اگر می خواهید از یک شبکه اجتماعی عکس محور مانند اینستاگرام استفاده کنید، باید یاد بگیرید که عکس های اینستاگرام را مانند یک حرفه ای ویرایش کنید. و اگر نمی‌دانید اینستاگرام چقدر بزرگ است، در اینجا اعدادی را برای شما آورده‌ایم که از راهنمای آمار اینستاگرام این وبلاگ گرفته شده‌اند:

  • اینستاگرام بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد
  • استوری های اینستاگرام روزانه 500 میلیون کاربر فعال دارد (برای الهام گرفتن از این نمونه های عالی از استوری های اینستاگرام دیدن کنید!)
  • در ایالات متحده، 75.3٪ از کسب و کارها قصد دارند در سال 2020 از اینستاگرام استفاده کنند و به طور متوسط ​​​​2.5 استوری در هفته ارسال می کنند.
  • 80 درصد از اینستاگرامرها با مشاغل درگیر هستند

حتما در مورد این یکی شنیده اید. این یک برنامه فیلتر هنری موبایل است که توسط یک برنامه نویس روسی توسعه یافته است و یکی از برترین فروشگاه های App اپل در روسیه است.

اما VSCO به چه معناست؟ این از نام شرکت سازنده آن گرفته شده است – Vمعمولی اسعرضه کنید شرکتmpany اینها افرادی هستند که یک سری پلاگین برای لایت روم می سازند که سهام فیلم کلاسیک را نشان می دهد.

همچنین، اگر می‌خواهید لنز Blur را بیشتر کنترل کنید، می‌توانید فوکوس بیننده را به قسمت خاصی از عکس هدایت کنید. شما نمی توانید این کار را به راحتی در اینستاگرام یا VSCO انجام دهید.

بدیهی است که شما باید روی نحوه تبلیغ حضور خود در اینستاگرام نیز تمرکز کنید، اما در این مقاله، من می‌خواهم برخی از برنامه‌ها را برای ویرایش عکس‌های اینستاگرام به شما نشان دهم و به شما کمک کند تصاویری زیبا برای فید خود ایجاد کنید. فرقی نمی کند که یک بازاریاب، صاحب کسب و کار کوچک یا فقط یک کاربر معمولی پلتفرم باشید.

اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه ها است و آنها می خواهند صنعت را تسخیر کنند. آنها باید سر خود را در بازی نگه دارند و سعی کنند فالوورهای بیشتری داشته باشند. با اکوسیستم و قدرت فیس بوک، من معتقدم که آنها در مسیر درستی هستند.

نتیجه

اینستاگرام چقدر بزرگ است!

و فیلترهای از پیش تعیین شده ای که دریافت می کنید را فراموش نکنیم.

عکس جوزف پیرسون در Unsplash

با استفاده از 4 برنامه مورد علاقه من برای ویرایش، عکس های اینستاگرام را مانند یک حرفه ای ویرایش کنید.  من اینها را به هرکسی که خواهان یک اکانت اینستاگرام درخشان است توصیه می کنم.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://nealschaffer.com/edit-instagram-photos/

Snapseed یک اپلیکیشن موبایلی است که سال ها پیش توسط گوگل خریداری شد.

و VSCO برنامه ای است که می تواند به شما کمک کند نه تنها عکس های اینستاگرام را ویرایش کنید یا آنها را در یک کتابخانه مرتب کنید، بلکه ببینید دیگران چه عکس هایی گرفته اند و چگونه آن را با VSCO GRID خود انجام می دهند.

یکی از برنامه های مورد علاقه من برای ویرایش عکس ها – VSCO است. من چند سال پیش استفاده از VSCO را شروع کردم و اکنون فقط عاشق این برنامه هستم. حتی زمانی که آنها رابط کاربری خود را دوباره طراحی کردند و دانستن اینکه چگونه به یک منو بازگردید یا یک نماد به چه معناست سخت بود. هنوز در تاپ شخصی من باقی مانده است. اگر یک برنامه خوب هدف کاربر را درک کند، کاربر نحوه استفاده از آن را درک خواهد کرد.

اگر تعدادی از محبوب ترین اینستاگرامرها را دنبال کنید، متوجه خواهید شد که از VSCO CAM استفاده می کنند.

اگر می‌خواهید تن تصویر خود را تغییر دهید، آن را بچرخانید، آن را برش دهید یا از قلم مو استفاده کنید، با فشار دادن دکمه ویرایش سفید دایره‌ای در پایین سمت راست، گزینه ویرایش دستی را دریافت می‌کنید. آسان درست است؟

نکته جالب در مورد این برنامه این است که ویرایش‌های شما را در ابزارهای مختلف ردیابی می‌کند و به شما امکان می‌دهد با استفاده از یک کپی و چسباندن ساده، آن‌ها را روی سایر تصاویر اعمال کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید مجموعه‌ای از تصاویر با یکدیگر مطابقت داشته باشند، این سریع‌ترین روشی است که می‌توانید آن را انجام دهید، بدون اینکه برای به خاطر سپردن همه تنظیمات خود تلاش کنید.

3. PRISMA

برنامه منشوری

خوب، اینها اعداد بزرگی هستند که مزایای فراوان اینستاگرام را ثابت می کنند، اینطور نیست؟

من نمی گویم که لازم است از همه آنها استفاده کنید، اما بهترین راه برای اینکه ببینید کدام یک برای شما بهتر است این است که آنها را آزمایش کنید. و اگر به دنبال چیزهای بیشتری هستید، این برنامه های بازاریابی اینستاگرام را بررسی کنید.

همچنین، با Snapseed می توانید در حالت افقی عکس بگیرید (که در VSCO یا حتی در اینستاگرام نمی توانید انجام دهید).

من از برخی از این برنامه ها در حساب شخصی خود استفاده می کنم و برخی از آنها توسط متخصصانی که در صنعت بازاریابی محتوا کار می کنند استفاده می کنند.

چگونه با استفاده از این چهار برنامه، عکس های اینستاگرام را مانند یک حرفه ای ویرایش کنیم

1. VSCO CAM

vsco-cam

برای واقعی‌تر کردن آن، من با Contrast، Brightness، Warmth و گاهی Saturation و Sharpen کار می‌کنم. لحظاتی وجود دارد که احساس می کنم لوکس می تواند در عکس تفاوت ایجاد کند، و من از آن استفاده می کنم، اما به شدت.

با Prisma شما 20 فیلتر هنری در داخل برنامه دارید، از جمله «فریاد» اثر ادوارد مونک، «برو برای باروک» اثر روی لیختنشتاین، یا یک اثر هنری انتزاعی مانند «خط عرضی» اثر واسیلی کاندینسکی. و با توجه به TechCrunch آنها می خواهند حدود 40 سبک داشته باشند.

4. گزینه ویرایش بومی اینستاگرام

همچنین با VSCO می‌توانید به راحتی عکس‌های ویرایش شده را در اینستاگرام، فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، اگر می‌خواهید حضور آنلاین خود را ایجاد کنید.

2. Snapseed

snapseed-tutorial-by-your-marketing-bff

بازگشت به شما: چه توصیه ای برای ویرایش عکس های اینستاگرام دارید؟

می توانید با ترکیب آنها با آثار هنری جلوه های هنری به عکس های خود اضافه کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید برخی از عکس‌های خود را به شیوه‌ای هنرمندانه‌تر ویرایش کنید و برخی از فیلترهای سبک پیکاسو را اعمال کنید، Prisma اپلیکیشن شماست.

چیزی که متوجه شدم این است که اینستاگرام بیشتر از ویژگی‌های ویرایش، روی ارائه یک پلتفرم عالی به کاربران سرمایه‌گذاری می‌کند.

Snapseed یک برنامه عالی است که می تواند به شما در ویرایش قسمت های خاصی از عکس هایتان کمک کند. من بسیاری از اینستاگرامرها را دیدم که وقتی می‌خواستند تنها بخش‌های کوچکی از عکس‌هایشان را ویرایش کنند، از آن استفاده می‌کردند.

اگر از عکس‌هایتان چیزهای بیشتری می‌خواهید و بازی خود را تقویت می‌کنید، باید از برنامه‌های حرفه‌ای استفاده کنید.

بنابراین در اینجا 4 برنامه برای ویرایش عکس های اینستاگرام وجود دارد که به هر بازاریاب که می خواهد بهترین استفاده را از حساب اینستاگرام خود داشته باشد توصیه می کنم.

بنابراین آنها در شهر بسیار جدید هستند، اما با برنامه‌های پیش‌فیلتر، کارهای بزرگی انجام می‌دهند.

گزینه ای که من بیشتر از همه استفاده می کنم گزینه ویرایش بومی اینستاگرام است. گاهی اوقات، من فیلتری به عکس هایم اضافه نمی کنم. من فقط عکس را با دوربین گوشی خود می گیرم، آن را در برنامه وارد می کنم و شروع به ویرایش عکس در اینستاگرام می کنم.

جالب ترین چیز با VSCO CAM عبارتند از:

  • می توانید با برنامه عکس بگیرید (می توانید نقاط فوکوس و نوردهی را جداگانه تعریف کنید)
  • کتابخانه عکس
  • کتابخانه فیلتر (شما می توانید فیلترهای پیش فرض رایگان داشته باشید یا می توانید فیلترهای حرفه ای را خریداری کنید)
  • VSCO GRID (شما می توانید یک تجربه گالری بر روی تصاویر خاص ایجاد شده با برنامه ایجاد کنید)

دیدگاهتان را بنویسید