بک لینک چیست و چگونه رتبه سایت را جا به جا می‌کند؟-بک لینک گلدلینک

انکر تکست ها کلمات کلیدی لینک شده ای هستند که ارزش بالایی دارند. این کلمات به گوگل نشان می دهد صفحه ای که به آن لینک داده است ، در چه مورد صحبت می کند. به همین خاطر استفاده از آن در لینک سازی خارجی از اهیمت بالایی بر خوردار است. اما به یاد داشته باشید استفاده ی بیش از حد از انکر تکست ها می تواند به شدت مضر باشد زیرا گوگل متوجه می شود که شما قصد دارید رتبه بندی ها را در یک کلمه خاص از به نفع خود بهبود دهید.

ایجاد مزرعه لینک یا هر نوع شبکۀ بک‌لینک مشابه به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. این روش‌ها جزو روش‌های کلاه سیاه سئو حساب می‌شوند و گوگل در صورت تشخیص وبسایت‌های بک‌لینک دهنده و گیرنده را جریمه می‌کند. شما می‌توانید در کامنت‌های سایت‌های دیگر، لینک مطلب یا سایت خود را قرار دهید. بعضی صفحه‌ها نظرات را بدون نیاز به تایید منتشر می‌کنند و اجازه می‌دهند ولی بعضی‌ها اگر لینکی در کامنت وجود داشته باشد آن را حذف می‌کنند.

  • در صورتی که هنگام آنالیز لینک های ساخته شده برای وب سایت، متوجه لینکهای بی کیفیت شدید، بهتر است که از طریق روشهای مختلف، هریک از لینکها را غیرفعال کنید.
  • در اکثر مواقع، سایت‌های مرتبط به یکدیگر لینک نمی‌دهد و همین عامل می‌تواند به یک چالش تبدیل شود.
  • به این منظور می‌توانید در وب سایت‌هایی که از نویسنده مهمان استقبال می‌کنند مطلب بنویسید.
  • بنابراین احتمال اینکه روی یک لینک تنها در یک پروفایل کلیک کنند، به مراتب کمتر از زمانی است که توضیحات کاملی حول همان لینک دریافت میکنند.
  • بک لینک در واقع همان لینک‌هایی است که وب‌سایت‌های دیگر به سایت و محتوای شما می‌دهند.
بک لینک چیست و چگونه رتبه سایت را جا به جا می‌کند؟-بک لینک گلدلینک

حالا صفحه هدف را دارید، انکر تکست را مشخص کرده‌اید و می‌خواهید از شناسه فالو استفاده کنید. رسانه مورد نظر حتماً محتوای مرتبط داشته باشد یا حداقل محتوای آن عمومی باشد. اگر توضیح بیشتر از این می‌خواهید پس سری به از دوره‌ها و مقاله‌های بازاریابی محتوا در آکادمی نوین استفاده کنید. دوره‌های تولید و استراتژی محتوا که در آکادمی ارائه کرده‌ایم تجربه‌های موفق خودمان در نوین است. موقع ایجاد هر لینک باید شناسه‌ای برای آن تعیین شود که گوگل بفهمد لینک از چه نوعی است. اگر مردم آدرس وبسایتی را نمی‌دانستند هیچ‌کس روحش هم خبردار نمی‌شد و وبسایت هم هیچ بازدیدی نمی‌گرفت.

تاثیر بک لینک در سئو سایت چیست؟

به طور مثال در عکس زیر، تصویر سمت چپ، یک عبارت را در صفحه نشان می‌دهد که یه یک سایت لینک شده است. تا اینجا می‌دانیم که بک لینک سایت چیست اما نکته مهمی که باید در نظر بگیریم این است که این بک‌لینک باید شامل کلمه کلیدی هدف نیز باشد. اگر به تازگی وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده و قصد بررسی موارد مربوط به سئو را داشته باشید، به احتمال زیاد با بک لینک یا پیوند ورودی آشنا شده‌اید. بک لینک سایت از جمله موارد بسیار تاثیرگذار در سئو به شمار می‌آید.

چقدر طول می‌کشد تا بک لینک تاثیر بگذارد؟

پیشنهاد ما خرید بک لینک دائمی و قوی با استفاده از انتشار رپورتاژ آگهی از طریق پلتفرم بررسی بک لینک (This Internet page) تریبون است. با کمترین هزینه می‌توانید بک لینک‌های باکیفیت را از این سایت خریداری کنید. بک لینک یکی از مواردی است که گوگل در زمان امتیاز‌دهی آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و باید نسبت به آن حساسیت ویژه‌ای داشته باشید. یعنی سایت‌های دیگر به خاطر شناخت شما به میل خود برای‌تان لینک می‌سازند. ممکن است سایت‌های دیگر در پی تبلیغاتی که برای سایت خود انجام داده‌اید شما را بشناسند. با توجه به اهمیت این موضوع مواردی را بیان می کنیم که به کمک آن بتوانید این دو را از هم تشخیص دهید.

از چند سایت مختلف بک لینک بگیرید از چند سایت مختلف بک لینک بگیرید

به همین دلیل بخش مهمی از تلاش‌های سئوکارها به بک لینک گرفتن معطوف می‌شود. در این مقاله ابتدا بررسی می‌کنم که بک لینک چیست ، سپس انواع بک لینک ها را معرفی خواهم کرد و به معیارهای تعیین ارزش بک لینک می‌پردازم. اگر میخواهید موفقیت خوبی در سئو سایت کسب کنید، اهمیت بک لینک برای سایتتان را فراموش نکنید. اگر همین الان در اینترنت برای «خرید بک لینک» جستجو کنید، کلی سایت می‌بینید که خدمات خرید بک لینک را ارائه می‌دهند. این سایت‌ها معمولا با یک سری سایت‌های پربازدید رابطه دارند و محتوای شما را در آن‌ها قرار می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید