اینستاگرام Instagram مجله تصویر زندگی | instaa

بر خلاف آن چه که تصور می کنید در نسخه لایت علاوه بر اکسپلور به IGTV نیز دسترسی خواهید داشت که باعث می شود هیچ کمبود احساس نشود. بنابراین اگر شما نیز قادر به نصب نسخه اصلی نیستید بهتر است از نسخه لایت استفاده کرده و برای دریافت آن با ما همراه باشید. طراحی پیج اینستاگرام به سبب داشتن جذابیت‌های بصری، نظر کاربران را به خود جلب می‌کند و باعث رشد سریع‌تر صفحه می‌شود. برای داشتن پیجی زیبا و کاربرپسند، باید به نکاتی نظیر عکس پروفایل، تم کلی پیج و تمپلیت پست‌ها توجه کنید. ایده‌های فراوانی برای طراحی ساختار صفحات اینستاگرام وجود دارد که با به کارگیری آن‌ها، می‌توانید کسب و کار خود را رونق بخشید.

http://amoozesh-agrcs.irبا آموزش کسب و کار اینترنتی از ایده‌های پولساز تا یادگیری مهارت‌های پولساز در کنار شما هستیم. ما به شما آموزش می‌دهیم با کار در منزل و فقط با موبایل و بدون سرمایه پولسازی از اینترنت را شروع کنید. همچنین می توانید از تنظیمات دستگاه خود بر اساس سایت ها و برنامه های اینستاگرام و فیس بوک دیدن آگهی ها را رد کنید. توجه داشته باشید که حتی اگر انتخاب کنید که دیدن این نوع از آگهی ها را رد کنید، هنوز بر اساس فعالیت خود در فیس بوک و اینستاگرام آگهی خواهید دید. اینستاگرام یک رابطه طبیعی با بسیاری از شبکه های اجتماعی ( به جز فیس بوک، این شرکت والد است) برای انتشار پست های اینستاگرام به سایر حساب های اجتماعی ندارد.

  • با استفاده از فیلترهای متنوع و افکت‌های جذاب Insta به‌آسانی می‌توانید پست‌ها و استوری‌هایتان را زیبا کنید.
  • این قابلیت دقیقا در قسمت زیرین هر پست همانند تصویر ذیل قرار دارد که با انتخاب آن، لیست فالووینگ های شما نمایش داده خواهند شد که با انتخاب گزینه Send، به حساب های مدنظر شما ارسال خواهد شد.
  • تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت “تعرفه‌ای” و “بازدیدی” و در قالب پست و استوری انجام می‌شود.
  • ما در جریان با بیش از ۱۰۰۰ پیج اینستاگرامی در دسته‌بندی‌های مختلف همکاری داریم.
  • مدتی پیش بود که خبر احتمال فیلتر شدن اینستاگرام در فضای مجازی پیچید و همین خبر واکنش های متعددی را باعث شد.

مجله خبری اینستا از همان ابتدای پیدایش خود، عملکرد کم نظیری در جلب مخاطب داشته است. به طوری که از یک میلیون کاربر در دو ماه اولیه ی شروع کار، به بیش از 800 میلیون کاربر در سال 2017 رسیده است. تعداد اعضای اینستاگرام در ایران، حدود 20 میلیون نفر برآورد شده است. این برنامه در انواع سیستم عامل های تلفن های همراه هوشمند و همچنین، رایانه قابل دسترسی است و کاربران با استفاده از آن می توانند عکس ها و ویدئوهای مورد نظر خود را به اشتراک بگذارند. کوین سیستروم و مایک کرایگر اینستاگرام را در سال 2010 ابداع کردند و در سال 2012 آن را به قیمت تخمینی یک میلیارد دلار به شرکت فیسبوک فروختند.

اپلکیشن اینستاگرام با سیو محتواهای جذاب

پس از دانلود اینستا متوجه ویژگی بی‌نظیری می‌شوید که آن چیزی نیست جز یک سیستم آمارگیری پیشرفته و حرفه‌ای! اگر صفحه‌تان را به حالت تجاری یا بیزینسی درآورده باشید، از بخش insights می‌توانید کل آمار پیج کاری‌تان را با دقتی مثال‌زدنی تماشا کنید. شما می‌توانید اطلاعات کامل پیج‌ها اعم از دسته‌بندی، تعداد فالوور، نرخ تعامل و تعرفه‌های آنان را داخل پلتفرم جریان مشاهده کنید و باتوجه به بودجه و هدف خود بهترین گزینه‌ها را انتخاب نمایید. تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت “تعرفه‌ای” و “بازدیدی” و در قالب پست و استوری انجام می‌شود. ممکن است من تعصب داشته باشم، اما اینستاگرام یکی از سرگرم کننده‌ترین و جذاب‌ترین (از نظر دیداری) برنامه های اجتماعی در اطراف ما است.

کانال تلگرام و اینستاگرام مجله تصویر زندگی را دنبال کنید

به همین منظور در این قسمت ایده‌هایی برای داشتن پیجی زیبا و جذاب‌تر را به شما معرفی خواهیم کرد. طراحی پیج، در واقع نوعی چیدمان است و معمولا با در نظر گرفتن هارمونی رنگ، موضوع پست و الگوی رفتاری صفحه، انجام می‌شود. در واقع این کار سبب نظم بخشیدن و آرایش پیج و در نتیجه، جذب دنبال کنندگان بیشتری خواهد شد. طراحی زیبا و چشم نواز صفحات، علاوه بر ارائه موضوع و انتقال محتوا، به گسترش کسب و کار نیز، کمک شایانی خواهد کرد. صفحه اینستاگرام شما در واقع به منزله ویترین کسب و کار شما می‌باشد و همان طور که در فروشگاه‌های سنتی، ویترین سبب جذب مشتری می‌شود، در کسب و کارهای اینستاگرامی نیز همین قاعده برقرار است. چنان چه بتوانید کاربر را در نگاه اول به پیج خود جذب کنید، یکی از مراحل موفقیت بازاریابی اینستاگرامی خود را طی کرده‌اید.

دیدگاهتان را بنویسید