برچسب کوینکس CoinEx بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز

این زمان بستگی به سایت موردنظر دارد که گاهی ممکن است، بیشتر هم طول بکشد. اگر فرض کنید شما تصمیم دارید ارزهای دیجیتال خود را که در مجموع به ارزش ۳ بیت کوین است، برداشت کنید، این صرافی از شما ارائه مدارک بیشتر درخواست می‌کند. بریم که با یک مثال بیشتر برای شما توضیح دهم؛ فرض کنید امروز هر بیت کوین ۶۰ هزار دلار ارزش داشته باشد، پس من اجازه دارم تا ۱۲۰هزار دلار ارزهای دیجیتال مختلف خود را از این صرافی امروز برداشت کنم.

آموزش برداشت ارز از کوینکس CoinEx یا انتقال به کیف پول

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش صرافی کوینکس فارسی با موبایل لطفا از سایت ما دیدن کنید.

برچسب کوینکس CoinEx بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز

شما به راحتی با کارت های بانکی معتبر در دنیا همچون ویزا کارت و مسترکارت میتونید مبالغ مختلفی رو به سایت واریز کنید و براحتی ارز دیجیتال مورد علاقه خودتون رو خریداری کنید. در قسمت Invite code، کد دعوت که در واقع همان کد تخفیف شما برای کارمزدهاست را در صورت تمایل وارد کنید. چنانچه می خواهید با صرافی کوینکس، قابلیت های آن، مزایای صرافی کوینکس و … بیشتر آشنا شوید، از سایر مقالاتی که در وب سایت کوینکس ایران درج نموده ایم استفاده کنید. با این وجود زمانی که می خواهید برای حذف اکانت کوینکس خود اقدام کنید و حساب خود را غیر فعال نمایید به این موارد و غیر فعال شدن آنها نیز توجه داشته باشید.

چگونه در کوینکس احراز هویت کنیم؟

هیچ یک از صرافی ها به صورت کامل توسط ما تایید نمیگردند. هر بروکر نواقصی دارد که ایتسکا سعی دارد تمام این موارد را به صورت کامل بررسی کند و اطلاعات آنها را به شما ارائه دهد. این وبسایت در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. به این دلیل اگر ارز شما فیات می باشد ، ابتدا باید آن را به ارز دیجیتال تبدیل کنید و بعد حسابتان را شارژ کنید.

اگر بخواهیم از نظر حجم تبادلات و میزان کاربران این دو صرافی را بررسی کنیم بدون شک انتخاب اول و آخر ما بایننس خواهد بود. در حال حاضر این صرافی در بیش از 100 کشور جهان خدمات ارائه می‌دهد. هر روز بر تعداد کاربران و کشورهایی که از خدمات صرافی کوینکس استفاده می‌کنند افزوده می‌شود.

بعد از انجام مراحل بالا انتقال یا برداشت شما انجام شده. آدرس ایمیل خودتون را وارد کنید و کد دعوت (اگر دارید) وارد کنید وregister را بزنید. یکی دیگر از جنبه های امنیتی مهم برنامه Bug Bounty آنهاست که کاربران باهوش فناوری را که اشکالات یا سایر مسائل موجود در صرافی را تشخیص می دهند تشویق میکند تا تهدید را گزارش کنند و در ازای آن تا USDT پاداش دریافت کنند. حداقل پاداش 200 USDT هست، به این معنی که حتی کوچکترین اشکالات نیز پاداش خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید