آموزش تصویری ساخت کانال تلگرام خصوصی و عمومی تکنولایف | instaa

این یعنی شما می توانید تلگرام را در سیستم عامل های موبایلی مثل Windows Phone , iOS و Android در اختیار داشته باشید. تلگرام همچنین نسخه ی دسکتاپ برای Windows , MacOS و Linux نیز عرضه کرده است. به جز این پلتفرم ها، تلگرام حتی یک پلتفرم تحت وب توسعه داده است تا بدون نیاز به نصب خود برنامه، بتوان از این پیام رسان استفاده کرد. استفاده از تلگرام برای برقراری ارتباط، وقت و هزینه کمتری داشته و با سرعت بسیار زیاد تری قابل انجام است. همچنین شایان ذکر است که تلگرام به خاطر سبکی و سرعت بالا حتی امکان اتصال با اینترنت های ضعیف را نیز دارا می باشد و در نتیجه همه جا و در هر زمانی قابل استفاده است.

تبلیغات متنی

برای مثال ربات هایی برای نظرسنجی، اطلاع رسانی و مدیریت کانال ها از جمله این موارد هستند. شما به عنوان ادمین یک کانال و یا یک کاربر فعال در تلگرام می توانید با کمک این ربات ها کارها و امور مختلف خود را از حالت دستی به حالت خودکار در بیاورید. تلگرام چنین سیستمی را برای خود حساب کاربری نیز در نظر گرفته است. برای این مورد قابلیتی با عنوان Account self-destruct در بخش امنیت و حریم خصوصی در بخش تنظیمات در نظر گرفته شده است. کاربران می توانند با تنظیم این مورد، یکی از گزینه های 1 ماه ، 3 ماه ، 6 ماه و یک سال را انتخاب کنند.

آموزش اتصال تبلت به تلویزیون

سپس درست مانند تلگرام اصلی باید اسم، عکس و یک بیوگرافی از کانال را تعیین کنید و تیک بالا را بزنید. ابتدا باید در صفحه اصلی تلگرام حرفه ای سه خط همبرگری گوشه سمت چپ بالای صفحه را انتخاب کنید تا منو باز شود. همچنین می‌توانید از کاربران بخواهید سوالاتشان را از شما بپرسند و باتوجه‌به این سوالات محتوای جذابی برای کانال‌تان تهیه کنید. زمان انتشار پست هم مهم است، سعی کنید ساعتی که بیشتری بازدید از کانال‌تان وجود دارد را پیدا کنید و هر روز در همان ساعت خاص محتوایی را برای کاربر به اشتراک بگذارید.

  • دومین گزینه‌ای که در نوار ابزار پایین صفحه می‌بینید، File است.
  • در ابتدا کدی دریافت می‌کنید که باید آن را در بخش مربوطه وارد کنید.
  • از جایی که تلگرام بر مبنای سیستم متن باز طراحی شده است، شما به عنوان یک کاربر عادی نیز قادر هستید تا یک روبات را به سادگی تمام در تلگرام ایجاد کنید.
  • سپس می توانید با کمک کدهای اینلاین و یا با کدنویسی های استاندارد، ربات خود را گسترش دهید.

جالب است بدانید که تلگرام به طور کاملا رایگان عرضه شده و تمام نیازهای مالی آن توسط آقای پاول دورف تامین می‌شود. قابلیت جستجو پیشرفته در قسمتی که با فشردن علامت ذره بین در صفحه اصلی برنامه ظاهر میشود با امکان فیلتر بر اساس نوع مطلب (متن یا عکس یا فیلم یا …) و یا بر اساس منبع (افراد یا گروه یا ربات یا کانال) و یا بر اساس تاریخ. بدیهی است که هر کدام تعداد آرای بیشتری داشت شما باید در سمت و سوی آن برنامه ریزی و حرکت کنید. یکی از موارد آزار دهنده در پیام رسان ها ارسال پیام ناخواسته و یا اشتباهی به دیگران است که با کمک این گزینه می توانید بعد نوشتن متن خود و اطمینان از صحت محتوا و درست بودن گیرنده پیام با لمس کلید نسبت به ارسال پیام خود اقدام کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

در این منو می‌توانید تعیین کنید که پیام‌های جدید پس از یک روز، یک هفته، یک ماه یا در بازه‌ی زمانی سفارشی،‌ حذف شوند. توجه کنید که در صورت حذف خودکار پیام‌ها هیچ راهی برای بازگردانی آن‌ها وجود نخواهد داشت. بخش Chat Folders مجله خبری اینستا مخصوص کسانی است که چت‌های فراوانی دارند و می‌خواهند آن‌ها را دسته‌بندی کنند.

مروری بر قابلیت های تلگرام در سال 2021

دیدگاهتان را بنویسید