ساده ترین راه برای دانلود تصاویر از اینستاگرام

ساده ترین راه برای دانلود تصاویر از اینستاگرام

اینستاگرام پر از عکس های زیبایی است. بنابراین، اگر بخواهید برخی از آنها را دانلود کنید، هیچکس نمی تواند شما را سرزنش کند. همچنین، مردم تمایل دارند بهترین عکس هایی را که گرفته اند در اینستاگرام آپلود کنند. احتمال زیادی وجود دارد که برای شما نیز صدق می کند. شاید کپی های اصلی برخی از آن عکس ها را گم کرده باشید. بنابراین، شما می خواهید مواردی را که در اینستاگرام دارید دانلود کنید.

ساده ترین راه برای دانلود تصاویر از اینستاگرام

مشکل اینجاست که برخلاف فیس بوک، اینستاگرام به شما اجازه دانلود عکس ها را نمی دهد – حتی آنهایی که در پروفایل خودتان هستند. اما نگران نباشید؛ راه حل هایی وجود دارد، و می توانید آنها را در این راهنما پیدا کنید.

چگونه عکس های خود را دانلود کنیم

اینکه اینستاگرام به شما اجازه دانلود عکس های خود را نمی دهد، کاملاً درست نیست. شما می توانید این کار را انجام دهید، اما عکس ها در یک بسته ارائه می شوند. این پلتفرم به شما امکان می دهد درخواستی برای دانلود تمام اطلاعات موجود در حساب کاربری خود ارسال کنید. این شامل تمام متن به‌عنوان آرشیو HTML و JSON، ویدیوها و – حدس زدید – عکس‌ها است.

متأسفانه، استفاده از آن بسیار ناخوشایند است. علاوه بر انتخاب نکردن عکس‌ها برای دانلود، 48 ساعت طول می‌کشد تا اینستاگرام به این درخواست رسیدگی کند. علاوه بر این، از آنجایی که شما باید تعداد بسیار زیادی فایل را دانلود کنید، داده های زیادی مصرف می کند. و اگر لازم باشد سال بعد دوباره این کار را انجام دهید چه؟

شاید بهتر باشد فایل اصلی را از جای دیگری پیدا کنید. شاید یک کپی را روی یک هارد دیسک خارجی، درایو فلش، کارت حافظه یا فضای ذخیره سازی ابری ذخیره کرده باشید. نکته این است که فقط زمانی این روش را انتخاب کنید که هیچ انتخاب دیگری ندارید.

با این حال، دانستن نحوه انجام این کار می تواند مفید باشد. بنابراین، در اینجا راهنمای انجام این کار است.

برای این کار باید از وب سایت اینستاگرام در یک مرورگر استفاده کنید. این تنها راه دسترسی به ابزاری است که به شما امکان می دهد درخواستی را به اینستاگرام ارسال کنید.

بنابراین، اینستاگرام را در یک مرورگر باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس، به تنظیمات حساب خود بروید. در بخش Privacy and Security، «Data Download» و سپس «Request Download» را پیدا کنید. روی آن کلیک کنید و مراحلی را که اینستاگرام به شما می گوید دنبال کنید. در آخر، 48 ساعت صبر کنید تا لینک فایل های قابل دانلود از طریق ایمیل دریافت کنید.

چگونه عکس ها را هنگام آپلود دانلود کنیم

برای اجتناب از نیاز به انجام روش ذکر شده در بالا، می توانید عکس ها را هنگام آپلود در اینستاگرام بارگیری کنید. ممکن است بپرسید، آیا اگر این کار را انجام دهید، فقط یک کپی از عکس خود را کپی نمی کنید؟ این تنها در صورتی صادق است که فیلتر و ویرایشی به عکس اضافه نکنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، دستگاه شما یک کپی از عکس را با این ویرایش ها ذخیره می کند.

ساده ترین راه برای دانلود تصاویر از اینستاگرام

علاوه بر این، همه عکس‌هایی که در اینستاگرام آپلود می‌کنید از دستگاه شما نیستند. این برنامه دارای یک ابزار دوربین است که به شما امکان می دهد عکس بگیرید و مستقیماً در اینستاگرام آپلود کنید. اگر هنگام آپلود آن را دانلود نکنید، کپی دریافت نمی کنید.

حال، چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ در واقع تنظیم آن بسیار آسان است. اگر هنوز این کار را نکرده اید، اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست پایین صفحه و سپس منوی همبرگر در بالا سمت راست ضربه بزنید. “تنظیمات” را انتخاب کنید.

اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، روی «حساب»، سپس «عکس‌های اصلی» یا «پست‌های اصلی» ضربه بزنید. در آنجا یک سوئیچ می‌بینید که می‌گوید «ذخیره عکس‌های اصلی». آن را روشن کنید و کارتان تمام شد.

دانلود عکس ها با استفاده از برنامه های تلفن همراه شخص ثالث

هر دو روش ذکر شده در بالا برای دانلود عکس از حساب اینستاگرام شما هستند. اگر می‌خواهید عکسی را از حساب دیگری دانلود کنید – مثلاً علاقه‌مند به افراد مشهور، چه می‌کنید. آیا باید به روش اسکرین شات اکتفا کنید؟

اینستاگرام ابزاری ندارد که به شما امکان دانلود تصاویر را از حساب شخص دیگری بدهد. اما راه حل هایی وجود دارد. برای این کار می توانید از برنامه های تلفن همراه شخص ثالث استفاده کنید.

دانلود عکس در iOS

اگر از آیفون برای اینستاگرام استفاده می کنید، می توانید از Repost: برای اینستاگرام برای دانلود عکس ها استفاده کنید. این یک برنامه تلفن همراه شخص ثالث است که با تبلیغات پشتیبانی می‌شود اما برای استفاده رایگان است. بر خلاف سایر برنامه های موجود، تبلیغات در این برنامه مزاحم نیستند.

برای استفاده از آن:

  1. با پیدا کردن عکسی که می خواهید ذخیره کنید شروع کنید.
  2. روی منوی سه نقطه ضربه بزنید و “Copy Link” را انتخاب کنید.
  3. برنامه Repost for Instagram را باز کنید و لینک را در قسمت مربوطه قرار دهید. برنامه باید پست اینستاگرام را همراه با عکسی که می خواهید دانلود کنید را به شما نشان دهد.
  4. روی دکمه دانلود ضربه بزنید تا عکس را در رول دوربین خود ذخیره کنید. به خاطر داشته باشید که Repost یک واترمارک اعمال می کند.

دانلود عکس در اندروید

اگر از گوشی اندرویدی برای اینستاگرام استفاده می کنید، می توانید به جای آن از Regrann – Repost برای اینستاگرام استفاده کنید. می توانید این برنامه را در فروشگاه Google Play پیدا کنید. استفاده از این برنامه 100٪ مانند استفاده از Repost برای اینستاگرام است.

دانلود عکس ها با استفاده از یک وب سایت شخص ثالث

همچنین می توانید عکس های اینستاگرام را هنگام استفاده از رایانه دانلود کنید. اپلیکیشن Repost یکی از وب سایت هایی است که می توانید از آن استفاده کنید. و استفاده از آن به اندازه استفاده از برنامه ها ساده است. URL پست را کپی کنید، آن را در فیلد موجود در وب سایت قرار دهید و روی دکمه دانلود کلیک کنید.

ساده ترین راه برای دانلود تصاویر از اینستاگرام

دانلود عکس های اینستاگرام با استفاده از ابزارهای توسعه مرورگر

اگر از فن آوری آگاه هستید، لازم نیست از خدمات شخص ثالث استفاده کنید. می توانید از ابزارهای توسعه مرورگر برای ذخیره یک عکس در دستگاه خود استفاده کنید.

مرورگر باید ابتدا تصاویر را دانلود کند تا بتواند آنها را نمایش دهد. بنابراین، اگر بتوانید تصویر را در آنجا پیدا کنید، می توانید آن را بدون کمک شخص ثالث ذخیره کنید. ما به شدت توصیه می کنیم از این روش استفاده کنید زیرا این روش بدون خطر است.

اینستاگرام را در یک مرورگر رایانه باز کنید و به صفحه ای بروید که می توانید تصویری را که می خواهید بارگیری کنید مشاهده کنید. برای اکثر مرورگرهای وب، با کلیک راست بر روی یک فضای سفید و کلیک بر روی “Inspect” باید ابزار توسعه باز شود. همچنین می توانید F12 را در رایانه شخصی ویندوزی خود فشار دهید.

به تب Network رفته و Images یا IMG را انتخاب کنید. تصویری را که می خواهید دانلود کنید در لیست پیدا کنید. پیش نمایش های کوچکی وجود دارد که می توانید از آنها به عنوان راهنما استفاده کنید. وقتی آن را پیدا کردید روی آن کلیک راست کرده و «Open in new tab» را انتخاب کنید.

یک برگه جدید در مرورگر شما باز می شود که عکس آن به همان اندازه ای است که در اینستاگرام موجود است. روی آن راست کلیک کرده و گزینه Save Image را انتخاب کنید. و شما می روید.

لطفاً به یاد داشته باشید که بهتر است قبل از بارگیری عکس شخص دیگری اجازه بگیرید. اگر نمی توانید، مطمئن شوید که به هیچ وجه از آن استفاده نمی کنید که به نفع شما باشد. شما می توانید از آن به عنوان یک صفحه قفل یا تصویر زمینه استفاده کنید و نه بیشتر.

تاریخ: 27 اکتبر 2022 / دسته بندی ها: نکات، / نویسنده: ریچ دریس

مجله ترفندهای اینستاگرام

The Easiest Way to Download Images from Instagram

دیدگاهتان را بنویسید