خرید تتر فروش تتر قیمت تتر و دیگر ارزهای دیجیتال در بیت برگ-تترفا

ارز دیجیتال تتر، در ابتدا کار خود را با نام ریل کوین آغاز کرد و در ادامه کار، نام آن به تتر تغییر کرد. تتر، تنها استیبل کوین بازار نیست اما می‌توان آن را مشهورترین و پرطرفدارترین استیبل کویندانست. بیت فینیکس ، کمی بعد از معرفی تتر، ارز تتر گلد را با پشتوانه طلا معرفی کرد. صرافی تبدیل، پلتفرمی امن و سریع برای خرید و فروش ارز دیجیتال تتر با کمترین کارمزد است. در خرید آسان تتر از صرافی تبدیل، کارمزد معامله به نوع معامله بستگی دارد. برای تبادل ارز ‌دیجیتال با تومان کارمزد دریافتی معادل 0.25% و برای تبادل ارز ‌دیجیتال با تتر کارمزد دریافتی 0.2% خواهد بود.

روش نگهداری تتر

به طور خلاصه، تتر،دلار دنیای ارزهای دیجیتال است.با خرید USDT می‌توان ارزهای دیجیتال دیگر را خرید و فروش کرد. زمانی که بازار پرریسک می‌شود، با تبدیل کردن سرمایه‌تان به تتر، می‌توانید آن را از نوسانات شدید قیمتی دیگر ارزها مصون نگه دارید. علاوه بر این، تتر به نقل و انتقال پول نیز کمک می‌کند؛ چراکه کارمزد انتقال مناسبی دارد و قیمت آن در طول انتقال تغییر نمی‌کند. معامله‌ گران می‌توانند با خریدTether، سرمایه خود را بدون نگرانی از تغییر ارزش آن در زمان معامله، در بین صرافی‌ها یا کیف پول‌های مختلف جا به جا کنند.

این ارز دیجیتال توسط سازمان متمرکزی به نام بنیاد تتر اداره می‌شود. این بنیاد، می‌تواند در مورد میزان عرضه ارز تتر و نحوه توزیع آن تصمیم گیری کند و کنترل کامل ارز دیجیتال خود را در دست دارد. تتر در بازار معاملاتی ارزپایا بر بسترترونو بااستاندارد TRC20عرضه شده است و کارمزد نقل و انتقال آن کمتر از یک دلار است. پشتوانه تتر، دلار آمریکا است که خود یکی از ارزهای قدرتمند دنیا است. بله پس از تکمیل مرحله احراز هویت و فعال شدن سطح طلایی، کاربران می‌توانند تترهای خود را به تومان تبدیل کنند.

نمودار قیمت تتر و نرخ برابری تومان

بخاطر داشته باشید که تتر سه شبکه ی متفاوت دارد که هریک با آدرس جداگانه ای ذخیره می شوند. این اطلاعات از سایت تریدینگ ویو استخراج شده که معامله‌گران حرفه‌ای را گرد آورده است و از چندین دیدگاه مختلف برای این تحلیل استفاده می‌کند. این تیم در این اطلاعیه اعلام کرد که هیجان‌زده است تا پیشرفت اخیر خود و همچنین بروز رسانی جدید را برای کاهش بیشتر سبد اوراق تجاری خود به اشتراک خرید تتر بگذارد. این تیم اعلام کرد که در حال حاضر، بنیاد تتر 8.4 میلیارد از این دارایی‌ها دارد که 5 میلیارد آن در 31 جولای منقضی می‌شود. این اتفاق منجر به کاهش قابل توجه دارایی‌های اوراق تجاری به 3.5 میلیارد می‌شود که در مسیر تعهد تتر به جامعه است.

خرید تتر فروش تتر قیمت تتر و دیگر ارزهای دیجیتال در بیت برگ-تترفا کیف پول‌های نرم افزاری گزینه‌ای منعطف تر و رایگان برای ذخیره سازی Tether USDT، البته با نگرانی‌های امنیتی هستند. یکی از کیف پول‌های نرم افزاری مناسب برای ذخیره ارز دیجیتال تتر، کیف پول MyEtherWalletاست که هم در نسخه دسکتاپ و هم در نسخه موبایل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اومنی والت نیز یک کیف پول تحت وب است که از ارز دیجیتال USDT پشتیبانی می‌کند. این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد کنترل دارایی‌های خود را در دست بگیرند. خرید ارز دیجیتال USDT در صرافی تبدیل مراحل بسیار ساده‌ای دارد و به کمک صرافی تبدیل می‌توانید این ارز دیجیتال را با کارمزد بسیار کم خریداری کنید. در فرایند ساده شما قادر هستید با استفاده از سرویس خرید آسان ارز دیجیتال تنها در چند ثانیه تراکنش خود را انجام داده و پول خود را به ارز دیجیتال USDT تبدیل کنید.

متأسفانه USDT قابلیت استخراج ندارد و هم‌واره شرکت تتر لیمیتد میزان این ارز در بازار را اعلام می‌کند. برای ردیابی تراکنش‌های تتر باید با مرورگرهای مناسب مثل اتراسکن (سازگار با ERC20) و یا ترون اسکن (سازگار با TRC20) استفاده کنید. کارمزد هر انتقال نیز به سرعت شبکه، ترافیک و میزان عرضه و تقاضا وابسته است. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران انتخاب یک جایگزین برای USDT است.

  • ارزش این ارز به دلیل داشتن پشتوانه دلار آمریکا ثابت است و همواره یک دلار خواهد بود.
  • توکن‌های تتر دارایی‌هایی هستند که به آسانی مانند سایر ارزهای دیجیتال در سراسر بلاک چین حرکت می‌کنند، اما به صورت 1 به 1 به ارزهای دنیای واقعی متصل می‌شوند.
  • قیمت خرید تتر، سرعت انجام معاملات و انتقالات، پشتیابنی خوب، تجربه کاربری خوب و غیره از عواملی هستند که کاربران به هنگام انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال برای خرید تتر در نظر دارند.
  • تتر رمزارزی کاربردی است و این ویژگی باعث می‌شود که خرید تتر و سرمایه‌گذاری در آن قابل‌قبول و بالنده‌ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید