نمایندگی هایک ویژن نماینده رسمی فروش و پخش هایک ویژن در ایران

این دوربین ها با استفاده از سنسور های پیشرفته قادرند تا تصاویر باکیفیتی را در شب ثبت کنند. دوربین استارلایت هایک ویژن دارای دید در شب رنگی بوده و جزئیات را به خوبی برای شما ضبط می کنند. هایک لوک بستریست که در آن می توانید تمامی مراحل افزایش امنیت مغازه ، امنیت شرکت ، امنیت منازل و ….. خود را شامل مشاوره ، انتخاب و نصب دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظتی را با کمک مشاوران و فروشندگان این مجموعه به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید هایک ویژن . این مجموعه نماینده ی رسمی فروش برند ها هایک ویژن و های لوک در ایران است که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر “پارس ارتباط”به شما عزیزان عرضه می نماید. با استفاده از این برنامه شما می توانید در داخل شبکه داخلی و یا از راه دور و از طریق اینترنت دوربین مداربسته خود را با استفاده از انتقال تصویر مشاهده کنید.

دوربین هایک ویژن 2 مگاپیکسل DS-2CE56D0T-IPF

مدل های دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار متنوع است و هر کدام یک شیوه کاملا منحصر به فرد برای نامگذاری دارند به همین دلیل باید ابتدا محصولات این شرکت را به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی کرد. این موضوع سب می شود تا شما در هنگام استفاده از این تجهیزات بتوانید داده های بیشتری را در طول یکسال بر روی دستگاه ذخیره سازی کنید و به آسانی تمام اطلاعات ضبط شده از دوربین مداربسته هایک ویژن را به صورت لحظه ای در اختیار داشته باشید. رابط کاربری ارائه شده در این تجهیزات بسیار عالی است و سبب می شود تا کاربردی بودن آن حفظ شود و کنترل ساده تری نیز به نسبت دستگاه های دیگر دارد.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2783G2-IZS

مدت زمان زیادی از تولید اولین دوربین تحت شبکه نمی گذرد، با این حال به علت پتانسیل بسیار بالای سیستم های تحت شبکه، استفاده از آنها به سرعت گسترش یافت و امروزه بخش بزرگی از بازار سیستم های نظارت تصویری را تشکیل می دهند. فعالیت ما در فرافن از سال ۸۵ و با تمرکز بر تجهیز و اجرای پروژه‌های امنیتی آغاز شد و با راه‌اندازی سایت فرافن مارکت که جزو اولین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته و شبکه در ایران می‌باشد، دامنه خدمات و محصولات ما به سراسر کشور گسترش یافت. اکنون که بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن می‌گذرد و بیش از ۴۰۰۰ هزار پروژه‌ی موفق را به سرانجام رسانده‌ایم، مفتخریم که توانسته ایم همواره مرغوب ترین کالاها را تقدیم مشتریان خود نماییم. محصولاتی از قبیل دوربین مدار بسته، ضبط کننده ویدیویی، دزدگیر اماکن، سوئیچ شبکه و سایر تجهیزات شبکه و امنیتی از بهترین برندهای ایران و جهان همچون هایک ویژن، داهوا، کی دی تی و … . دوربین هایک ویژن توربو HD دسته ای از محصولاتی هستند که برای انتقال سیگنال دوربین تا دستگاه ضبط کننده از سیگنال های آنالوگ اچ دی استفاده می کنند.

محصولات تحت شبکه، تلفن دیجیتال و دوربین هایک برای پروژه های بزرگ و حرفه ای ایده آل است. هایک ویژن بازه گسترده ای از محصولات دوربین مداربسته و سایر تجهیزات نظارتی و حفاظتی را ارائه می دهد. این شرکت تمامی نیازمندی ها برای حفاظت از یک محیط کوچک تا یک زیرساخت ملی را در سبد محصولات خود به مشتریان پیشنهاد می دهد. انتخاب محصول مناسب می تواند برای افراد نا آشنا به سیستم های حفاظتی کمی پیچیده به نظر برسد.

  • برند هایک ویژن تلاش خود را در ارائه طیف وسیعی از محصولات انجام داده است و اکنون شما مدل های مختلفی از دوربین های آنالوگ، دیجیتال، توربو و… این شرکت را می توانید در بازار برای اهداف مختلف پیدا کنید.
  • شما می توانید طبق نیاز خود دوربین دام هایک ویژن یا دوربین بولت هایک ویژن را خریداری کنید.
  • مؤسسه پژوهشی هایک ویژن بر روی تحقیق در مورد تکنولوژی، هدایت فناوری های نوآورانه برای حفظ جایگاه خود در صنعت نظارت تصویری تمرکز می کند.
  • بله، ما به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کنیم.
  • انتخاب برند مناسب برای سیستم مداربسته یکی از حساسترین بخش های خرید و نصب سیستم مداربسته است.
  • این تجهیزات برای افرادی که به دنبال یک سیستم حفاظتی اقتصادی و در عین حال موثر هستند ایده آل است.

با توسعه بخش فرعی روباتیک، Hikrobotics، هایک ویژن به تدریج تکنولوژی مدیریت انبار که توسط Hikrobotics توسعه یافته را مورد استفاده قرار داد. استفاده از چیزی حدود 800 پیک هوشمند به هایک ویژن اجازه داده است به سیستم های لجستیک و انبارداری تمام خودکار دست پیدا کند. در آینده مکان های کارخانه تولیدی هایک ویژن، پارک فناوری چانگ کینگ و پارک فناوری نوآورانه ووهان خواهد بود. هایک ویژن 7 الی 8 درصد از درآمد حاصل از فروش سالانه خود را به R&D اختصاص می دهد. این سطح از سرمایه گذاری هایک ویزن را قادر ساخته که اقدامات پژوهشی و نوآورانه را بطور طولانی مدت ادامه دهد.

نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن

نمایندگی هایک ویژن نماینده رسمی فروش و پخش هایک ویژن در ایران

دیدگاهتان را بنویسید