هنگامی که یک کمپین جدید ایجاد می کنید، اولین قدم برای ایجاد یک تبلیغ اینستاگرام این است که هدف خود را انتخاب کنید.
استراتژیهای رسانههای اجتماعی ارگانیک ممکن است در ابتدا مقرون به صرفه به نظر برسند، اما آنها به آزمون و خطای زیادی متکی هستند و تنها زمانی میتوانند شما را به این نتیجه برسانند که در برابر تغییرات دائمی باشید. الگوریتم های رسانه های اجتماعی.
پس از تکمیل سه مرحله آخر، روی ادامه کلیک کنید تا به داشبورد ایجاد تبلیغات خود بروید. اینجا جایی است که محتوای خود را آپلود می کنید، نسخه تبلیغاتی خود را می نویسید و تبلیغ خود را منتشر می کنید.
تا بهترین استفاده را از خود ببرید بودجه بازاریابی، فقط در صورتی به تبلیغات و کمپین ها پول اختصاص دهید که به سود شما کمک کنند.
ثبت نام برای یک آزمایشی رایگان امروز و اجازه دهید Sprout از بقیه مراقبت کند.
اینستاگرام دارد ۲ میلیارد کاربر فعال اینستاگرام هر ماه، و کاربر به طور متوسط هر روز به مدت 53 دقیقه در پلتفرم اسکرول می کند. با استفاده از آن، تبلیغات اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا دسترسی خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.
اگر هدفی را انتخاب کنید که منطقی نیست، مانند ایجاد یک تبلیغ ترافیکی برای یک ویدیو یا یک تبلیغ فروش برای قرار دادن اینستاگرام، فیسبوک احتمالاً تبلیغ شما را رد می کند.
مرحله 2. کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را نام ببرید
شما تبلیغات فید اینستاگرام و تبلیغات استوری اینستاگرام خود را در داخل آن ایجاد می کنید مدیر تبلیغات فیس بوک.
هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عوامل مختلفی مانند دستگاه تلفن همراه مورد نظر شما، جمعیت شناسی، روز هفته و اینکه آیا تبلیغ شما در طول یک رویداد تلویزیونی بزرگ اجرا می شود بستگی دارد.
پس از انتخاب هدف تبلیغاتی خود، کمپین خود را نام گذاری می کنید. این بهترین راه برای پیگیری تبلیغات خود در مدیر تبلیغات است.
آیا برای شروع به ایجاد تبلیغات اینستاگرام به تنهایی آماده هستید؟ ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم چه چیزی را با هم جمع می کنید.
این نیز زمان خوبی برای دادن ما است راهنمای اندازه گیری تبلیغات اینستاگرام نگاه دوم برای اطمینان از بارگذاری دارایی های تبلیغاتی با اندازه صحیح.
به همین دلیل است که تمرکز بر یک استراتژی رسانه اجتماعی که هر دو را در بر می گیرد بسیار مهم است تاکتیک های ارگانیک و پولی. به این ترتیب، شما بهترین های هر دو جهان را دریافت می کنید. شما به طور فعال با مخاطبان خود از طریق پست های اینستاگرام خود درگیر هستید، و با تبلیغات، به مخاطبان بزرگتری دسترسی پیدا می کنید که ممکن است درباره برند شما ندانند.
با گزارش عملکرد پولی Sprout برای اینستاگرام، می توانید هر تعداد از کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام را برای معیارهایی که بیشترین اهمیت را دارند ردیابی کنید.
شما نمی خواهید با تلاش برای هدف قرار دادن هر کس و هرکسی پول را هدر دهید. این فرصت شماست تا واقعاً جمعیت شناسی، علایق و رفتار مخاطبان هدف برند خود را مشخص کنید.
مرحله 7. مکان های تبلیغاتی خود را انتخاب کنید
همه چیز به مخاطبان هدف شما بستگی دارد، به همین دلیل است که دانستن آن بسیار مهم است جمعیت شناسی اینستاگرام شما.
اگر تازه کار هستید تبلیغات اینستاگرام، این راهنما به شما کمک می کند تا شروع کنید.
به عنوان یک رسانه بصری، تبلیغات اینستاگرام راهی عالی برای نشان دادن محصول خود به شما می دهد. و با خرید اینستاگرام، می توانید تبدیل به مشتری را برای کاربران اینستاگرام آسان تر از همیشه کنید.
هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟
برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه تبلیغات اینستاگرام چیست، چرا یک استراتژی عالی برای کسب و کار شما است و چگونه اولین کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را ایجاد کنید، ادامه مطلب را بخوانید.
تبلیغات اینستاگرام چیست؟
سپس هر دسته بندی خاصی را که اعمال می شود انتخاب کرده و جزئیات کمپین را مشخص می کنید.
فرمت های مختلفی بر اساس هدف تبلیغاتی که انتخاب کرده اید در دسترس هستند، اما قالب های اصلی تبلیغات اینستاگرام عبارتند از:
- تبلیغات عکس: اینها شامل یک تصویر واحد است، بنابراین میخواهید مطمئن شوید که تصویر خوبی است.
- تبلیغات چرخ و فلک: اینها به کاربران اجازه می دهد تا به صورت افقی بین چندین تصویر یا ویدیو در دستگاه تلفن همراه خود حرکت کنند.
- تبلیغات نمایش اسلاید: اینها شبیه تبلیغات چرخ و فلک هستند، فقط تصاویر به صورت خودکار پخش می شوند (بدون نیاز به پیمایش).
- تبلیغات ویدیویی اینستاگرام: این ها کلیپ های ویدیویی هستند که می توانند از 3 ثانیه تا 60 ثانیه باشند.
عملکرد تبلیغات اینستاگرام خود را با Sprout تجسم کنید
برای شروع ایجاد اولین تبلیغ اینستاگرام خود، وارد اکانت تبلیغاتی فیسبوک خود شوید، به مدیر تبلیغات خود بروید و یک کمپین جدید راه اندازی کنید.
مرحله 1. هدف تبلیغ خود را انتخاب کنید
اگر به دنبال نکات بیشتری برای مدیریت کل استراتژی اینستاگرام خود هستید، راهنمای جامع ما را برای بهبود وضعیت خود بررسی کنید استراتژی بازاریابی اینستاگرام.