ایده های جمعه سیاه و دوشنبه سایبری برای بازاریابی اینستاگرام

در ماه نوامبر، مردم معمولاً به فکر خرید تعطیلات و هدایایی برای عزیزان خود می‌افتند. می توانید با ایجاد چند راهنمای هدیه همراه با محصولات خود به دنبال کنندگان خود کمک کنید. آنها را زود به اشتراک بگذارید تا به مردم فرصت انتخاب بدهید.

آیا راهنمای اینستاگرام را به یاد دارید، نوع محتوایی که پلتفرم چند سال پیش معرفی کرد؟ شما می توانید با گردآوری پرفروش ترین ها یا محصولات جدید خود، راهنمای هدیه خود را در راهنمای اینستاگرام ایجاد کنید.

اولین نشریه مربوط به جمعه سیاه را درست در جمعه سیاه پست نکنید. کمی قبل از فروش به مخاطبان خود اطلاع دهید. بنابراین مطمئن خواهید شد که مشتریان بالقوه بیشتری در مورد کمپین شما یاد می گیرند و خرید می کنند.

خدمات ضعیف به مشتریان ممکن است بر فروش تأثیر بگذارد و تمام تلاش‌ها و حتی باورنکردنی‌ترین ایده‌های شما بیهوده خواهد بود. از سوی دیگر، خدمات عالی به مشتریان مفید خواهد بود و فروش را افزایش می دهد. اما خدمات عالی به مشتریان نیازمند منابع و ظرفیت تعامل با مشتریان و پاسخ به سؤالات آنها در DM است.

راه حل های Combin را امتحان کنید تا به شما کمک کند برای کمپین های اینستاگرام جمعه سیاه و دوشنبه سایبری آماده شوید

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/black-friday-cyber-monday-tips-for-instagram-marketing/

احتمالاً قبلاً حدس زده‌اید که اینستاگرام مطمئناً به مردم امکان می‌دهد مستقیماً از Reels و داستان‌ها خرید کنند: محصولات را مستقیماً در ویدیوی خود تگ کنید. بینندگان Reels فقط باید آنها را به سمت بالا بکشند و محصول را در فروشگاه شما مرور کنند.

یک هشتگ سفارشی برای جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری ایجاد کنید

برای برنامه ریزی کمپین پربار خود و قرار دادن آن در تقویم محتوای اینستاگرام خود، باید تاریخ فروش را چند ماه قبل از روز واقعی بدانید. هر سال، جمعه سیاه در ایالات متحده در روز جمعه پس از روز شکرگزاری برگزار می شود. دوشنبه سایبری دوشنبه پس از روز شکرگزاری است.

💡علاوه بر این، اینستاگرام اکنون به کاربران امکان می دهد مستقیماً از Guides خرید کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، آموزش خرید اینستاگرام ما در سال 2022 را بررسی کنید.

قرقره ها و داستان ها

در اینجا راهنمای دقیق ما در مورد هدف گذاری مجدد تبلیغات اینستاگرام است.

اینفلوئنسرها را به کمپین خود جذب کنید

این مقاله نکات و بهترین روش‌ها را برای داشتن کمپین بی‌نقص جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در اینستاگرام و بهترین استفاده از آن نشان می‌دهد.

جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در سال 2022 چه زمانی است؟

علاوه بر این، می توانید با کمپین خود احساس فوریت و انتظار ایجاد کنید. می‌توانید این کار را با افزودن داستان‌ها یا پست‌هایی با شمارش معکوس، هشدار معاملات محدود، و نگاهی پنهانی به پیشنهادتان انجام دهید.

کمپین خود را از قبل برنامه ریزی کنید

💡نحوه تنظیم پاسخ خودکار در پیام‌های دایرکت اینستاگرام

جمعه سیاه و دوشنبه سایبری مورد انتظارترین فروش های سال هستند و مطمئناً نمی خواهید خریدهای اضافی را از دست بدهید. برندهایی که کمپین های تبلیغاتی را برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری راه اندازی می کنند از همه کانال های ممکن برای جذب مشتریان جدید و تبدیل مشتریان فعلی استفاده می کنند. پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

چیزی را که می فروشید هدیه دهید تا مخاطبان و خریداران فعلی شما در مورد مسابقه هیجان زده شوند.

راهنمای هدیه

می‌توانید پست‌ها یا نکات برجسته‌ای را با متداول‌ترین سؤالاتی که مشتریانتان می‌پرسند ایجاد کنید، اما شما را از سؤالات کاملاً ایمن نمی‌کند. بنابراین مطمئن شوید که افراد کافی برای ارتباط با مشتریان دارید.

از تبلیغات هدف گذاری و هدف گذاری مجدد اینستاگرام استفاده کنید

در اینجا توصیه های برتر ما در مورد اینکه چگونه می توانید بیشترین بهره را از کمپین جمعه سیاه امسال ببرید، آورده شده است.

کمپین خود را زودتر شروع کنید

این نه تنها این حس انتظار را ایجاد می کند که در بالا به آن اشاره کردیم، بلکه به مشتریان شما کمک می کند تا متوجه شوند که تبلیغات دیگر فعال نیست. این شما را از غافلگیری های ناخوشایند محافظت می کند، مانند مشتریان ناراضی که سعی می کنند از کد تبلیغاتی خارج از تاریخ های ذکر شده استفاده کنند. با این حال، نه به طور کامل، اما همچنان.

برای اطمینان از اینکه کمپین به خوبی اجرا می شود، به نحوه سازماندهی آن توجه کنید. یک مرحله برای انجام این کار این است که محتوای کمپین خود را از قبل آماده و برنامه ریزی کنید و از قبل برای انتشار برنامه ریزی کنید. این به شما این امکان را می دهد که خلاقیت ها، ذخیره محتوا و اولویت های بازاریابی خود را مرتب کنید.

💡در سال 2022، جمعه سیاه در 25 نوامبر و دوشنبه سایبری در 28 نوامبر است.

بهترین شیوه های کمپین اینستاگرام جمعه سیاه و دوشنبه سایبری

این دو از محبوب ترین ویژگی های محتوای اینستاگرام در حال حاضر هستند. اگر به ندرت Reels را در اینستاگرام می سازید، آنها را به کمپین جمعه سیاه خود اضافه کنید تا به مردم کمک کنید محصولات شما را از طریق محتوایی که بیشتر از همه از آن لذت می برند کشف کنند. سعی کنید تا جایی که ممکن است ویدیوها و داستان ها را در تقویم محتوای جمعه سیاه خود قرار دهید.

برای دسترسی بیشتر، روی صفحه اینستاگرام خود حساب نکنید. از قدرت تأثیرگذاران استفاده کنید. قبل از شروع کمپین، با اینفلوئنسرهایی که مخاطبان مرتبط دارند تماس بگیرید و به آنها پیشنهاد همکاری بدهید. احتمال اینکه آن‌ها آن را بپذیرند زیاد است: یک اینفلوئنسر پول می‌گیرد یا محصولات شما را با تخفیف دریافت می‌کند و شما مخاطبان او را به دست خواهید آورد.

به طور مشابه، اگر می‌خواهید کمپین جمعه سیاه خود را به دوشنبه سایبری طولانی کنید، آن را در محتوای خود به وضوح بیان کنید.

مدیران را برای پاسخگویی به مشتریان در اینستاگرام اختصاص دهید

همه چیز همانطور که در Combin Scheduler آماده کردید در اینستاگرام زنده می شود. علاوه بر این، Combin Scheduler به شما این امکان را می دهد که پس از اضافه کردن پست های برنامه ریزی شده، فید خود را پیش نمایش کنید. می‌توانید طرح‌بندی را به سادگی با کشیدن و رها کردن پست‌ها در تقویم پیش‌نمایش درون‌برنامه تغییر دهید.

زمان پایان کمپین شما را به وضوح بیان کنید

اگر نمی خواهید پست های شما در انبوهی از انتشارات دیگر که با آنها برچسب گذاری شده اند گم شود #جمعه سیاه، یک هشتگ سفارشی برای کمپین خود ایجاد کنید. می‌توانید نام برند خود را به هشتگ اضافه کنید و از آن در زیر هر یک از پست‌های مربوط به جمعه سیاه خود استفاده کنید تا به افراد اجازه دهید به راحتی حرکت کنند.

اکنون که می دانید جمعه سیاه و دوشنبه سایبری نزدیک است، وقت آن است که آماده شوید و ایده های کمپین را ارائه دهید.

هرچه زودتر کمپین جمعه سیاه را شروع کنید، الگوریتم‌های هدف‌گیری مجدد اینستاگرام زمان بیشتری برای رسیدن به پتانسیل کامل خود و هدف قرار دادن مخاطبان مناسب خواهند داشت. هدف‌گیری مجدد تبلیغات به شما کمک می‌کند کسانی را که کالایی را به سبد خرید خود اضافه کرده‌اند اما خرید را تکمیل نکرده‌اند یا کسانی که از سایت شما بازدید کرده‌اند، تبدیل کنید.

نکات بالا روش های کلی هستند که به شما کمک می کنند همه چیز را از کمپین حذف کنید. اکنون بیایید بیشتر به فعالیت‌های محتوایی بپردازیم که ممکن است برای جذب افراد بیشتری برای شرکت در تبلیغات شما در نظر بگیرید.

هدیه دادن

💡فراتر از آن، اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که هنگام مرور نه تنها محتوای برندها، بلکه تأثیرگذاران نیز مواردی را با برچسب های خرید کشف کنند. سازندگان محصولات شما را در پست‌ها برچسب‌گذاری می‌کنند و دنبال‌کنندگان آنها مستقیماً به فروشگاه شما می‌روند تا آنها را مرور کنند.

نکات محتوای اینستاگرام جمعه سیاه و دوشنبه سایبری

هدایا به این معنی است که شما به مشتریان خود برای یک اقدام خاص از انتهای آنها هدایایی می دهید: ارسال مجدد، نظرات، مشارکت در چالش – سناریوها می توانند متفاوت باشند. هدایا راهی عالی برای سرگرم کردن و تعامل با مخاطبان شماست. ترفند اینجا این است که هدیه هدیه را مرتبط کنید. شما نباید اقلامی را که هیچ ربطی به برند شما ندارند، مانند آیفون، هدیه دهید، زیرا مخاطبان نامربوطی را جذب خواهید کرد که برای جایزه حضور دارند، نه برای برند شما.

ابزارهایی مانند Combin Scheduler راه حل های عالی برای آن هستند. این برنامه‌ریز محتوای رایگان اینستاگرام به شما امکان می‌دهد پست‌ها و استوری‌ها را برنامه‌ریزی کنید تا بعداً به‌طور خودکار پست شوند یا فوراً محتوا را منتشر کنید. شما می توانید یک کپشن اضافه کنید، در بیو پیوند دهید، سایر کاربران را تگ کنید، دوباره پست کنید و هشتگ را به پست خود اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید