خانه هوشمند و هوشمند سازی ساختمان الیکا پلاس

کاربران می‌توانند درجه حرارت داخلی، روشنایی و لوازم خانگی را نیز تنظیم و کنترل کنند. دستگاه های مختلف خانه با هوشمند سازی از طریق رابط های کاربری مانند ریموت ها ، کلیدهای لمسی، ترموستات های هوشمند و غیره، از طریق زیر ساخت های اینترنتی، سیم کشی و رادیویی به کنترل کننده مرکزی منزل متصل می شوند. بنابراین متناسب با نوع پروتکل مورد استفاده در پکیج هوشمند سازی خانه رابط های کاربری متنوع در قیمت های مختلف قابل انتخاب هستند.

پروتکل های مختلف امنیتی برای شبکه های بی سیم

همین موضوع باعث شده تا بتوانید منطبق با اوضاع جیب تان اقدام به اجرای پکیج هوشمند سازی خانه در بستر اینترنت اشیاء نمایید. برای بسیاری از افراد نیروی محرکه برای هوشمند ساختن خانه‌ها صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌ها با سیستم‌های گرمایشی و تهویه‌ی هوای اتوماتیک است. ترموستات‌های هوشمند به سرعت و به طور دقیق گرمایش و سرمایش خانه را اتوماتیک می‌کنند. خاموش کردن محصولات دیگری مانند چراغ‌های متصل و لوازم خانگی در زمان عدم نیاز، می‌تواند مصرف انرژی را کم کند. این نوع محصولات باید در لیست چک همه‌ی خانه های هوشمند و ساختمان هوشمند قرار گیرند.

BMS یا سیستم مدیریت ساختمان چیست؟

پمپ ها برای پمپاژ مایعات از جمله آب مورد استفاده می گیرند موارد مصرف آنها می تواند آبیاری فضای سبز یا پر و خالی کردن استخر باشد. انواع موتورهای الکترونیکی برای اهداف مختلف استفاده می شوند از جمله باز و بسته کردن پرده ، باز و بسته کردن در و … میکروفن با آن می توان صدای محیط را ضبط کرده و به سیستم مرکزی یا دستگاه ضبط کننده ارسال کرد. سنسوری است که رطوبت محیط یا خاک را اندازه می گیرد و بیشتر در محیط های باز و فضای سبز جهت آبیاری هوشمند به کار برده می شود.

خانه هوشمند و هوشمند سازی ساختمان الیکا پلاس

حس‌گرهای ساکن این امکان را فراهم می‌کنند که قطع خودکار در مدت زمان‌های خالی بودن میسر باشد و همچنین برنامه‌ریزی زمانی تطبیق برای سکونت خانه هوشمند را ممکن می‌سازند. لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید. دقت کنید زومیت، وب‌سایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند. در لس آنجلس ساخته است،‌ اگرچه با طراحی ماژولار خود چندان هوشمند به نظر نمی‌رسد؛ اما داخل آن داستان کاملا متفاوتی در جریان است.

  • خانه‌ای که تئودور عاشق سیستم عامل کامپیوترش می‌شود و می‌تواند با شخصیت بازی واقعیت مجازی که به شکل هولوگرام در خانه‌ی او حرکت می‌کند، خیلی راحت گفت‌وگو کند.
  • البته می‌توان بدون محدودیت از هزاران اپلتی که توسط کاربران دیگر ایجاد شده و در این اپلیکیشن موجود است، استفاده کرد.
  • حالا ما هم می‏توانیم با برقراری این سیستم در خانه ‏هایمان رویاهای گذشته را به واقعیت پیوند بزنیم و مانند بازیگران فیلم‏های علمی- تخیلی عمل کنیم.
  • منظور از سناریو، عملیات کنترلی است که به صورت همزمان بر روی چند نود انجام می شود.
پمپ های آب روشن می شوند، شیر های مربوط به هر بخش باز شده کار آبگیری آغاز می شود بعد از رسیدن آب به مقدار نیاز شیرها به تدریج بسته شده و آبگیری متوقف می شود. سپس سیستم تصفیه با بررسی و آنالیز سلامت آب به صورت هوشمند اقدام به تنظیم سلامت آب می کند. و در نهایت سیستم هوشمند دمای آب ایده ال شما را تنظیم کرده و هنگام ورود شما کلیه امور انجام شده و مجموعه قابل استفاده می باشد.

نگاه کردن در آینه‌ی حمام این ساختمان نه‌تنها انعکاس صورت شما، بلکه اخبار و وضعیت آب‌و‌هوا را نیز نشان می‌دهد. می‌توانید برای دوش گرفتن محدودیت زمانی تعیین کنید تا وقتی از این حد عبور کرد، به شما هشدار بدهد. سیستم اعلان حریق به صورت خودکار تأثیری بر عملکرد سیستم تهویه ندارد و …. در یک ساختمان هوشمند، مجموعه ای از سنسورها وجود دارد که اطلاعات مختلفی نظیر میزان روشنایی ناشی از نور روز، دمای اتاق، حضور افراد در اتاق، آتش سوزی، وقوع سرقت و … را می توانند دریافت کنند. با وجود پیچیده و پیشرفته بودن تکنولوژی خانه هوشمند، نکته جالب توجه در رابطه با آن این است که تقریباً در سرتاسر دنیا می‌توانید به سادگی به تجهیزات و تخصص مربوط به آن دسترسی داشته باشد.

پس از اتمام پروژه با توجه به نوع قرارداد ضمانت اجرایی کامل به مشتریان عزیز داده می شود. این مجموعه با مشاوره رایگان متخصصین خود، طراحی پروژه های ساختمانی شما را به طور کاملا تخصصی انجام می دهد. در صورت کافی بودن نور روز، نور چراغ ها کاهش می یابد تا انرژی الکتریکی کمتری مصرف شود. در صورت وقوع آتش سوزی یا سرقت، از طریق پست الکترونیکی یا پیام کوتاه تلفن همراه ، خبردار شود.

پخش موسیقی از موبایل، پخش موسیقی از هارد تحت شبکه، دسته بندی آهنگ ها ، پخش همزمان موسیقی های متفاوت در چندین اتاق، رادیوهای اینترنتی و سرویس های پخش موسیقی رایگان بخشی از امکانات خانه هوشمند در زمینه موسیقی است. تصور اینکه نیازی نیست تمام ترموستات های یک ساختمان اداری و روشنایی های محیطی را روشن و خاموش کنید، کاربری سیستم های هوشمند اداری را آسان می کند. مشتری می تواند از تمام پتانسیل های سیستم هوشمند براساس نیاز و سلیقه خودش استفاده کند و تمام امکانات پروژه در این بخش بر اساس سلیقه کارفرما و کاربری پروژه راه اندازی و تحویل می شود. فکر کنید هنگام آشپزی کاری خارج از منزل نیز دارید حال چه می شود؟ شما مجبور هستین یا به غذای خانه رسیدگی کنید تا از بین نرود و به موقع حاضر شود یا به کار خارج از خانه بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید