خرید مدل های جدید پرده پانچ طرح دار با قیمت مناسب

یکی از فاکتورهای که تاثیر زیادی بر روی قیمت پرده پانچ دارد، جنس و نوع پرده بکار رفته در ویستا پرده دوخت پرده است. قیمت این پرده کاملا از مدل پرده پیروی می کند و نسبت به جنس پرده متغیر است. به عنوان مثال پرده پانچ تور کتان دارای قیمت کمتری نسبت به مدل های مخمل هستند. دیباشهر با 20 سال فعالیت درخشان در حوزه منسوجات و انواع پرده، آماده است تا مدل های گوناگون پرده پانچ را با نازل ترین و بهترین قیمت ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

  • بنابراین هنگام انتخاب بهترین میل پرده برای مدل پانچ باید به دکوراسیون منزلتان توجه کنید.
  • حتی اگر پنجره شما قدی و بلند نیست، پرده‌ی پانچ آن را به صورت بلند سفارش دهید تا فضای خانه دلباز و شیک به نظر برسد.
  • با رعایت نکات گفته شده و در نظر گرفتن محیط می توانید یک انتخاب عالی داشته باشید .
  • اغلب میل پرده های موجود در بازار برای پرده های پانچی فلزی و به رنگ های نقره ای و طلایی هستند اما میل پرده های رنگ چوب نیز در بازار وجود دارند که شما میتوانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید .
  • حال برای خرید پرده پانچ شما به راهنمایی و نکات بسیار مهمی نیاز دارید تا بتوانید بهترین مدل پرده را انتخاب کنید.
البته این ساده بودن نه تنها از شیک بودن آن نکاسته بلکه آن را شیک و لاکچری تر نیز کرده است. پرده پانچی یکی از مهمترین عناصر در دکوراسیون منزل است از تاثیر آن بر نور خانه تا محل کار گرفته تا رنگ آن که می تواند یک هماهنگی بین عناصر دکوراسیون ایجاد کند. پرده پانچی یکی از چندین دسته مختلف پرده است که کاربردهای خاص خود را دارد. همچنین میزان اکسسوری و یراق آلات به کار رفته در آن تاثیر بسیار زیادی در برآورد قیمت نهایی دارد.

زیبایی، سادگی و جذابیت پرده‌های پانچ باعث شده تا هر ایرانی حتما این مدل پرده را برای یکی از بخش‌های اصلی منزل خود انتخاب کند. از آنجایی که امروزه افراد به دنبال پرده‌‌هایی با شستشوی راحت و بدون چروکی هستند، اکثر نوع پرده پانچی اتاق خواب‌هایی که در قسمت بالا درموردشان توضیح دادیم، امکان شستشو با ماشین لباسشویی و یا دست را دارند. فقط لازم است که دمای آب برای شستشوی این پرده‌ها 30 درجه به همراه مایع لباسشویی باشد. پس از شستشوی این پرده‌‌‌ها چروک نمی‌شوند و احتیاجی به اتو نیست اگر در حالت نم دار این پرده‌ها را آویزان کنید تا در همان حالت ایستاده خشک شوند. این نوع جنس پرده پانچی بسیار ساده و دارای رنگ بندی متنوعی می‌باشند که دارای ویژگی‌هایی چون لطافت، حالت پذیری راحت و مناسب سبک مینیمال و ساده هستند. رنگین کمانی از رنگ‌های موجود پرده پانچ آماده، دست شما را در انتخاب پرده‌های آماده باز می‌گذارد تا بتوانید تکه‌های پرده آماده را از رنگ‌های متفاوت انتخاب کنید، به خصوص برای نصب روی پنجره‌های با عرض زیاد.

طرح گل از گذشته‌های دور یکی از طراحی‌های مورد علاقه افراد در کاغذ دیواری، تابلو و ست مبلمان بوده است. بنابراین اگر یکی از طرح‌های پرده مدل پانچ به شکل گل‌دار باشد، نباید تعجب کرد. وجود پرده‌های پانچ با طرح‌های مذکور میتواند آرامش دلچسبی در فضای مورد نظرتان ایجاد کند. به همین دلیل پرده طرح سنتی پانچ را برای دکوراسیون سنتی اتاق پذیرایی و اتاق خواب انتخاب ایده‌آلی می‌دانند.

تازه ترین مطالب

یا حتی با دیدن یک عکس، حال روحی ما خوب می شود و از آرامش لبریز می شویم. برای دیدن و پر شدن از این حس خوب، کافی است که عکس مد نظر را بر روی پرده پانچ چاپ کنید یا حتی نمونه های دیگری از آن ها تهیه نمایید. به عنوان مثال شما می توانید منظره یک دریا را در رنگ ها مختلف برای اتاق خواب و.‌.. در بالا اشاره ای به این موضوع کردیم که پرده های پانچ طبیعت برای آشپزخانه مناسب ترند.

شما حتی می‌توانید پرده آماده را با سایر وسایل مانند اکسسوری‌های خود، کوسن‌ها یا فرش‌ها ست کنید. اگر تصویر یا طرح خاصی در ذهن خود دارید میتوانید از طریق پیام رسان ها با ما در ارتباط باشید. ما در مجموعه چاپ دیجیتال دی هر طرحی که مد نظر شماست را چاپ کرده با بهترین دستگاه و بالاترین کیفیت در شهر قم ارائه می‌دهیم. پارچه مخمل خارجی علاوه بر کیفیت مخمل ایرانی گرم بالاتری دارد و در مقابل شستشو بسیار مقاوم‌تر است و خرید این پارچه باعث می‌شود چاپ روی پرده ماندگاری و کیفیت بسیار بیشتری داشته باشد. اکثر پرده های پانچی قابلیت شستشو را دارند و شما میتوانید به راحتی آن را در آب سرد با دست یا لباسشویی آن را بشویید.

به دلیل وجود چاپگرهایی که توانایی چاپ عکس روی پارچه را دارند این پرده ها تنوع بی نظیر پیده کرده اند. هر نوع عکسی روی این پرده ها قابل چاپ است و از آنجایی که وجود عکسها نامحدود است تنوع پرده پانچی نیز نامحدود شده است. هازان یکی از مدل های باکیفیت و شاخص پرده به شمار می رود که ماندگاری بالا، ظرافت و بافت زیبا به همراه تنوع بالای طرح و رنگ از مشخصه های اصلی آن است. شما می توانید از جنس هازان به عنوان پرده‌پانچ خود استفاده کنید تا زیبایی و جذابیت چشمگیری را به دکوراسیون منزل خود هدیه دهید. رایج ترین مدل پرده پانچ، مدل چاپی است که بر روی پرده طرح مورد نظر خریدار چاپ می شود. در ادامه مدل های مشهور پرده‌پانچ را زیر ذره بین خواهیم برد و ویژگی های آن ها را بررسی می کنیم.

پرده پانچ چیست؟ انواع پرده پانچی با 35 طرح شیک

همچنین همان طور که ذکر شد.پرده پانچی رنگی در تمام فروشگاه ها قابل یافت است و می توان نسبت به سایز یا ابعاد پنجره مد نظر خود آن ها را خریداری نمایید‌. یکی از مهمترین بخش ها در طراحی دکوراسیون داخلی که نمایی دو چندان به فضا می بخشد پرده ها می باشند. استفاده از پرده ها در دکوراسیون داخلی از اهمیت به سزایی برخوردار است. طراحان دکوراسیون در طراحی های خود همیشه سعی بر این داشته اند تا طرحی متفاوت برای استفاده از پرده ها داشته باشند. این محصول در قسمت اتصال به میل پرده دارای حلقه های فلزی برای نصب سریع می باشد.

جنس چاپ هایی که بر روی پرده های پانچ استفاده می شوند بالا است و پس از شست و شو هم رنگ اصلی خود را از دست نمی دهند. لازم است بدانید پرده های چهره پانچ، یک ایده عالی هم برای سوپرایز کردن می باشند. به عنوان مثال شما می توانید با چاپ کردن عکس خانواده تان بر روی پرده پانچ؛ آن ها را خوشحال کنید. علاوه بر تمام این‌ موضوعات پرده های چهره می توانند یک خرید با صرفه هم باشند.

شاید بپرسید چگونه؟ باید ذکر کنیم که پرده های چهره درست همانند یک قاب عکاسی می باشند. یعنی به این گونه که شما همان عکس مد نظر خود را در سایز و ابعاد بزرگتری ایجاد می کنید و می توانید او را نیز هر روز مشاهده کنید. پردهای تک رنگ پانچ، درست همانند بقیه مدل های پرده پانچ مزایایی برای‌ مشتریان دارند که هر فردی برای خرید اقدام کند، از آن ها بهره مند می شوند. ما پیشنهاد ما این است که پرده های پانچ تک رنگ و حتی مدل دار خود را به صورت حضوری تهیه کنید.

پرده پانچ کودک کد N-625

خرید مدل های جدید پرده پانچ طرح دار با قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید