آموزش تصویری و ساده ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر | instaa

اگر از شماره موبایل استفاده کنید، باید کد تاییدی را که برایتان پیامک می‌شود وارد کنید. اگر از گوشی‌های هوشمند استفاده نمی‌کنید یا تمایلی به استفاده از اینستاگرام در گوشی همراه خود ندارید، در ادامه مراحل عضویت و ثبت نام در اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام را بررسی می‌کنیم. یک کد تایید 6 رقمی به شماره همراه وارد شده شما ارسال خواهد شد؛ اگر از ایمیل برای ساخت اکانت خود استفاده کردید، این کد تایید به ایمیل شما ارسال خواهد شد. برای اولین بار، بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام با ورود به اینستاگرام، با صفحه زیر رو به رو خواهید شد. ضریب نفوذ اینترنت در ایران به بیش از 94 درصد رسیده و این یعنی از هر 100 ایرانی 94 نفر به طریقی به شبکه اینترنت دسترسی دارند.

برای ساختن چند اکانت اینستاگرام همزمان مراحل زیر را دنبال کنید :

کادر بعدی مربوط به نام کامل شما است، سپس در کادر بعدی نام کاربری شما قرار می‌گیرد و در کادر آخر هم باید گذرواژه خودتان را وارد کنید. اگر گوشی موبایلتان آیفون از برند اپل است، باید به مجله خبری اینستا اَپ‌استور بروید و پس از جست‌و‌جوی واژه Instagram برنامه را دانلود کنید. برای سیستم عامل IOS هم برنامه‌های مشابه ایرانی وجود دارند که می‌توانید این اپلیکیشن را از آن‌ها دانلود کنید.

  • نکته جالب‌توجه اینجا است که شما در اینستاگرام هم می توانید از نقطه، هم از خط تیره و هم از علامت آندرلاین استفاده کنید.
  • ثبت نام در اینستاگرام از طریق سایت برخلاف اپلیکیشن اینستاگرام، در یک مرحله، تمام اطلاعات ایمیل یا شماره موبایل، نام کامل، نام کاربری و پسورد شما را درخواست می‌کند.
  • برای عضویت در اینستاگرام و ساخت یک اکانت جدید، شما یا به یک شماره همراه و یا یک ایمیل نیاز دارید.
  • در این قسمت به ترتیب از بالا شماره موبایل – نام – آیدی و رمز خود را بنویسید .
  • در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.
  • برای ایمن‌کردن حساب و بازیابی راحت‌تر آن در آینده، بسته به روش انتخابی (شماره یا ایمیل)، بهتر است پس از ساخت حساب ایمیل یا شماره تلفن‌همراهتان را وارد کنید.

نکته جالب‌تر اینجاست که از میان این 94 نفر، چیزی در حدود نیمی از آن‌ها در اینستاگرام یک اکانت یا حساب کاربری دارند و در آن فعالیت می‌کنند. برای ساختن اکانت اینستاگرام، هر سوالی یا مشکلی که داشتید را در بخش کامنت همین مقاله با ما مطرح کنید. جالب است بدانید که اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد.

http://amoozesh-agrcs.ir

اگر تا کنون برای ساخت اکانت اینستاگرام اقدام نکرده‌اید و با روند مراحل ساخت اکانت آشنایی ندارید، با همیاب24 همراه باشید تا بتوانید از طریق گوشی یا کامپیوتر اکانت اینستاگرام خود را داشته باشید. وقتی مرحله قبل را انجام دادید، تقریباً مرحله اصلی ساخت اکانت اینستاگرام را پشت سر گذاشته‌اید و اکنون وارد جزئیات شده‌اید در این مرحله باید تاریخ تولد خودتان را وارد کنید و سپس روی دکمه Next کلیک کنید. همان‌طور که گفتیم لازم نیست هم ایمیل و هم شماره موبایلتان را وارد کنید، استفاده از یکی از آن‌ها کافی است. فقط درنظر داشته باشید که ایمیل یا شماره‌ تلفن ثبت شده باید معتبر باشند؛ چراکه برای تائید هویت، کدی به آدرس ایمیل یا شماره تلفن فرستاده می‌شود که برای تکمیل فرایند ثبت‌نام به آن نیاز دارید.

این بدین معنی است که اینستاگرام از لیست مخاطبان شما آنهایی که عضو اینستاگرام هستند را یافته و به شما معرفی می کند. پس از ساخت اکانت هم امکان فعال کردن این گزینه را دارید. اکنون در این صفحه می توانید انتخاب کنید که می خواهید اکانت خود را با استفاده از شماره موبایل خود ایجاد کنید و یا با ایمیل. ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید و دکمه next را لمس کنید.

صندوق ایمیل خود را باز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید