صفر تا صد هوشمند سازی ساختمان⭐️ تکنیک بی نظیر! شرکت کارن-خانه هوشمند آکو

یکی از اتفاقات معمول که باعث خسارت مالی شدید به ساختمان می‌شود، نشت آب است. در یک ساختمان هوشمند با تشخیص به موقع مشکل می‌توان جلوی اتفاق افتادن فجایع را گرفت. در آپارتمان هوشمند که بخشی از تجهیزات هوشمند سازیمتعلق به همه واحدها است، کاهش اتفاقات ناگوار در رضایت کلی ساکنین موثر است. در این سیستم به طور اتوماتیک مصرف انرژی دستگاه‌های بدون استفاده حذف می‌شود. این سیستم می‌تواند به اینترنت متصل شده و باعث می‌شود که بتوانید اجزای خانه خود را از هر جای دنیا کنترل کنید.

انواع توپولوژی knx در هوشمند سازی ساختمان

ساخنمان های هوشمند خانه هایی هستند که از طریق شبکه ارتباطی حسگرها، دستگاهها و وسایل خانگی، مدرن شده اند. این دستاوردها به ساکنین خانه این امکان را می دهد تا از طریق سیستم های نظارت و کنترل عملکرد خانه ها را کنترل کنند. اجرای پروژه هوسمند سازی ساختمان، منجر به افزایش کیفیت زندگی، کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه انرژی و در نهایت باعث ایجاد حس آرامش و آسایش در ساکنین ساختمان می گردد. همان طور که در این مطلب به جزئیات ساختمان های هوشمند و انتظاراتی که از این سیستم می رود، اشاره کردیم، باید بتوان در دوره های آموزشی هوشمند سازی ساختمان به این مهارت ها مسلط شد.

لوله کشی با بکارگیری اجناس مختلف از جمله لوله های چند لایه یا گالوانیزه و فولادی ( بیشتر مخصوص آب )، لوله های مسی ( مخصوص مبرد ) و کانالهای هوا ( گالوانیزه، پلی اورتان و … ). این ادوات معمولا با نام های آژیر و چراغ های چشمک زن (فلاشر یا استروب) در سیستم های اعلام حریق مورد استفاده قرار می گیرند. براساس اعلام آن ها عملیات اطفاء حریق و تخلیه ی ساکنین یا انجام سناریوهای متعدد و تدابیر مختلف صورت می گیرد.

در هوشمند سازی ساختمان کلیه تجهیزات الکتریکی با استفاده از یک اپلیکیشن و تلفن همراه از راه دور کنترل و تنظیم می شوند. در ساختمان های مذکور نیازی به حضور فیزیکی فرد برای کنترل تجهیزات نیست. هوشمند سازی سیستم صوتی و تصویری نیز موجب راحتی و آسایش بیشتر کاربران و ساکنین می شود. در مطلب حاضر قصد داریم در مورد هوشمند کردن تجهیزات صوتی و تصویری با شما صحبت کنیم. هوشمند سازی ساختمان در تهران با استفاده از برندهای مختلف و با روش های متنوع انجام می شود. قیمت هوشمند سازی ساختمان در تهران علاوه بر نوع و برند تجهیزات مورد استفاده به نوع پروتکل مورد نظر مشتری نیز بستگی دارد.

ویژگی های مجموعه فیلم های آموزش هوشمندسازی ساختمان BMS :

واحدهای پردازنده، کنترلرها و کنتاکتورها و رله ها همراه با اجزای اصلی سخت افزاری برای کنترل سیستم ها در یک تابلو هوشمند سازی مرکزی قرار گرفته است. مهندسینی که در زمینه هوشمند سازی ساختمان فعالیت می کنند باید از دانش کافی برای نصب، راه اندازی و برنامه نویسی و مانیتورینگ این تجهیزات بهره مند باشند. سنسور دما، سنسور فشار، سنسور رطوبت، سنسور حرکتی، سنسور التراسونیک و لیمیت سوئیچ و میکروسوئیچ جزو تجهیزاتی هستند که در حوزه کنترل و نظارت کاربرد دارند و وجود آن ها در پروسه هوشمندسازی ساختمان ضروری است. استفاده از ابزارهای مختلف هوشمند جایگزین کارکردهای انسانی شده و این موضوع به وضوح در هوشمندسازی ساختمان ها و خانه ها قابل رویت است.

اهداف هوشمندسازی ساختمان شامل بهبود آسایش ساکنین، کاهش مصرف انرژی، کاهش هزینه‌های عملیاتی و نگهداری، افزایش امنیت، کنترل دسترسی، کنترل از راه دور، و بهبود چرخه عمر تجهیزات و تاسیسات مرتبط است. هوشمند سازی آپارتمان و ساختمان از جدیدترین راهکارها برای بالا بردن سطح رفاه زندگی و بهینه سازی مصرف انرژی خواهد بود. هر چند که گجت های هوشمند بخش اعظمی ا جذابیت ساختمان هوشمند را تشکیل می دهند اما هوشمند سازی ساختمان بحثی فراتر از گجت ها است و به تمامی سیستم های ساختمان مربوط خواهد شد. کنترل شدت روشنایی و رنگ نور، ساده ترین انواع قابلیت هایی هستند که در ساختمان ها به واسطه هوشمند سازی سیستم های روشنایی ساختمان فراهم خانه هوشمند تهران می شوند.

  • در هوشمند سازی ساختمان کلیه تجهیزات الکتریکی با استفاده از یک اپلیکیشن و تلفن همراه از راه دور کنترل و تنظیم می شوند.
  • به این طریق مراقبت و حفاظت کامل را از ساختمان مورد نظر داشته باشد.
  • به طوری که اگر BMS می‌تواند سیستم گرمایش را در ساعت مشخصی روشن کند، IBMS می‌تواند از منطق پیچیده‌تری برای کنترل گرمایش استفاده کند.
  • سنسورهایی نیز جهت درب و پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد که شامل دو بخش هستند.
صفر تا صد هوشمند سازی ساختمان⭐️ تکنیک بی نظیر! شرکت کارن-خانه هوشمند آکو

دیدگاهتان را بنویسید