آموزش کامل ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر | instaa

برای شما نوشتیم که میتوانید برای انتخاب پسوورد سخت و قوی از آن استفاده کنید . سپس از شما خواسته می شود تاریخ تولد خود را اضافه کنید. چرا؟ زیرا “ویژگی ها و تبلیغاتی را که می بینید بهبود می بخشد.” و احتمالاً تأیید می کند که شما یک فرد بالغ هستید. گذرواژه ایجاد کنید و توجه داشته باشید که از شما دعوت می شود به “ادامه و همگام سازی مخاطبین” (که برجسته خواهد شد) یا “ادامه بدون همگام سازی مخاطبین”. بعد از تایپ ، اینستاگرام در لیست نتایج ظاهر می شود. بعد از تایپ دو یا سه حرف اول ، اینستاگرام در بالای لیست نتایج ظاهر می شود.

دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری و کامل + قدم به قدم

اگر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردید نگران نباشید. اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن اینستاگرام نسبت مجله خبری اینستا به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنید. در این شرایط شما آدرس ایمیل خود را وارد می‌کنید و لینک بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام برایتان ارسال می‌شود.

تا از بهترین افزونه های سئو ووکامرس برای سال 2023

این برنامه راه بسیار زیادی را سپری کرده است و هم اکنون تبدیل به اینستاگرامی شده است که هر یک از ما می توانیم از آن بصورت رایگان استفاده کنیم و بدون پرداخت هزینه های سنگین سرور و… تنها با روشن کردن دیتا گوشی با دوستان خود در ارتباط باشیم. از این رو اگر شما قصد ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر را دارید، در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک با آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر آشنا خواهید شد.

چگونه با گوشی یا کامپیوتر خودم اقدام به ساخت اکانت اینستاگرام کنم؟

کافی است به سایت Instagram.com بروید و روی گزینه Sign Up کلیک کنید. سپس مطابق روش ساخت در موبایل، باید برای خود یوزرنیم و پسورد انتخاب کنید و به‌همین راحتی اکانتتان ساخته می‌شود. خوب شما موفق شدید با استفاده از آموزش ساخت اکانت اینستاگرام، صاحب یک صفحه مخصوص به خود در اینستاگرام شوید. همانطور که مطالعه کردید در این مطلب راجع به ساخت اکانت اینستاگرام از طریق مرورگرهای Chrome و موزیلا و تلفن همراه صحبت کردیم.

  • روشی که بشه به صورت صددرصد مطمئن باشیم که اکانت هک نمیشه وجود نداره ولی با انجام روش های مختلفی میشه جلوی هک شدن گرفت.
  • اگر گوشی موبایلتان آیفون از برند اپل است، باید به اَپ‌استور بروید و پس از جست‌و‌جوی واژه Instagram برنامه را دانلود کنید.
  • بنابراین در این پست کدفرند به بررسی نحوه ساخت اکانت های اینستاگرام بدون محدودیت در تعداد و همچنین یک راهکار ساده برای ساخت اکانت های فیک اینستاگرامی میپردازیم.
  • اگر تا پیش از این از اینستاگرام استفاده نکرده‌اید و هم اکنون قصد داریم که در آن ثبت نام به عمل آورید اما نمی‌دانید که این امر چگونه انجام می‌شود، نگران نباشید.
  • با استفاده از اکانت اینستاگرام می‌توانید با دوستان، خانواده و حتی همکاران‌تان در ارتباط باشید.
اما مراحل تغییر تاریخ تولد کمی سخت و زمان بر است و بهتره در زمان ساخت اکانت به درستی وارد شود. در این صفحه شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و سپس روی گزینه send confirmation کلیک کنید. بسیار خب اکانت شما ساخته شد، اما اگر با این صفحه مواجعه شدین باید اکانت خودتون رو تایید کنید تا پیج تون ساخته بشه. برای تایید کردن اکانت مثل تصویر زیر اول گزینه من ربات نیستم رو بزنید و بعد روی گزینه next کلیک کنید. الان دیگه کسی که گوشی هوشمند اندروید یا iso داشته باشه ولی شبکه اجتماعی اینستاگرام رو نداشته باشه خیلی کم پیدا میشه، بریم با هم ساخت پیج اینستاگرام رو در گوشی یاد بگیریم. در صفحه جدید ایمیل یا شماره موبایلتان را وارد کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید