آموزش ساخت اکانت های اینستاگرام نامحدود + ساخت اکانت فیک اینستاگرام ویرگول | instaa

اینستاگرام در حال حاضر یک میلیارد کاربر فعال دارد؛ یعنی نزدیک به ۱۳ درصد از کل جمعیت زمین کاربر فعال اینستاگرام هستند. اگر شما هم می‌خواهید در این شبکه مجله خبری اینستا اجتماعی فعالیت کنید، باید اکانت اینستاگرام داشته باشید. در این مطلب به شما می‌گوییم که چطور قدم به قدم و از صفر عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام شوید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل

بعد از پشت سر گذاشتن مرحله قبلی تقریبا فرایند ساخت حساب کاربری به پایان رسیده است. اینستاگرام قابلیت ساختن و داشتن چند اکانت همزمان را در اختیار کاربرانش قرار داده و البته راه بسیار ساده ای هم برای فعال سازی چند حساب کاربری روی یک گوشی وجود دارد. این موضوع رو هم بگم که شما روس یک کامپیوتر هم میتونید چند حساب کاربری اینستاگرام داشته باشید.

http://amoozesh-agrcs.irدرصفحه بعد از ما میخواهد که اکانت فیسبوک را به اینستاگراموصل کنیم تا از این طریق دوستان خود را که در فیس بوک داریم در اینستاگرام نیز دنبال کنیم. برای گذشتن از این مورد گزینه skip یا رد کردن را میزنیم و اگر خواستیم به اینستاگرام را به فیس بوک وصل کنیم کادر آب رنگ connect to facebook یا اتصال اینستاگرام به فیس بوک را لمس میکنیم. کاربران اندروید می‌توانند از طریق فروشگاه گوگل پلی یا کافه بازار برنامۀ اینستاگرام را دانلود کنند. همچنین کاربران iOS هم می‌توانند از اپ استور یا سیبچه برنامۀ اینستاگرام را دانلود و نصب کنند. بله شما میتوانید تمامی اطلاعات اکانت خود از جمله تاریخ تولد را عوض کنید.

  • شما باید ساخت اکانت جدید یا گزینه create new account را انتخاب نمایید.
  • در صفحه بعد شما باید نام خود و رمز عبور مورد نظر که باید حداقل شامل 6 کاراکتر باشد، را وارد نمایید.
  • 10) حال باید رمز عبوری یا پسووردی برای حساب جدید خود بسازید و آن را در قسمت مشخص شده داخل عکس وارد کنید.
  • در هر صورت ما اینجا هستیم تا شما را با نحوۀ ساختن حساب کاربری اینستاگرام آشنا کنیم.
اگر هم نمی خواهید، روی گزینه ادامه بدون پیدا کردن مخاطب یا Continue Without Syncing Contacts کلیک کنید. پس از این مراحل هم باید همانند ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر، تاریخ تولد و اطلاعات دقیق خود را وارد کنید تا اکانت شما ساخته شود. ثبت نام اکانت اینستاگرام از طریق وبسایتاطلاعات خواسته شده را برای ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام وارد کنید. در صفحه‌ای که پیش روی خود مشاهده می‌کنید، باید اطلاعاتی مثل شماره موبایل یا ایمیل، نام، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. در نظر داشته باشید که به جز نام اصلی، سایر اطلاعات را هر چند بار که خواستید می‌توانید بعدا تغییر دهید. برای ساخت یک اکانت جدید در اینستاگرام، شما پیش از هرچیز باید اپلیکیشن اینستاگرام را بر روی تلفن همراه خود دانلود و نصب نمایید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در موبایل

12) در اینجا می توانید اکانت خود را به فیسبوک متصل کنید، در غیر اینصورت برروی گزینه Skip بزنید. کمی تغییرات در نام خود بدهید و یا آن را با شماره ادغام کنید. معمولاً در 80 درصد مواقع، اضافه کردن یک عبارت عددی می تواند چاره کار شما باشد! اگر با افزودن عدد هم مشکل شما حل نشد، می توانید یک خط تیره و یا نقطه استفاده کنید. نکته جالب‌توجه اینجا است که شما در اینستاگرام هم می توانید از نقطه، هم از خط تیره و هم از علامت آندرلاین استفاده کنید.

نحوه جدا کردن فیسبوک…

دیدگاهتان را بنویسید