ویژگی پنهان اینستاگرام که باید بدانید 20 ترفند افزایش فالوور اینستاگرام | instaa

علاوه بر آن چه که گفته شد، ایده‌های بسیاری برای طراحی ساختار کلی پیج وجود دارد. علاوه بر ایده‌های موجود، شما می‌توانید تم مخصوص به پیجتان را با استفاده از خلاقیت خود طراحی کنید و صفحه‌ای خاص در اینستاگرام داشته باشید. به طور معمول استوری هایی که زودتر از بقیه می‌بینید، مربوط به حساب‌هایی است که بیشترین ارتباط را با آن‌ها دارید، چه از طریق پست، چه از طریق استوری و دایرکت. طرفداران آینده‌ی شما می‌خواهند بدانند که برای چه چیزی باید شما را دنبال کنند. بنابراین بسیار مهم است که وقت خود را برای طراحی ظاهر صفحه و مشخصات خود قبل از ارسال پست بگذارید.

  • یا میتوانید از پنل استوری در استوری اینستاگرام نیز به آواتار بروید.
  • اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که بر پایه به‌اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو بنا شده است.
  • 1.8 الگوریتم اینستاگرام به شما بابت استفاده از تمام ویژگی‌های آن پاداش می‌دهد.
  • به طور کلی، تخمین زده شده است که تنها ۱۰ درصد از مخاطبان شما تمام پست‌هایتان را مشاهده می‌کنند.

برای دستیابی به این مهم می‌توانید از پلتفرم بازاریابی اینستاگرامی Later استفاده کنید. این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد که تعاملات ۷ پست اخیر خود را ببینید. با این برنامه به راحتی می‌توانید برای حداکثر تعامل برنامه ریزی کنید. این تعاملات شما تعداد لایک ها، کامنت و نظرات، بازدیدهای ویدیویی، ذخیره کردن، به اشتراک گذاری و… می‌باشد. 1.8 الگوریتم اینستاگرام به شما بابت استفاده از تمام ویژگی‌های آن پاداش می‌دهد. اولین اقدام در راستای کسب درآمد از اینستاگرام و کسب و کار اینستاگرامی، بیزنسی کردن اکانت است.

تبلیغ در اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

همانطور که در مرحله قبلی ذکر شد، وقتی شخصی عکس یا ویدئویی را در مجله خبری اینستا شما تگ می کند، معمولاً به طور خودکار به پروفایل شما اضافه می شود. اما، می توانید تنظیمات اینستاگرام خود را تغییر دهید تا بتوانید به صورت دستی تعیین کنید که کدام عکس های تگ شده در پروفایل شما نشان داده شوند. این خود پست ها را از اینستاگرام حذف نخواهد کرد، اما آنها را از پروفایل شما حذف خواهد کرد، پس شما و دیگران نمی توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. سپس، با دنبال کردن مراحل قبلی به عکس های ذخیره شده خود برگردید.

http://amoozesh-agrcs.irدیگر تغییر مهم این برنامه در سال ۲۰۱۷، اضافه شدن «استوری» است که یک قابلیت کاربردی در این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود. پروفایل، قسمتی اختصاصی است که در آن پست‌ها، تعداد دنبال‌کنندگان و تعداد دنبال شوندگان قابل دیدن است. از این بخش می‌توانید هایلایت استوری، عکس حساب کاربری، توضیحات صفحه و بسیاری از تنظیمات مربوط به حریم شخصی و امنیتی را نیز ببینید. اگر عکس یا ویدیوی بامزه یا زیبایی دیده‌اید، طبیعی است که بخواهید آن را برای همیشه داشته باشید.

۲۰ ویژگی پنهان اینستاگرام که باید بدانید

اگر می‌خواهید این الگوریتم را دور بزنید، نوشتن کپشن های عالی نیز یک راه کاربردی است. اگر یک عنوان جذاب داشته باشید مردم بیشتر تمایل به خواندن آن دارند و وقت بیشتری برای مطالعه‌ی تمام آن متن صرف می‌کنند. به نظر می‌رسد که اینستاگرام از الگوریتمی مشابه فیسبوک در این خصوص استفاده می‌کند چرا که میزانی که دیدن پست شما چقدر طول می‌کشد را نیز محاسبه می‌کند.

مهم‌ترین شبکه اجتماعی ایران

دیدگاهتان را بنویسید