بهترین مچ بند های هوشمند 2021؛ همراه مدرن شما! تکنوسان مگ

بهترین مچ بند های هوشمند 2021؛ همراه مدرن شما! تکنوسان مگ

با توجه به این قابلیت، مچ بند بدون هیچ نگرانی‌ در هنگام شنا کردن دستبند می‌تواند دور مچ شما باشد. در طول سالهای اخیر، مچ بندهای هوشمند به یکی از پرطرفدارترین محصولات در دنیای دیجیتال تبدیل شده‌اند. استفاده و حمل آسان این گجت پرطرفدار باعث شده تا تنوع و محبوبیت آن روز به روز بیشتر شود. در این میان مچ بند های هوشمند شیائومی همیشه از فروش و محبوبیت بالایی برخوردار بوده‌اند. اگر قصد خرید بهترین مچ بند شیائومی را دارید، در مطلب امروز میلانالیست با ما همراه باشید. این جدیدترین مچ بند هوشمند شیائومی قادر است بار تمرینات، مدت زمان ریکاوری و تاثیر فعالیت‌های ورزشی را کنترل کند.

این مقاومت بالا در مقابل آب باعث می‌شود که بتوان از این محصول برای ورزش شنا نیز استفاده کرد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های هر دستبند سلامتی نوع داده‌ها و رابط کاربری نرم‌افزاری است که بر روی تلفن همراه کاربر نصب می‌شود. میزان داده‌ها، نوع تحلیل آن‌ها، امکان قرار دادن هدف و یا به چالش کشیدن دوستان برخی از امکانات این برنامه‌ها است. قبل از خرید هر گجت پوشیدنی هوشمند از سازگاری کامل آن با سیستم‌عامل تلفن همراه خود اطمینان حاصل کنید. این ساعت شبیه ساعت مچی گرد و کلاسیک است ، یک ساعت GPSدار است که دارای مجموعه ای عمیق و غنی از قابلیتهای کنترلی تناسب اندام است. درعوض ، این کارها را با ردیابی فعالیتی که محدود به تعداد قدم ها و ثبت دقیقه های فعال است ، ارزیابی می کند.

  • مچ بند Mi band 4 به مانند سایر مچ بند ها از قابلیت نمایش اعلانات برنامه های مختلف ، نمایش پیام ها ، رد تماس و تنظیم یادآور و..
  • به این دلیل که از نظر قیمتی بسیار ارزان است و قابلیت‌هایی دارد که معمولا در دستگاه‌های بسیار گران‌تر دیده می‌شوند.
  • ساعت هوشمند امیزفیت بیپ لایت دارای یک نمایشگر مربعی در اندازه 1.28 اینچ است که توسط یک لایه محافظ گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود.

اگر سطح استرس شما در طول روز افزایش یابد، مچ بند با ارسال یک هشدار ارتعاشی شما را مطلع خواهد کرد. طبق ادعای گارمین، باتری Garmin vivosmart four می تواند حدود 7 روز استفاده مداوم را پاسخ گویی کند که برای تمامی فعالیت ها کافی بنظر می رسد. مچ بند سلامت هواوی واچ Fit به یک نمایشگر بزرگ ۱.۶۴ اینچی AMOLED مجهز است که عمر باتری ۱۰ روزه دارد، نزدیک به ۱۰۰ حالت ورزشی را ارائه می‌کند و تمام طول روز سطح اکسیژن خون و ضربان قلب شما را می‌سنجد. اگر قصد خرید یک مچ بند هوشمند یا ردیاب تناسب اندام را دارید ، در این پست بهترین مچ بندها را در بازار در سال 2022 معرفی کرده ایم.

مچ بند هوشمند جی تب مدل W607

همگی در برابر آب مقاوم هستند تا هم نگرانی از بابت عرق کردن نداشته باشید و هم برای ورزش شنا مچ‌بند خود را همراه ببرید. این اپلیکیشن امکان به چالش کشیدن دیگر کاربران اکوسیستم فیت‌بیت به قصد رسیدن به اهداف فیتنس را فراهم می‌کند. پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۳ نیز همچنان از بهترین‌های بازار است و به لطف عرضه برادر کوچک‌ترش، طرفداران می‌توانند Galaxy Watch 3 را ارزان‌تر از همیشه تهیه کنند. پس از اعلام کنار گذاشتن تایزن و استفاده از Wear OS در گلکسی واچ ۴، سامسونگ مدعی پشتیبانی از ساعت‌های هوشمند مبتنی بر تایزن خود شد و از انتشار چند Watch Face جدید خبر داد. حاشیه متحرک دور ساعت روش کاربر برای ناوبری آسان در محیط سیستم عامل Tizen است.

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (مهر ۱۴۰۱)

اما این مسئله در دستبند هوشمند Mi Band 7 متفاوت است زیرا این دستبند هوشمند از a hundred and twenty حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این مچ بند از نوع AMOLED است که کیفیت وضوح بالایی را به شما ارائه میدهد. همچنین باتری این مچ بند با یک بار شارژ، می تواند 9 تا 15 روز بدون نیاز به شارژ مجدد شما را همراهی کند. به طور کلی اگر به دنبال یک مچ بند خوب با پشتیبانی از گجت های متنوع هستید، شیائومی Mi Band 7 بهترین گزینه برای شما میباشد.

