فروشگاه لباس و پوشاک بچه گانه اینترنتی پیانو

ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پیراهن مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید. نمی‌توان یک قیمت واحد برای هر نوع پیراهن آستین کوتاهی مشخص کرد؛ چرا که عوامل زیادی در تعیین قیمت آن‌ها، دخیل هستند. همگی از فاکتور‌های کاربردی برای تهیه یک پیراهن می‌باشند که قطعا در میزان قیمت آن هم تاثیرگذار هستند. پیراهن آستین کوتاه از جمله لباس‌هایی است که زیاد پوشیده می‌شود؛ از همین جهت، کیفیت و مرغوبیت آن از اهمیت جدی برخوردار است.

پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل راه راه DIP- رنگ مشکی

انواع پیراهن مردانه به دلیل تنوع زیادی که دارد معمولا توسط آقایان در فصول مختلف و موقعیت‎های پیرهن استین کوتاه متفاوت انتخاب می‌شود. پیراهن مردانه اسپرت یا مجلسی را به راحتی می‌توان با انواع لباس مردانهمانند شلوار جین یا پارچه‌ای و همچنین کتان ست کرد. پیراهن مردانه معمولا یقه دارد و برای همه از جمله پسر بچه‌ها تا افراد بزرگسال کاربرد دارد. از انواع چارخانه و طرح دار و یا مدل‌های ساده پیراهن مردانه می‌توان در زیر کت استفاده کرد و از محل کار تا عروسی به سراغ‌شان رفت. مناسب بودن اندازه‌ی پیراهن نقش مهمی در استایل تان خواهد داشت، بنابراین هنگام خرید پیراهن به این نکته توجه کنید که بیش از حد کوتاه، بلند، تنگ یا گشاد نباشد.

دیدگاه خود را به همراه سوالات خود درباره این کالا یا فروشنده آن بیان نمایید. در صورت امکان از خشک کن برای خشک کردن لباس استفاده نکنید. اندازه های درج شده در جدول سایزبندی ممکن است به اندازه ی 1 الی 1/5 سانتیمتر متغیر باشند.

خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه کیکی رایکی مدل MBB20006-348

همچنین می توانید یک پیراهن بردارید، آن را به اندازه کودک خود برش دهید و یک پیراهن کوچک و زیبا بدوزید. اگر می‌خواهید از ژاکت خوشرنگ خود دوباره استفاده کنید، پس آن را به یک کلاه زیبا تبدیل کنید. برای پوشاندن درز زیر دروازه از جین‌های قدیمی‌استفاده کنید. با این کار می‌توانید به گرم ماندن اتاق و صرفه جویی از انرژی کمک کنید.

  • در قیاس با پیراهن های آستین بلند پیراهن های آستین کوتاه وقتی که دارای برشی به نسبت اسلیم تر و جذب نسبت به پیراهن های آستین بلند باشند به صورت قابل توجهی زیباتر دیده می‌شود.
  • انتخاب جنس مناسب برای پیراهن های آستین کوتاه به شما کمک می‌کند تا در فصل‌های گرم سال کمتر عرق کنید و کمتر احساس گرما کنید.
  • در آخر بهتر است از پوشیدن دامن‌های بلند تا ساق پا یا مچ پا خودداری کنید.
  • معمولا رنگ‌های روشن مناسب پوست‌های سبز و تیره است و رنگ‌های تیره لباس برای پوست‌های سفید.
  • پوشیدن هودی، کت چرم و بارانی نیز می‌تواند استایل زیبایی برای شما به‌وجود آورد.
در واقع اکثر لباس های تولیدی با نخ از جمله همین پیراهن مردانه از لطافت بالایی برخوردار هستند که همین امر نیز سبب افزایش راحتی شما بخصوص در طول روز های گرم تابستان می شود. الیاف نخ با داشتن منافذی در خود به راحتی هوا را از خود عبور می دهند و با ایجاد فضایی خنک از تعریق بیش از اندازه بدن جلوگیری می کنند. همچنین در نظر داشته باشید که الیاف نخ به خوبی رطوبت را به خود جذب میکنند که این امر به کاهش میزان تعریق بدن کمک زیادی میکند. از طرفی به دلیل اینکه احتمال دارد پیراهن را برای مدت زمان زیادی تن کنید پارچه نخی یک انتخاب هوشمندانه برای دوخت آن محسوب میشود چراکه این پارچه از ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری میکند.

اگر دوست دارید پیراهن های رنگی بپوشید، می توانید یک بار بخرید و امتحان کنید. به عنوان مثال، می توانید رنگ زرد را در تابستان بپوشید، و آن را با رنگ طوسی یا سرمه ای ست کنید. جنس پارچه پیراهن مردانه اگر با کیفیت باشد تا مدت‌ها برایتان ماندگاری خواهد داشت. این پارچه‌ها معمولا از جنس نخی یا نخ پنبه هستند و ممکن است برای کمتر چروک شدن با مقادیری الیاف مصنوعی همراه شوند.

افرادی که دوست دارند تیپ اسپرت بزنند می توانند پیراهن چهارخونه بپوشند. همچنین طرح های هاوایی نیز اخیرا بین آقایان بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. 3- بررسی کنید که بند ها دست دوز بوده و دوخت های نامنظم دارند، این ویژگی معمولاً نشان دهنده کیفیت بالای پیراهن است. 1- بهترین پیراهن ها دو لایه هستند نه یک لایه و پارچه آنها محکم تر و نرم تر است.

پیراهن مردانه آستین کوتاه ارزان

فروشگاه لباس و پوشاک بچه گانه اینترنتی پیانو البته پیراهن های مردانه آستین کوتاه را می توانید در گشت و گذار و طبیعت بپوشید و از هوای آزاد لذت ببرید. بی دلیل نیست که این دسته از پیراهن های مردانه یکی از پرطرفدارترین پوشش ها در سرتاسر دنیا بشمار می رود. در واقع این پوشش به دلیل کیفیت بالا، تنوع زیاد طرح های متفاوت و رنگ بندی متنوع یکی از ۳ انتخاب اول آقایان در هنگام خرید لباسی برای بالاتنه است. سله بن با پشتوانه ای سرشار از تجربه تولید و بافت پارچه در سال ۱۳۸۹ پا به عصر تولید حرفه ای پوشاک ایرانی گذاشت. ماموریت ما در گروه سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی می باشد. ما چهارچوب های ارزشی سله بن را براساس ارزش های خانواده بنا نهادیم ، تا علاوه بر تکیه بر فرهنگ و هویت ایرانی ، تن پوشی با استانداردهای جهانی تولید نماییم.

می‌توانید از خرید اینترنتی استفاده کرده و در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. یکی از گزینه‌هایی که پیش روی شما قرار دارد؛ وب سایت دیجی استایل است که انواع پیراهن مردانه را با تنوع زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. در دیجی استایل می‌توانید انواع مدل پیراهن مردانه 2022 و مدل‌های جدید را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید