آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر مجله اینترنتی بیننده | instaa

اگر با استفاده از ایمیل نسبت به ثبت نام در اینستاگرام اقدام کرده‌اید، باید فیلدهای ارائه شده را پر کنید. یک نام کاربری و رمز عبور برای حساب یا اکانت خود تعریف کرده و نهایتا گزینه Done را لمس کنید. سپس به آدرس ایمیل خود مراجعه کرده و لینک تایید ارسال شده را انتخاب کنید. اگر از اکانت فیسبوک خود به منظور ثبت نام در اینستاگرام استفاده کنید، باید در پنجره پاپ آپ نمایان شده مشخصات اکانت فیسبوک خود را وارد کنید. با انجام موارد فوق فرآیند ثبت نام در شبکه اجتماعی اینستاگرام از طریق اپلیکیشن آن انجام می‌شود. برای این منظور در ابتدا باید وارد سایت instagram.com شوید و روی گزینه sign up کلیک کنید.

http://amoozesh-agrcs.irالبته اگر مرحله مربوط به شماره تماس و یا ایمیل را به طور درست رد کرده باشید، در صورت فراموشی رمز عبور به راحتی می توانید آن را بازیابی کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور خود بر روی Continue and Sync Contact و یا Continue مجله خبری اینستا without Syncing Contact کلیک کنید. در صورت کلیک بر روی دکمه اول تمامی مخاطبین تلفن همراه شما توسط instagram سینک شده و در صورتی که مخاطبان شما از این شبکه اجتماعی استفاده کنند اکانت آن ها جهت دنبال کردن به شما نمایش داده خواهد شد.

  • حتی بسیاری از کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک هم برای فروش و حضور بیشتر در این پلتفرم تلاش می‌کنند.
  • 💡اگر اکانت خود را با شماره تلفن ساخته اید حتما ایمیل خود را هم ثبت و تایید کنید و برعکس اگر با ایمیل ثبت نام کردین شماره تلفن خود را هم ثبت و تایید کنید.
  • ما برای شما دوره‌ای آماده کردیم که بعد از دیدنش یک پا متخصص اینستاگرام خواهید بود.
  • آموزش ساخت اینستاگرام با شماره تلفن کار پیچیده ای نیست و این آموزش مخصوص کسانی است که نمیخواهند با استفاده از ایمیل نصب اینستاگرام را انجام دهند که در این مقاله به آن میپردازیم .

در این مرحله از ساخت اکانت دوم اینستاگرام باید یک آیدی یا یوزرنام برای پیج خودمون بسازیم. آیدی مورد نظر خود را بنویسید و روی گزینه next بزنید. اگر گزینه اول رو انتخاب کردین باید به برنامه اینستاگرام اجازه دسترسی به مخاطبین خود رو بدهید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ آیا با خواندن این مقاله توانستید یک اکانت اینستاگرام برای خود بسازید؟ لطفاً نظرات و سوالات خود را با ما و سایر کاربران همیار آکادمی در زیر همین پست به اشتراک بگذارید. ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر + آموزش تصویری… برای ساخت اکانت باید این اطلاعات را شامل شماره موبایل و یا ایمیل، نام کامل خود، نام کاربری و رمز عبور می شود را پر نمایید. بعد از وارد کردن کد وارد صفحه انتخاب نام کاربری یا همون انتخاب نام پروفایل اینستاگرام میشید.

لنوو یوگابوک 9i معرفی شد؛ اولین لپ‌تاپ دنیا با دو نمایشگر

اما قبل از هر چیزی بهتر است پروفایل اینستاگرام‌تان را به‌درستی کامل کنید. برای نوشتن بیو اینستاگرام هم زمان بگذارید و به‌دقت کلمات خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید در بیو اینستاگرام لینک هم قرار بدهید. البته اینستاگرام برای درج لینک در بیو محدودیت گذاشته است، اما با کمک ابزاری مثل بهلینک، می‌توانید چندین لینک را در آن قرار بدهید. در صورت کلیک روی دکمه اولی مخاطبان تلفن همراه شما با اکانت اینستاگرامتان سینک می شوند.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید