آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر مجله اینترنتی بیننده | instaa

پس از این مرحله، یک کد تأیید برای ایمیل شما ارسال خواهد شد. فهرست مطالب برای دسترسی آسان فروش بالا در اینستاگرام چگونه ممکن میشود ؟ در بازار… وقتی حساب شما خصوصی شد ، افراد جدیدی که از نمایه شما بازدید می کنند فقط نام و تصویر نمایه شما را مشاهده می کنند. از آنجا ، آنها می توانند درخواست کنند که شما را دنبال کننددو شما باید درخواست آنها را تأیید کنید تا آنها عکس ها یا استوریهای شما را ببینند. روی کادر جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید و کلمه Instagram را تایپ کنید. اگر نماد Play Store در صفحه اصلی نیست ، روی «برنامه ها» در صفحه اصلی ضربه بزنید و سپس روی «Play Store » در صفحه برنامه ها ضربه بزنید.

http://amoozesh-agrcs.irاگر قصد دارید که با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید، بر روی گزینه آبی رنگ Log in with Facebook کلیک کنید. طبق گزارش‌ها حدود 25 میلیون کسب و کار فعال در اینستاگرام وجود دارد و هر کدام از کاربران این شبکه اجتماعی دست کم یک حساب کسب و کار را دنبال می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که برای ورود به این رسانه باید عجله کرد. این مقاله نوشته شده است تا ما بتوانیم خیلی سریع یاد بگیریم که چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم. در کنار افزایش هر روزه کسب و کارها، مشتریان هم روز به روز بیشتر می‌شوند و همین موضوع پتانسیل بی‌نظیری برای رشد و پیشرفت به این شبکه اجتماعی می‌بخشد. در هنگام ایجاد اکانت اینستا با موبایل ممکن است با ارور و خطا های بسیاری مواجه شوید که تقریبا تمامی آنها با زبان انگلیسی هستند.

بهترین بازی های ترسناک PS5 برای عاشقان ژانر وحشت!

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام در دستگاهتان، آن را اجرا کنید. گزینه Sign Up را به منظور انجام ثبت نام انتخاب کنید. پس از وارد کردن آدرس ایمیل، گزینه مجله خبری اینستا Next را لمس کنید. دقت داشته باشید که در این بخش با انتخاب گزینه Log in with Facebook می‌توانید با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید.

امکان تجزیه، تحلیل و آنالیز مخاطبان اینستاگرام

با این حال ، اگر چیز خاصی می خواهید ، می توانید در این مرحله آن را به هر نامی که دوست دارید تغییر دهید (با فرض اینکه شخص دیگری آن را قبلاً استفاده نکرده باشد). اگر نام مورد نظر شما در دسترس باشد ، یک علامت تأیید دریافت می کنید و می توانید به صفحه بعد بروید. پس از ایجاد اکانت کاربری، می‌توانید تنظیمات پروفایل را ویرایش کنید، برای خودتان عکس پروفایل بگذارید و تصاویرتان را به اشتراک بگذارید و دیگران را دنبال کنید.

  • عذر میخوام من در کامپیوتر از طریق سایت وارد اینستاگرام شدم ، با یک ایمیل معتبر هم وارد شدم ولی با اینکه ایمیل برای خودم بود باز اخطار دادو وارد اکانت نشد همه مواردشم صحیح بود جز ایمیل .
  • ساخت حساب کاربری در اینستاگرام کار بسیار ساده‌ای است که در چند مرحله‌ی کوتاه می‌توان انجامش داد.
  • ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام را از مارکت های معتبر، مثل play store دریافت کرده و سپس در گوشی خود نصب کنید و مجوز های مورد نیاز را به آن بدهید.
  • در صفحه‌ی ابتدایی، با دو گزینه‌ی Create New Account و Log In رو‌به‌رو خواهید شد.
  • همان‌گونه که مشاهده کردید ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی هوشمند و کامپیوتر واقعاً آسان است و هیچ دردسر خاصی ندارد.
  • نکاتی که در بالا جهت ساخت اکانت ذکر کردیم بسیار با اهمیت بوده و سعی کنید آن ها را رعایت کنید.

در این قسمت به ترتیب از بالا شماره موبایل – نام – آیدی و رمز خود را بنویسید . دقت داشته باشید شماره تماسی که مینویسید صحیح باشد. در مرحله اول به سایت اینستاگرام به آدرس instagram.com بروید که با صفحه زیر روبه رو میشوید. در صفحه نمایه شما در بین گزینه های همبرگری در گوشه بالا سمت راست پنهان شده است. می توانید با کلیک روی چرخ دنده که در پایین قرار دارد به تنظیمات خود دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید