آموزش ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن موبایل کمک | instaa

پس از اعمال تغییرات مورد نظر، کافیست که بر روی گزینه Submit کلیک کنید تا این تغییرات ذخیره شوند. اولین کاری که برای ساخت اکانت اینستاگرام باید انجام بدیم اینکه بریم برنامه اینستاگرام رو نصب کنیم. اگر اندرویدی هستید از گوگل پلی و اگر ایفون دارید از اپ استور دانلود و نصب کنید.

  • اگر گوشی تلفن هوشمند ندارید یا برنامه اینستاگرام در گوشی شما نصب نمیشود.
  • درصفحه بعد از ما میخواهد که اکانت فیسبوک را به اینستاگراموصل کنیم تا از این طریق دوستان خود را که در فیس بوک داریم در اینستاگرام نیز دنبال کنیم.
  • در این مرحله می‌بایست مشخصات و اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید.
  • شما می‌توانید روز و ماه و سال را از روی تقویم مشخص نمایید.
می توانید آن را از فیس بوک وارد کنید ، آن را از گالری عکس همراه خود انتخاب کنید یا همانجا سلفی بگیرید. رمز عبوری که برای اکانت خود استفاده میکنید باید ترکیبی از حروف و اعداد باشد. پیشنهاد ما این است که از کاراکتر های خاص نظیر @ و … نیز در رمز عبور خود استفاده کنید و آن را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید. آدرس ایمیل وارد شده در اینستاگرام نباید قبل از شما توسط شخص دیگری استفاده شده باشد. اگر قصد دارید که عکس جدیدی را جایگزین عکس فعالی کنید، باید گزینه Upload a Photo را انتخاب کنید.

آموزش ساخت اکانت فیک اینستاگرام (به تعداد دلخواه)

برای ورود، گزینه‌ی Sign Up و برای تغییر نام کاربری گزینه‌ی Change Username را انتخاب کنید. اکنون اینستاگرام از شما می‌خواهد کد تأیید ارسال‌شده به شماره تلفن‌همراه یا ایمیلتان را وارد کنید. اگر کدی به‌دستتان نرسیده است، روی Resend Code بزنید تا کد دوباره برایتان ارسال شود. نکته مهم و قابل توجه این است که اگر برای کسب و کار خود در حال ساخت حساب جدید هستید، بجای تاریخ تولد تاریخ تاسیس کسب و کارتان را وارد نکنید!

روش دوم: ساخت حساب کاربری اینستاگرام از طریق کامپیوتر

در صفحه باز شده از شما یک نام کاربری و گذرواژه از شما برای ساخت اکانت اینستاگرام می‌خواهد. همچنین یک گزینه به نام Continue and Sync Contact وجود دارد که با کلیک بر روی آن به شما اجازه می‌دهد، مخاطبین خود را در اینستاگرام خود اضافه کنید. بعد از وارد شدن به برنامه اینستاگرام، در صفحه باز شده شما می‌بایست بر روی لینک sign up with email or phone number و یا گزینه create new account کلیک نمایید. وارد کردن تاریخ تولدوقتی تاریخ تولد خود را تعیین کردید، گزینه ارسال را بزنید.

ساخت اکانت اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تماس

اگر از گوشی یا تبلت خود با سایت اینستاگرام مراجعه کرده‌اید، در گوشه سمت چپ صفحه یک آیکون با نما خانه را مشاهده می‌کنید که با انتخاب آن لیست پست‌های اخیر دوستان شما در اینستاگرام نمایش داده می‌شود. ۶- در آخر گزینه sign up را میزنیم که با این کار شما در سایت اینستاگرام اکانت اینستاگرام ساخته اید و میتوانید از طریق سایت از اینستاگرام استفاده کنید. تمامی مراحل ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر مجله خبری اینستا تمام شد. اولین مرحله این هست که شما اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و وقتی عکس زیر را دیدید روی گزینه Sign Up with email or phone number یا همان «نام نویسی با ایمیل یا شماره تلفن» کلیک کنید. دقت داشته باشید که برای انتخاب نام کاربری در اکانت اینستاگرام خود حتما باید مواردی را انتخاب کنید که توسط کاربر دیگر ثبت نشده باشند. اینستاگرام در حین انتخاب نام کاربری شما را راهنمایی می‌کند.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید