چگونه آن را بسازیم و هر آنچه که باید بدانید

3. انتخاب کنید دعوت از همکار.

1. طبق معمول یک پست فید یا Reel ایجاد کنید.

5. ضربه بزنید انجام شده همانطور که شما یکی را پیدا کردید

می‌توانید از Instagram Collabs برای نوشتن محتوا با حساب‌های دیگر استفاده کنید. نویسنده اصلی عمومی می‌تواند حساب خصوصی یا عمومی دیگری را به‌عنوان همکار برچسب‌گذاری کند. سپس، حساب دیگر می تواند درخواست را بپذیرد یا رد کند. اگر اکانت دیگر بپذیرد، پست در پروفایل آنها نیز نمایش داده می شود و در فید اینستاگرام بین فالوورهای آنها توزیع می شود. هدر پست محتوا را به هر دو حساب نسبت می دهد. توجه داشته باشید که نویسنده اصلی می‌تواند در هر زمانی یک همکار اضافه یا حذف کند.

توجه داشته باشید که پس از انتشار پست نمی توانید یک همکار دعوت کنید. شما فقط می توانید قبل از انتشار پست مشارکتی یا Reel از یک نویسنده مشترک دعوت کنید. اگر فراموش کرده اید که یک نویسنده مشترک را دعوت کنید، باید پست را حذف کنید و هنگام ایجاد مجدد آن دعوت نامه را ارسال کنید.

نحوه پذیرش دعوت نامه برای یک پست همکاری

پست های مشترک در مقایسه با پست های فید معمولی یا قرقره ها تعامل بیشتری ایجاد می کنند. وقتی دو اکانت با هم همکاری می‌کنند، فالوورهای آن‌ها از این همکاری هیجان‌زده می‌شوند، این منجر به لایک‌ها، کامنت‌ها و اشتراک‌گذاری‌های بیشتر می‌شود که به نوبه خود دیده شدن پست شما را در الگوریتم اینستاگرام افزایش می‌دهد و به طور بالقوه باعث جذب بیشتر کاربران جدید می‌شود.

💡برای افزایش تعامل خود در اینستاگرام، Combin Growth را امتحان کنید. به طور خودکار اکانت های جالب را لایک کنید، فالو کنید و نظر آنها را جلب کنید! با Combin Growth، همچنین می توانید معیارهای جستجوی خاصی را برای یافتن شرکای مناسب برای پست های همکار خود تعیین کنید.

تقویت تعامل

پست های مشترک می تواند یک رسانه عالی برای افزایش آگاهی در مورد یک هدف اجتماعی یا یک کمپین خیریه باشد. برندها می‌توانند با سازمان‌های غیرانتفاعی، فعالان یا تأثیرگذارانی که از همان هدف دفاع می‌کنند شریک شوند تا پیام را تقویت کنند و مخاطبان بیشتری را درگیر کنند. پست مشارکتی به مخاطبان آموزش می دهد، باعث تعامل می شود و آنها را تشویق می کند تا از هدف حمایت کنند.

همکاری و آموزش محتوا

شما می توانید فقط یک نویسنده مشترک را به پست دعوت کنید. به گفته خود اینستاگرام، یک پست مشترک برای هر دو نویسنده به معنای موارد زیر است:

  • هم نام شما و هم نام نویسنده دیگر در هدر پست ظاهر می شود.
  • هم فالوورهای شما و هم فالوورهای نویسنده همکارتان این پست را در فیدهای خود خواهند دید.
  • این پست در شبکه نمایه شما و هم‌نویسنده نمایش داده می‌شود.
  • هم شما و هم نویسنده مشترک آمار و مشارکت پست (لایک، نظرات و اشتراک گذاری) را مشاهده خواهید کرد.

همکاری با دیگران می تواند طراوت و تنوع را به محتوای شما تزریق کند. با کار با افراد یا برندهای مختلف، می توانید طیف وسیع تری از دیدگاه ها، سبک ها و موضوعات را به مخاطبان خود ارائه دهید. این تنوع می تواند فالوورهای جدیدی را جذب کند که به محتوای مشترک علاقه مند هستند و منجر به رشد بالقوه بلند مدت برای حساب اینستاگرام شما شود.

شبکه با برندها و سازندگان دیگر

4. همکار را در قسمت جستجو پیدا کنید.

پست های مشترک را می توان برای اهداف بازاریابی خاص تنظیم کرد و نیازها و اهداف منحصر به فرد هر برند را برآورده کرد. با شناسایی فرصت‌ها و شرکای مناسب، می‌توانید از پست‌های همکاری برای افزایش دیده شدن نام تجاری خود، جذب مخاطبان و دستیابی به اهداف بازاریابی خود استفاده کنید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/instagram-collab-post/

پست های Collab به شما این امکان را می دهد که با سایر سازندگان محتوا، تأثیرگذاران یا برندهای موجود در جایگاه خود ارتباط برقرار کرده و روابط برقرار کنید. این ارتباطات می‌تواند درهایی را برای همکاری‌ها، فریادها یا شراکت‌های آینده باز کند، دسترسی شما را افزایش داده و بر رشد صفحه شما تأثیر بگذارد.

هنگام برنامه‌ریزی پست‌های مشترک، انتخاب نویسندگانی که مخاطبانشان با جمعیت هدف شما همسو باشد، ضروری است. این تضمین می کند که همکاری برای دو طرف سودمند است، قابلیت کشف را افزایش می دهد و احتمال جذب فالوورهای درگیر که علاقه واقعی به محتوای شما دارند را افزایش می دهد.

از ارسال مجدد و محتوای تکراری خودداری کنید

اگر بیش از یک حساب اینستاگرام دارید، می‌توانید یکی از آنها را در یک پست مشارکتی با دیگری تبلیغ کنید. به عنوان مثال، شما یک حساب برند اصلی و یک حساب دیگر برای پشتیبانی مشتری، مشاغل خالی و زندگی اداری، یا حتی مدیر عامل خود دارید که می خواهید در مورد آن صحبت کنید. برای این کار، می توانید یک پست مشترک نیز ایجاد کنید و آگاهی مخاطبان خود را افزایش دهید.

کمپین های آگاهی بخشی

پست های مشترک اینستاگرام دارای یک سری مزایای برای حساب شما هستند. مانند اینها.

دسترسی به حساب اینستاگرام را گسترش دهید

وقتی شخصی از شما دعوت می‌کند تا یک همکار شوید، یک اعلان در صفحه فعالیت می‌بینید. برای پذیرش دعوت نامه موارد زیر را انجام دهید:

  1. به صفحه فعالیت خود بروید.
  2. روی اعلان دعوت کلیک کنید.
  3. اصابت مرور.
  4. ضربه زدن تایید کنید اگر می خواهید دعوت را بپذیرید

لیستی از نکات ظریف وجود دارد که باید قبل از ایجاد یک پست مشترک در پلتفرم بدانید که اینستاگرام به آن اشاره می کند. آن ها اینجا هستند.

به عنوان مثال، یک برند لباس که با یک وبلاگ نویس مشهور مد همکاری می کند، یا یک شرکت الکترونیکی که با یک بازبین فناوری همکاری می کند، می تواند ویژگی های محصول، گزینه های استایل، یا سناریوهای استفاده واقعی را به نمایش بگذارد و منجر به افزایش آگاهی و تبدیل شود.

حساب های دیگر خود را تبلیغ کنید

پست های Collab هنگام راه اندازی یک محصول جدید یا تبلیغ یک محصول موجود می توانند بسیار موثر باشند. شراکت با یک حساب کاربری با نفوذ یا برند دیگری در صنعت شما به شما این امکان را می دهد که از مخاطبان آنها استفاده کنید و از اعتبار آنها استفاده کنید. با نشان دادن محصول در یک پست مشترک، می توانید سر و صدا ایجاد کنید، پیش بینی ایجاد کنید و فروش را افزایش دهید.

6. جزئیات باقی مانده را پولیش کنید و ضربه بزنید اشتراک گذاری.

اکنون بیایید ببینیم که چگونه یک پست مشارکتی می تواند دسترسی و تعامل شما را در اینستاگرام افزایش دهد.

چرا از پست های Collab اینستاگرام استفاده کنیم؟

این قطعه نشان می دهد که چگونه پست های مشترک ایجاد کنید، چرا باید آنها را امتحان کنید، و در چه مواردی پست های مشارکتی می توانند برای بازاریابی اینستاگرام معجزه کنند.

پست مشارکتی اینستاگرام چیست؟

پست‌های همکاری، اشتراک‌گذاری محتوایی را که در آن هر دو طرف بدون تکرار و ارسال مجدد نشان داده می‌شوند، برای برندها و سازندگان آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل های مشترک به شما امکان می دهد بدون درخواست اسکرین شات های Insights از همکار خود، عملکرد پست یا حلقه را تخمین بزنید. هر دوی شما می توانید نظرات را نظارت کرده و به آنها پاسخ دهید، بنابراین تعامل را حتی بیشتر افزایش دهید.

