آموزش کامل ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر | instaa

کد رو در قسمت confirmation code وارد کنید و روی گزینه next بزنید، اگر کد تایید برای شما ارسال نشد روی گزینه request code کلیک کنید تا کد جدید براتون ارسال بشه. با ورود به سایت اینستاگرام با صفحه زیر رو به رو خواهید شد. برای ساخت حساب کاربری جدید در اینستاگرام روی گزینه آبی رنگ sign up کلیک کنید. در این قسمت باید یکی از اطلاعات تلفن یا ایمیل یا هر دو آن‌ها را وارد کنید. در این آموزش ما ساخت اکانت جدید را تنها از طریق شماره ادامه می‌دهیم.

http://amoozesh-agrcs.ir

اگر قصد دارید که عکس کنونی موجود را حذف کنید، باید گزینه Remove را انتخاب نمایید. در این مرحله کدی از طرف اینستاگرام برای شماره ای که وارد کردید پیامک می شود. کد را در کادر مربوطه وارد کنید و بر روی confirm کلیک کنید. ۱ – ابتدا آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را بسته به نوع سیستم‌عامل گوشی خود، از اپ استوریا سیب اپ برای گوشی‌های اپل apple و IOS و از پلی استوریا بازار برای گوشی‌های اندروید android دانلود کنید.

  • Forgot password» را بزنید تا یک لینک به ایمیل شما ارسال شود و بتوانید یک بار دیگر برای حساب خود رمز عبور تعیین کنید.
  • آموزش ساخت اکانت اینستاگرام جدید روند ساده‌ای دارد و در چند دقیقه می‌توانید یک حساب کاربری برای خودتان درست کنید.
  • اکنون در صورت فعال نمودن گزینهPrivate Account ، اکانت شما خصوصی می شود و فقط برای دنبال کنندگان شما، قابل مشاهده خواهد بود.
  • ممنون میشم توضیحات بیشتری در مورد بخش همکاری با شرکا در اختیار بنده قرار بدید تا بهتر منظورتون رو متوجه بشم.

در اینجا لیستی از افرادی که در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی دارند و به اصطلاح محبوب هستند را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید در صورت دلخواه، از این لیست افرادی را که دوست دارید فالو یا دنبال کنید. در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید. 16) برروی قسمتی که در عکس نشان داده شده است انگشت خود را نگه دارید تا اکانت های شما به نمایش در بیاید. 13) در این مرحله هم می توانید عکسی برای پروفایل خود قرار دهید، در غیر اینصورت برروی Skip بزنید. 3) در این قسمت گزینه Add Account یا اضافه کردن حساب را انتخاب کنید. شما می توانید هرچقدر حساب که می خواهید برروی اینستاگرام خود بسازید و و همزمان آنها را کنترل کنید.

همین حالا اکانت اینستاگرام خود را بسازید

از آن‌جایی که شما می‌خواهید یک حساب جدید ایجاد کنید، باید روی ایجاد حساب جدید بزنید. توجه داشته باشید که اگر یک‌بار اکانت ساخته باشید، امکان ساخت اکانت جدید همچنان برایتان فراهم است. مثلاً اگر قصد داشته باشید در کنار اکانت شخصی‌تان، اکانتی مختص به کسب‌و‌کارتان درست کنید، ازنظر اینستاگرام مانعی وجود ندارد.

روش‌های ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل چگونه است؟

در صورتی که قبلا با شماره موبایل یا ایمیلی که وارد کرده اید اکانت اینستاگرام داشته باشید، از شما می پرسد که می خواهید با همان اکانت قبلی لاگین شوید یا اینکه اکانت جدیدی با آن بسازید. اگر گوشی تلفن هوشمند ندارید یا برنامه اینستاگرام در گوشی شما نصب نمیشود. آموزش ساخت حساب اینستاگرام با کامپیوتر مناسب مجله خبری اینستا شماست، اینستاگرام نسخه ویندوز برنامه خود را هنوز نساخته است به همین دلیل باید از طریق وبسایت اینستاگرام، حساب اینستاگرام خود را بسازید. ساخت حساب کاربری در اینستاگرام کار بسیار ساده‌ای است که در چند مرحله‌ی کوتاه می‌توان انجامش داد. مراحل ایجاد حساب اینستاگرام در گوشی‌های اندرویدی و آیفون یکسان است.

ساخت اکانت اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تماس

دیدگاهتان را بنویسید