ارزان‌ترین مچ‌بند هوشمندی که تجربه قابل قبولی را در اختیارتان می‌گذارد، آنر بند 5i با قیمت حدود ۴۰۰ هزار تومان است. آنر بند 5i بر خلاف آنر بند 5، از نمایشگر TFT LCD بهره می‌برد که کیفیت آن به نمایشگر امولد آنر بند 5 نمی‌رسد. مکانیزم شارژ کردن مچ‌بند نیز کمی عجیب است و باید آن را مستقیما به پورت USB شارژر متصل کنید. تیک واچ پرو ۳ اولترا GPS‌ مدل جدیدتر این ساعت است که در زمان نگارش مطلب هنوز به ایران نیامده. مهم‌ترین تفاوت مدل اولترا، اضافه شدن ۱۸ نور رنگ پس زمینه به نمایشگر کم مصرف است. متاسفانه حتی مدل اولترا از جدیدترین سیستم‌عامل گوگل یعنی WearOS 3 بهره‌مند نیست.

با اینکه مچ بند هوشمند فیت بیت ورسا three هشدارهای صوتی زیادی ندارد اما تمام چیزهایی که برای یک ردیاب تناسب اندام اولیه نیاز دارید را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و معقول (299.ninety five دلار) ارائه می‌دهد. به‌علاوه، شما گاهی اوقات می‌توانید آن را با قیمتی زیر 200 دلار نیز تهیه کنید. با وجود اینکه از ساعت هوشمندب در این قیمت انتظار نمی رود ، اماMi Band 4دارای یک ضربان سنج است و در صورت احساس غیرعادی بودن این قابلیت را دارد که با هشدارهای مخصوص ضربان قلب، به شما اطلاع دهد. دارای طراحی کاملاً ساده و شیک نظیری است که قابلیت ست شدن با هر لباس با هر رنگ و مدلی را داراست زیرا قابلیت تعویض بند به رنگها و مدل های مختلف را دارد.

همچنین یک اپراتور ساعت مجهز به GPS وجود دارد ، به این معنی که شما می توانید برنامه ها را اجرا کنید و مسیر و مکان خود را بدون نیاز به تلفن هوشمند ردیابی کنید. برخلاف سایر مدل های گارمین ، نسخه forty two میلی متری این ساعت سبک و باریک است و حتی ممکن است آن را حس نکنید. (برای یک مدل کوچکتر با همان قیمت ، شما باید یک مدل را از 45s انتخاب کنید.) بند ساعت سیلیکونی در چهار رنگ موجود است ، و صفحه نمایش آن یک LCD کم مصرف است. اگر یک دونده مارتن یا اهل تمرینات سنگین هستید ، ممکن است مجبور شوید گزینه های گران تری را انتخاب کنید. این نوع مچ بندها در عین جذاب و جالب بودن، فناوری‌های بصری زیادی در اختیار شما قرار می دهند البته باز هم بستگی به این دارد که از این مچ بند و صفحه آن برای چه کاری بخواهید استفاده کنید. قیمت– واقعا برای هر بودجه‌ای یک مچ بند مناسب وجود دارد پس هنگام انتخاب، معیارهایی چون مقرون به صرفه بودن و همچنین قابلیت‌ها را در نظر بگیرید.

نسل هفتم ساعت هوشمند اپل در دو اندازه‌ی ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری و با سه جنس بدنه آلومینیوم، تیتانیوم و استیل با بندهای مختلف عرضه می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، مدل‌های مختلف آن با قیمت‌های متنوعی در بازار موجود هستند. ارزان‌ترین مدل اپل واچ سری ۷ با بدنه‌ی آلومینیومی را می‌توان با مبلغی حدود ۹ تا ۱۱ میلیون تومان تهیه کرد. سامسونگ بعد از Android Wear قدیمی گوگل در ساعت هوشمند اولیه‌اش «Gear Live»، بازگشتی دوباره به گوگل داشت و از «Wear OS» گوگل با ظاهری شبیه به تایزن در سری گلکسی واچ راهنمای خرید ماشین اصلاح صورت ۴ استفاده کرد. این ساعت هوشمند سامسونگ با ۱۶ گیگابایت حافظه و ۱٫۵ گیگابایت رم گجتی کم‌نقص به‌حساب می‌آید. هر دو نسخه‌ی Galaxy watch four با قیمتی در‌حدود ۴ میلیون تومان در بازار ایران به‌فروش می‌رسند.

بهترین اسمارت واچ های سامسونگ نیز در این بین علاقه‌مندان خاص خود را دارند. باتری ساعت اپل واچ 8 نسبت به نسل قبلی بهبود یافته و هم‌اکنون قابلیتی به آن اضافه شده است که با کاهش مصرف باتری می‌تواند عمر باتری ساعت را افزایش دهد. در نظر داشته باشید نسخه‌ی forty one میلی‌متر ساعت اپل واچ 8 هم در بازار ایران موجود است و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای کمتر آن را خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید