فونتی که می توانید در حلقه ها و داستان های خود استفاده کنید

فونتی که می توانید در حلقه ها و داستان های خود استفاده کنید

امروزه، زمانی که مردم در مورد اینترنت صحبت می کنند، آنچه در واقع درباره آن صحبت می کنند رسانه های اجتماعی است. این پلتفرم ها چقدر محبوب شده اند.

به همین دلیل، بسیاری از استارت‌آپ‌های فناوری سعی در ورود به این فضا دارند. این به ویژه پس از ظهور TikTok، یک پلت فرم رسانه اجتماعی متعلق به شرکت چینی است. این ثابت کرد که پلتفرم های رسانه های اجتماعی غیر غربی نیز می توانند موفق باشند.

گفته می شود، چندین پلتفرم ظاهر شده اند و تجربیات جدیدی را به کاربران ارائه می دهند. البته، پلتفرم‌های راه‌اندازی شده نمی‌توانند اجازه دهند تازه‌واردها از آنها پیشی بگیرند، این همه رقابت بر سر دنبال‌کنندگان است. آنها باید به ارائه تجربیات جدید برای کاربران خود ادامه دهند تا از هجوم آنها به برنامه هیجان انگیز جدید جلوگیری کنند.

Instagram Sans: فونت انحصاری که می توانید در حلقه ها و استوری های خود استفاده کنید

اینستاگرام یکی از پلتفرم هایی است که آشکارا در تلاش است تا افراد تازه وارد را به صحنه ببندد. وقتی اسنپ چت آمد، آن را شبیه سازی کرد و استوری ها را منتشر کرد. زمانی که TikTok افزایش یافت، همین کار را کرد.

اما وقتی اینستاگرام مشغول کپی کردن پلتفرم های دیگر نیست، ویژگی های اصلی را معرفی می کند. این ویژگی ها به اپلیکیشن جذابیت های متمایز آن را می دهد. و اخیراً اینستاگرام یک بروزرسانی برند بزرگ را ارائه کرده است.

اینستاگرام لوگو و طرح طراحی کمپین های بازاریابی خود را تغییر داد. اما کاربران به آنها اهمیت نمی دهند. با این حال، ممکن است به بزرگترین تغییر در آن به روز رسانی علاقه مند باشید. اینستاگرام تایپ فیس خود را راه اندازی کرد!

معرفی: اینستاگرام بدون

اینستاگرام تایپ فیس مخصوص به خود را برای برنامه ها و کمپین های بازاریابی خود ایجاد کرد – به نام Instagram Sans. این تایپ فیس از کلمه اصلی اینستاگرام در سال 2010 و به روز رسانی در سال 2013 الهام گرفته شده است. اینستاگرام می گوید که “شکل حروف و ما را منعکس می کند. [Instagram’s] تعهد به سادگی و هنر.

آنها در مورد یادآوری علامت اصلی کلمه دروغ نمی گویند. با این حال، نمی‌توانیم مطمئن باشیم که آیا می‌توانید تایپ فیس را 100 درصد ساده‌سازی کنید. نوع Script آن شیک و زیباست. فقط به علامت تایپ فیس “@” نگاه کنید. همچنین، آنها برای ایجاد حس انسانی بیشتر در شخصیت ها، نکاتی را اضافه کردند. به عنوان مثال، “t” در Instagram Sans پایانه هایی را برش داده است که تلنگر دست انسان را نشان می دهد. داخل قطره اشک در “a” باعث می شود “دوستانه” به نظر برسد. و نکات غیرمنتظره ای در “Q” وجود دارد.

این فونت دارای “لحظه های بین یک دایره کامل و یک مربع” است که آنها به آن “squircle” می گویند. در واقع، Instagram Sans یک ریمیکس معاصر از سبک های گروتسک و هندسی است.

در حالی که Instagram Sans Script به همین شکل شیک است، فونت های غیر شکسته حروف معمولی sans-serif هستند. این منطقی است زیرا اینستاگرام دارای یک مجموعه جهانی و متنوع از کاربران است.

و صحبت از آن، چیزی در مورد این تایپ فیس وجود دارد که کاربران از سراسر جهان را خوشحال می کند. اینستاگرام آن را با در نظر گرفتن قابلیت دسترسی ساخته است. می‌گوید که می‌خواهد از همه سازندگان اینستاگرام و اعضای جامعه که فرهنگ را به جلو می‌برند، حمایت کند.

این شرکت با زبان شناسان برای تطبیق تایپ فیس با اسکریپت های جهانی کار کرد. این شامل عربی، تایلندی و ژاپنی است. بنابراین، کاربران می توانند از فونت ها برای بیان کامل خود به زبان دلخواه خود استفاده کنند.

Instagram Sans: فونت انحصاری که می توانید در حلقه ها و استوری های خود استفاده کنید

حرکتی برای مبارزه با TikTok؟

متا در Reels خیلی شرط بندی می کند. این غول فناوری می‌خواهد که این محصول TikTok را به عنوان پلتفرم پیشرو برای محتوای ویدئویی کوتاه سرنگون کند. حتی برای تبلیغ Reels یک اکانت Creators Instagram در TikTok ایجاد کرد!

بنابراین، اگر این به‌روزرسانی برند برای مبارزه با پلتفرم متعلق به ByteDance باشد، هیچ کس را شگفت‌زده نمی‌کند. برخی از فونت های موجود در این تایپ فیس کمی اضافی هستند. و شما نمی توانید آن شخصیت ها را در هیچ جای دیگری پیدا کنید. بنابراین، وقتی آن شخصیت ها را می بینید، بلافاصله به اینستاگرام فکر می کنید. و وقتی آنها در ویدیوهای کوتاه هستند، به Reels فکر می کنید.

این یک حرکت هوشمندانه از اینستاگرام است. و بله، در صورت تعجب، کاربران می توانند این فونت ها را در Stories و Reels امتحان کنند. این ممکن است کاربران را تشویق کند تا محتوای کوتاه اصلی را به جای بارگذاری مجدد TikToks برای آزمایش این فونت‌های جدید، بارگذاری کنند.

به نظر می رسد که این روند باشد، و شما همچنین می توانید آن را در فیس بوک Reels، Instagram/Facebook Stories و حتی در YouTube Shorts مشاهده کنید. بسیاری از مردم ویدیوهای TikTok خود یا شخص دیگری را دانلود می کنند و سپس دوباره آنها را در پلتفرم دیگری آپلود می کنند. این بدان معناست که پلتفرم‌های جدید به TikTok می‌بازند. بنابراین، اینستاگرام باید این روند را متوقف کند.

اگرچه این تایپ فیس جدید ممکن است این روند را به طور کامل متوقف نکند، اما هنوز گامی به سوی آن است. بنابراین، این حرکت خوبی برای اینستاگرام است.

واکنش کاربران به “سقاب های” بیشتر چگونه خواهد بود؟

در حال حاضر، می توانید این تایپ فیس را در استوری های اینستاگرام، حلقه ها و محتوای تبلیغاتی منتشر شده توسط اینستاگرام پیدا کنید. اما اگر در مکان های بیشتری ظاهر شوند و غیرقابل اجتناب شوند چه؟ واکنش کاربران به آن چگونه خواهد بود؟

شاید به یاد داشته باشید که فیس بوک دو سال پیش طراحی رابط کاربری جدیدی را راه اندازی کرد. و واکنش مردم به آن مثبت نبود. برخی ابراز نارضایتی کردند، در حالی که برخی دیگر مستقیماً نفرت پرتاب کردند.

با این حال، این شرکت می‌داند که کاربران پلتفرم خود به تغییرات چه واکنشی نشان می‌دهند. بنابراین، اگر فونت های جدید در اینستاگرام در همه جا حاضر شوند، این احتمال وجود دارد که کاربران چنین واکنشی نشان دهند.

ممکن است اینستاگرام مراقب باشد، بنابراین این اتفاق نمی افتد. بنابراین، انتشار آهسته تغییرات به جای بازسازی فوری. این یک حرکت هوشمندانه است، به خصوص که رابطه آن با سازندگان محتوا در پلتفرم کمی تیره است.

سازندگانی که عکس‌های زیبایی‌شناسانه و زیرنویس‌های طولانی را به کمال رسانده‌اند، خشمگین هستند. آنها احساس می کنند اینستاگرام آنها را رها کرده است تا Reels را به جلو براند. این پلتفرم دیگر عکس های مربعی آنها را به کاربران توصیه نمی کند. درعوض، Reels را در هر جایی که می‌تواند گلوی کاربران را پایین می‌آورد.

همچنین، مدیر عامل متا گفت که اینستاگرام در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید برای اینستاگرام است. این یک فید تمام صفحه شبیه TikTok خواهد داشت. اما برخلاف TikTok، همچنان عکس‌هایی روی پلتفرم وجود خواهد داشت. زاکربرگ گفت که این اقدامی برای آسان‌تر کردن کشف محتوا و اتصال به فالوورها و دوستان در اینستاگرام است.

Instagram Sans: فونت انحصاری که می توانید در حلقه ها و استوری های خود استفاده کنید

بر اساس واکنش مردم، که آنها در توییتر پست کردند، آنها این تغییر را دوست ندارند. آن‌ها حتی از اینستاگرام می‌خواهند که به آنچه قبل از همه این‌ها بود – قبل از اینکه هویت خود را از دست بدهد، بازگردد.

با این حال، ممکن است عاقلانه نباشد که اینستاگرام به این به روز رسانی ادامه دهد. با این حال، هیچ نشانه ای وجود ندارد که نشان دهد پلتفرم قصد دارد آن را ادامه ندهد. بنابراین، در حالی که این فونت جدید عالی است، ممکن است شروع پایان اینستاگرام باشد.

تاریخ: 14 مارس 2023 / دسته بندی ها: جالب هست، / نویسنده: solmae

مجله ترفندهای اینستاگرام

Instagram Sans: The Font You Can Use in Your Reels and Stories

دیدگاهتان را بنویسید