نحوه ایجاد یک پست Collab در اینستاگرام

همکاری اینستاگرام یا پست مشترک یک پست تک فید یا حلقه ای که دو نویسنده دارد. یک کاربر پست را ایجاد می کند و دیگری را به همکاری دعوت می کند. هنگامی که کاربر دوم دعوت را می پذیرد، پست و همچنین لایک ها و نظرات آن توسط هر دو حساب به اشتراک گذاشته می شود.

این پست ها در اصل هستند ویژگی Instagram Collabs، یک عملکرد نسبتاً جدید است که به شما امکان می دهد پست های مشترک یا مشارکتی با حساب های دیگر ایجاد کنید و با برندها و تأثیرگذاران همکاری کنید.

علاوه بر این، هم‌نویسندگان نظرات و لایک‌ها را به اشتراک می‌گذارند، به این معنی که وقتی دنبال‌کنندگان هم‌نویسنده شما در یک پست نظر می‌دهند، شما این نظرات را نیز مشاهده خواهید کرد و می‌توانید پاسخ دهید.

محتوا را متنوع کنید

اول از همه، شریک مناسب را انتخاب کنید. شریکی را انتخاب کنید که مخاطبانش از نظر جمعیتی، علایق، ارزش‌ها و غیره با مخاطبان شما مطابقت داشته باشد. به دنبال حساب‌هایی در جایگاه، اندازه مخاطب، نرخ تعامل و سبک محتوا باشید. یک همکار خوب شانس جذب فالوورهای مرتبط و متعهد به صفحه شما را افزایش می دهد.

برای ایجاد یک پست فید اشتراکی یا Reel، شروع به ایجاد یک پست اینستاگرامی به طور معمول کنید و از یک همکار دعوت کنید تا آن را به اشتراک بگذارد:

2. انتخاب کنید افراد را تگ کنید در منوی جزئیات پست

در اینجا چند ویژگی وجود دارد که باید در مورد پست های مشترک اینستاگرام در نظر داشته باشید:

  • نویسنده اصلی نویسنده اصلی پست است. اگر نویسنده اصلی مشارکت کننده را مسدود کند یا همکار نویسنده اصلی را مسدود کند، همکاری پایان می یابد. همکار می‌تواند در هر زمان همکاری را ترک کند. با این حال، در همه این موارد، پست همچنان در نمایه نویسنده اصلی حفظ خواهد شد.
  • تنظیمات حساب نویسنده اصلی تنظیمات پست را تعیین می کند. اگر نویسنده اصلی حساب خود را به خصوصی تغییر دهد، فقط دنبال کنندگان حساب او می توانند پست را ببینند.
  • نویسنده اصلی صاحب پست است. اگر نویسنده اصلی پست را حذف کند، از نمایه همکار نیز حذف خواهد شد.
  • حساب نویسنده اصلی پست را حفظ می کند. اگر نویسنده اصلی حساب خود را غیرفعال کند، پست دیگر وجود ندارد. از نمایه همکار نیز حذف خواهد شد. با این حال، اگر نویسنده اصلی حساب خود را دوباره فعال کند، پست هم در نمایه نویسنده اصلی و هم در نمایه همکار بازیابی می‌شود.

زمانی که باید پست Collab در اینستاگرام را انتخاب کنید

و در اینجا موارد خاصی وجود دارد که می توانید از پست های همکاری به نفع خود استفاده کنید.

راه اندازی یا تبلیغ محصول

حالا قبل از گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام به این موارد توجه کنید.

نکاتی که باید قبل از اشتراک گذاری پست مشترک در اینستاگرام به خاطر بسپارید

چگونه از یک پست همکاری اینستاگرام بیشترین بهره را ببریم؟ برای آن نیز پاسخی داریم.

حتما این پست های اینستاگرامی که دو نویسنده دارند را دیده اید. خوب، اگر شما هم فکر کرده اید که چگونه چنین پست هایی ایجاد کنید، این مقاله برای شما مناسب است.

با همکاری با یک حساب کاربری دیگر یا اینفلوئنسر اینستاگرام، به مخاطبان موجود آنها ضربه می‌زنید و به محتوای شما اجازه می‌دهید تا به گروه وسیع‌تری از افرادی که ممکن است هنوز با حساب شما آشنایی نداشته باشند، دسترسی پیدا کند. این قرار گرفتن در معرض می‌تواند منجر به افزایش فالوورها، لایک‌ها و مشارکت در پست‌های شما شود، زیرا پست در فیدهای دنبال‌کنندگان هر دو نویسنده مشترک ظاهر می‌شود.

برندها می‌توانند با متخصصان، متخصصان یا تأثیرگذاران خاص برای به اشتراک گذاشتن دانش، نکات، آموزش‌ها یا بینش‌های صنعت شریک شوند.

دیدگاهتان را بنویسید